Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור דיווח "זמן המתנה לרכב חדש"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 דקות, gorelshv כתב:

 

יש את הסקודה סקאלה (למרות שגם שם יש בעיות אספקה עד כמה שאני יודע). גדולה יותר מהגולף וגם פרקטית יותר מבחינת תא המטען. בגרסת הסטייל נותנת VFM מעולה. 

גרסת הסטייל לא מוצעת ללקוחות הליסינג והמושב האחורי לא מספיק מרווח לשלושה ילדים. גרסת ה- Ambition כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת מולטימדיה עם שיקוף לטלפון, חישוקים קלים ואפילו כיוונון גובה וקשיחות לשני המושבים הקדמיים, אך לא כולל קיפול מראות חשמלי ותפעול המזגן מכאני. לדעתי, היא גם נראית לא רע...
(חשבתי עליה מאוד ברצינות לפני שסיימתי את תקופת הליסינג של האוקטביה 1.2 2017 שלי, אך המזגן המכאני והיעדר קיפול מראות חשמלי והעובדה שבאותה תקופה המנוע הבסיסי של האוקטביה היה 1.5 ליטר - הכריעו את הכף בעד האוקטביה 1.5 2020)

פורסם

לגבי המושב האחורי בסקאלה, רק לשם השוואה, צר יותר מזה של האוקטביה בפחות מ-2 ס"מ (1425 לעומת 1444 מ"מ).

בסיס הגלגלים קטן ב-2 ס"מ בדיוק (ודי גדול כשלעצמו - 2.65). לא חושב שזה אמור להוות שיקול בבחירה ביניהם. בגרסת הספורט היא גם מגיעה עם מנוע ה-1.5 TSI אבל אז גם המחיר מזנק לרמות לא כדאיות.

פורסם

יפח תא המטען של האוקטביה גדול בכ- 130 ליטר משמעותיים.

רשימת האבזור באוקטביה הנוכחית כוללת כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto hold, מצלמת רוורס (סופסוף) וחיישני חניה אחוריים מקוריים.

פורסם (נערך)

תא המטען של האוקטביה הוא בין הטובים שיש, by far, אבל יש מצבים שהוא פשוט לא מתאים להם, אם מתכוונים להוביל בו את הכלב, למשל. בכלל, חוץ מהאוקטביה, קשה לחשוב על משפחתית שהיא לא סטיישן עם תא מטען גדול ושימושי כמו של הסקאלה (פיז'ו 308 אולי, אבל היא לא נמכרת כאן כבר/עדיין).

 

לגבי האבזור, הסקאלה בגרסת סטייל (שהיא הרלוונטית לשוק הפרטי) כוללת את כל מה שהוזכר פה מלבד בלם היד החשמלי אבל מוסיפה תאורת אווירה, לוח מחוונים דיגיטלי, אורות איתות דינמיים ועוד וכל זה עם עודף מ-130K.

 

רק אומר, זו אופציה ששווה לשקול במידה ועדיין יש מלאי.

עריכה אחרונה על ידי gorelshv
פורסם
לפני 6 שעות, yotams4 כתב:

זה יקח יותר מחצי שנה אז מה עשיתי בזה?

חסכת כסף ועצבים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

אתמול הייתי בסוכנות קיה בטבריה, נאמר לי שקיה נירו (המבצע שהיה לא קיים כי בכלל אין מלאי גם ככה ומה שהיה נמכר) תגיע רק בנובמבר 2022, WTF. פלאג אין לפי מה שהבנתי זה סיפור אחר בזמנים.

בנוסף נאמר שבדצמבר אמורה להיות השקה של הספורטאג' ההיברידית.

עריכה אחרונה על ידי gabizon79

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

×
×
  • תוכן חדש...