Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון של פיג'ו באיזור 100-120K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

מחפש המלצה על ג'יפון באיזור המחירים האלה , עד 3 שנים על הכביש. בתחילה חשבתי על קיה נירו , אבל הנסועה השנתית לא גבוהה בכלל ולכן אני פוזל גם לאפשרויות של פיג'ו. דגמים מומלצים? בעיות מוכרות? 

 

פורסם (נערך)

עם תוספת קטנה ה-2008 החדשה יכולה להכנס בתקציב.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני ממליץ להימנע ממנוע ה1.2 בינתיים, לא כיף לקנות מנוע שדורש התעסקות מיותרת ולדאגה לגבי רצועת הטיימינג, בינתיים כל רצועה מחודשת אחרי תקופה הוכח שהיא עדיין לא טובה ועדיין יכולה לגרום להרעבת שמן מה שיגרור להשבתת המנוע,

 

אני הייתי הולך על דגם מוכח ומשומש עם מנוע ה1.6 טורבו בנזין שבינתיים הוכיח את עצמו כמנוע חסכוני ואמין מאוד, כמובן שאני מדבר על ה165 ו 180 כ"ס ולא הדגם הישן עם ה156 כ"ס, 

ממליץ לחפש דגם משנת 2018 ומעלה פרימיום, שכולל כבר את כל מערכות הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, אך לא יודע אם יהיה כזה קל למצוא אקזמפלר טוב ב120K ש"ח, בכל מקרה אם תלך על 2017, ממליץ רק פרימיום כי לאקטיב אין בכלל מערכות בטיחות מתקדמות.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 18 שעות, yakiravivi כתב:

במחיר כזה אתה יכול לקנות רכב כמו קיה סטוניק חדשה מהיבואן. רכב מפנק ואמין כנראה יותר תנסה לעשות נסיעת מבחן תרגיש בעצמך 

רעיון מעניין. השאלה מה זמן האספקה 

פורסם
לפני 19 שעות, yakiravivi כתב:

במחיר כזה אתה יכול לקנות רכב כמו קיה סטוניק חדשה מהיבואן. רכב מפנק ואמין כנראה יותר תנסה לעשות נסיעת מבחן תרגיש בעצמך 

מה מפנק בדיוק בסטוניק? בטח ביחס ל-3008. אולי אפילו ביחס ל-2008 אני לא מבין מה מפנק בה.

 

בתאריך 10.10.2021 בשעה 06:57, wildlands2019 כתב:

אני הייתי הולך על דגם מוכח ומשומש עם מנוע ה1.6 טורבו בנזין שבינתיים הוכיח את עצמו כמנוע חסכוני ואמין מאוד, כמובן שאני מדבר על ה165 ו 180 כ"ס ולא הדגם הישן עם ה156 כ"ס, 

 

אפשר גם דיזל. 

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 20 שעות, yakiravivi כתב:

במחיר כזה אתה יכול לקנות רכב כמו קיה סטוניק חדשה מהיבואן. רכב מפנק ואמין כנראה יותר תנסה לעשות נסיעת מבחן תרגיש בעצמך 

"מפנק"? במה זה בא לידי ביטוי וביחס למה?

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 38 דקות, dorsht כתב:

מה מפנק בדיוק בסטוניק? בטח ביחס ל-3008. אולי אפילו ביחס ל-2008 אני לא מבין מה מפנק בה.

 

אפשר גם דיזל. 

 

בכוונה לא הזכרתי את הדיזל,

הסיבה היא שהנסועה של פות"ש נמוכה, ושלא יתחיל להתעסק עם נושא הפיח, יש כאן בפורום תלונות לגבי זה, והומלץ לנסוע כל כמה ימים בנסיעה בינעירונית של לפחות 20 דקות, מי שיש לו נסועה נמוכה לא צריך את זה, ולא צריך לדאוג לאוריאה בכל מה שמשתמע מכך .

פורסם

איך אפשר להשוות בין 3008 לסטוניק אלוהים יודע.

בכל מקרה ה1.6 טורבו בנזין ב3008 רכב מאוד אמין עם גיר יפני פלנטרי (לא כמו הDCT המזעזע של קיה שהצריך ממני החלפת מצמדים וגלגל תנופה ב40 אלף ק"מ) אפשר למצוא בתקציב שלך מודל 2018 או 2019 מליסינג.

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...