Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור דיווח "זמן המתנה לרכב חדש"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

לפני שאני מתחיל ללכת לסוכנויות מכירה שרלוונטיות , רציתי לאמת את המידע לגבי "עיכוב ההספקה" שמסתבר בא עם הרבה דגמים פופולריים. 

אבקש מכל מי שרוצה להשתתף ואמרו  לו לאחרונה זמן איכוב משוער, שיכתוב למטה את המספר. 

תודה!

פורסם

זה דיי דינמני ומשתנה כל הזמן, השורה התחתונה היא שכרגע ל99 אחוז מהדגמים יש עיכובים משמעותיים של כמה חודשים.

פורסם

אין הרבה ביקוש למאזדה הם העיפו המון מלאי לשוק 0 ק"מ. יש גם המון רכבים שמחכים בנמל רק לרוכשים.

תשווה לטויוטה למשל עם ביקוש אדיר אין 0 ק"מ כמעט בכלל הכל טס לליסינג ולפרטיים.

 

 

פורסם
לפני 21 דקות, TZR84 כתב:

אין הרבה ביקוש למאזדה הם העיפו המון מלאי לשוק 0 ק"מ. יש גם המון רכבים שמחכים בנמל רק לרוכשים.

תשווה לטויוטה למשל עם ביקוש אדיר אין 0 ק"מ כמעט בכלל הכל טס לליסינג ולפרטיים.

 

מה הם מנסים להשיג עם השיווק ההמוני לערוץ האפס ק.?

יש מלאי תקוע - הנחת מזומן יפה (ויותר רווחית מהמחירים שנותנים לחברות הליסינג), ופרסום מסיבי במדיה יעיפו את המלאי תוך שבועיים!

הקהל אוהב מאזדה, אבל הם לא זולים ולא מורידים הרבה ממחיר המחירון בסוכנויות היבואן.

עכשיו ביד 2 מוצעים עשרות דגמים בני שנה ופחות אשר נרכשו באפס ק. ודורשים עבורים מחירון + + בלי להפחית אגורה בשל כך.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
לפני 27 דקות, yotams4 כתב:

ג'ימני חצי שנה

זה רק הזמן שלוקח לו לנסוע מהבונדד לסוכנות.

  • מצחיק 6

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעתיים, TZR84 כתב:

תשווה לטויוטה למשל עם ביקוש אדיר אין 0 ק"מ כמעט בכלל הכל טס לליסינג ולפרטיים.

גם לטויוטה הבנתי שיש מלאי לחלק מהדגמים או מלאי שצריך להגיע בקרוב ועדיין זמין.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 33 דקות, Night Driver כתב:

זה רק הזמן שלוקח לו לנסוע מהבונדד לסוכנות.

הפורסטר יחכה לחילוץ יותר זמן

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

×
×
  • תוכן חדש...