Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

מבקש את חכמת ההמונים והמקצועיים. 

נוסע על יונדאי I10 ברחבי חיפה כבר 6 שנים, מבססוט עד הגג (ועוד מנוע 1.1, אז לא סוחבת את פרוייד , אבל בואו , מי רץ להגיע הביתה כדי שיגידו לו , תפנה מדיח?)

חשקה נפשי בחדשה, ירדתי לסוכנות, מזלי הגדול שהמוכרן התעקש,  אבל באמת התעקש שאעשה נסיעת מבחן. 

אחרי 20 דקות נסיעה מלווה בחילות, קבעתי נחרצות, אין מצב שאני קונה רכב עם תיבה רובוטית? ( או איך שלא קוראים לתיבת הילוכים הזאת , שנותנת לך להרגיש כמו בלונה פארק) 

מה עושים מכאן? אני צריך רכב קטן , מחיר עד 85,000 ש"ח ( רצוי פחות)  וללא תיבת הילוכים רובוטית? 

מה לגבי מיצ'ובישי SPACE STAR? למה אני שואל? כי יש לי גם מיצ'ובישי ואני מאוד אוהב לרכז את כל הטיפולים במרכז מורשה אחד של כלמוביל , יש ביננו גם הסכם ( לא כתוב) הם מעלים לי את המחירים ב-30% ונותנים לי אחר כך 30% וכולם מבסוטים...😉

אשמח לעזרתכם, אגב אני לא יכול לרכוש רכב יש שתיים , רק חדש. 

פורסם

מיצובישי ספייס סטאר אופציה לא רעה, כנ"ל לגבי שברולט ספארק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הבעיה בספייס סטאר שעכשיו יש לה 71 כ״ס לעומת 80, לכן תהיה חלשה.

הספארק תהיה משמעותית חזקה יותר ושקטה יותר, גם האבזור לא רע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הספייס סטאר נראה ממש נחמד...ושוב מחפש רכב לנסוע בעיר מהבית למשרד וחזור. 

אבל אני קורא שלל הפחדות לגבי הרכב הזה ... מהן אני מבין שאסור בתכלית האיסור להתקרב אליו.

כמו שהבנתי, ואהיה קצת ציורי,בנסיעה הראשונה, כל גלגל בורח לי לעיר אחרת והרכב נשכב על הגחון. 

הייתכן כזה שיימניג נוראי של מתחרים? או שיש דברים בגו?

פורסם

לפני מתיחת פנים הייתה רכינה מורגשת, אך עדיין לא כמו שאתה מתאר,זה לא מסכן את הנסיעה.

במתיחת פנניפ האחרונה הרכב לא רוכן ככה.

אבל לספארק התנהגות כבוש עדיפה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...