Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור דיווח "זמן המתנה לרכב חדש"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

 

מה הם מנסים להשיג עם השיווק ההמוני לערוץ האפס ק.?

יש מלאי תקוע - הנחת מזומן יפה (ויותר רווחית מהמחירים שנותנים לחברות הליסינג), ופרסום מסיבי במדיה יעיפו את המלאי תוך שבועיים!

הקהל אוהב מאזדה, אבל הם לא זולים ולא מורידים הרבה ממחיר המחירון בסוכנויות היבואן.

עכשיו ביד 2 מוצעים עשרות דגמים בני שנה ופחות אשר נרכשו באפס ק. ודורשים עבורים מחירון + + בלי להפחית אגורה בשל כך.

 

הם גם לא מוכנים כרגע לפתוח הזמנות עם דחיית אספקה לינואר לאף דגם. בגלל זמני ההמתנה הארוכים התחלתי כבר לגשש לגבי רכב חדש למרות הרצון לקבל אותו בתחילת השנה הבאה. רוב היבואנים מאפשרים כבר הזמנה מוקדמת ובחלק כבר מיידעים שהרכבים לא יהיו בישראל בינואר. במאזדה מסרבים בנתיים והזמינו אותי להגיע בדצמבר, מניח שעד אז כבר אסגר על חלופה.

פורסם (נערך)

טויוטה יאריס היברידית מיוניון מוטורס - אין עד סוף השנה. בתחילת 2022 יהיה בוודאות.

אפשר לפתוח הזמנה על בסיס ביטולים של לקוחות שכבר הזמינו אם יהיו ביטולים כאלה. 

יאריס קרוס יש עוד השנה.

 

ב-2022 היאירס תהיה במחיר 2022.

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
לפני שעתיים, Mike808 כתב:

 

הם גם לא מוכנים כרגע לפתוח הזמנות עם דחיית אספקה לינואר לאף דגם. בגלל זמני ההמתנה הארוכים התחלתי כבר לגשש לגבי רכב חדש למרות הרצון לקבל אותו בתחילת השנה הבאה. רוב היבואנים מאפשרים כבר הזמנה מוקדמת ובחלק כבר מיידעים שהרכבים לא יהיו בישראל בינואר. במאזדה מסרבים בנתיים והזמינו אותי להגיע בדצמבר, מניח שעד אז כבר אסגר על חלופה.

 

לפני שבוע התקשרתי לסוכנות בחיפה לברר מתי יגיע ה CX5 המחודש לארץ.. התחמקו מהשאלה והציעו לי לרכוש רכב מהמלאי...

בלי שום קשר לא אקנה רכב בחודש נובמבר - בטח לא כשיש דגם מעודכן בחו"ל..

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

רנו קליאו 2021.

הוזמנה בתחילת ספטמבר והובטחה לסוף ספטמבר. 

כרגע מתחייבים על עיכוב של חודש בלבד.

לכאורה ע"פ חוזה ההזמנה יש להם עד סוף נובמבר.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם
בתאריך 4.10.2021 בשעה 14:25, mottis כתב:

אוקטביה (בליסינג) - זמן אספקה 3/22 (חצי שנה).

מכיר שני חברים שעובדים במקומות שונים שנדרשים להמתין פרק זמן כה ארוך

למה לחכות 6 חודשים לאוקטביה בליסינג למען השם כשיש חלופות לא רעות באספקה מיידית באותו מחיר? מקווה בשבילם שבכל זמן הזה הם לא מתניידים ברכב חלופי מקרטע מודל 2018

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, shlomub כתב:

למה לחכות 6 חודשים לאוקטביה בליסינג למען השם כשיש חלופות לא רעות באספקה מיידית באותו מחיר? מקווה בשבילם שבכל זמן הזה הם לא מתניידים ברכב חלופי מקרטע מודל 2018

אחד מהם נוהג כיום באוקטביה 2018.

לזוג + 3 ילדים אין הרבה אלטרנטיבות ראויות שאינן היברידיות.

הרשימה צומצמה לרנו גראנד קופה, קיה סיד סטיישן וסקודה אוקטביה (על הפוקוס סטיישן הוא סירב לשמוע, לא בצדק, לדעתי).

הרנו נפסלה בגלל מרכב 4 דחתות לא שימושי, הקיה לא סטנדרטית בהיצע והוחלט שלא שווה לחרוג מהסטנדרט עבורה - נותרה האוקטביה...

 

השני הזמין אוקטביה 1.5 והחליט ששווה להמתין לה (גם אני הייתי עושה אותו דבר).

 

מגוון המשפחתיות הסבירות הפונות לציי רכב די מצומצם וכולל את האוקטביה, מאזדה 3,גראנד קופה, סיד סטיישן, פוקוס ואיוניק. אפשר לשקול גם את הסנטרה של ניסאן.

 

רכבים משפחתיים טובים ירדו מההיצע בשנים האחרונות: פג'ו 308, יונדאי i30 שגרסת הסטיישן שלה לא יובאה בכלל ואופל אסטרה.

הגולף והלאון בשלב זה לא מוצעות לציי רכב.

 

בחברות רבות רכב פנאי עדיין לא מוצע לעובדים

עריכה אחרונה על ידי mottis
עדכון
פורסם

אם אלה זמני המתנה, מה הטעם להזמין בכלל?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אם תזמין עכשיו, עוד חצי שנה יהיה לך רכב חדש
אם לא תזמין, עוד חצי שנה לא יהיה לך רכב חדש

זה ככה על קצה המזלג

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לפני 8 דקות, yotams4 כתב:

אם תזמין עכשיו, עוד חצי שנה יהיה לך רכב חדש
אם לא תזמין, עוד חצי שנה לא יהיה לך רכב חדש

זה ככה על קצה המזלג

אז תסע ברכב פחות חדש עד שהטימטום הזה ייגמר, ואז תזמין רכב חדש

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 8 שעות, mottis כתב:

מגוון המשפחתיות הסבירות הפונות לציי רכב די מצומצם וכולל את האוקטביה, מאזדה 3,גראנד קופה, סיד סטיישן, פוקוס ואיוניק. אפשר לשקול גם את הסנטרה של ניסאן.

 

רכבים משפחתיים טובים ירדו מההיצע בשנים האחרונות: פג'ו 308, יונדאי i30 שגרסת הסטיישן שלה לא יובאה בכלל ואופל אסטרה.

הגולף והלאון בשלב זה לא מוצעות לציי רכב.

 

בחברות רבות רכב פנאי עדיין לא מוצע לעובדים

 

יש את הסקודה סקאלה (למרות שגם שם יש בעיות אספקה עד כמה שאני יודע). גדולה יותר מהגולף וגם פרקטית יותר מבחינת תא המטען. בגרסת הסטייל נותנת VFM מעולה. 

×
×
  • תוכן חדש...