Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיזו 206 חום מנוע מגיע ל100 מעלות


idan167
שימו לב! השרשור הזה בן 1009 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אצל בתי היתה 208 אטמוספרית רובוטית משך חמש שנים ( נמכרה לפני שנה ), הרבה מעל 100K ק"מ ומיומה הראשון על הכביש. מד החום באוטו התמקם בכל פעם מהר מאוד על סביבת ה100 ( זה גם בשליש העליון ודי קרוב לפס האדום מה שבתחילה מכניס ללחץ ) משך כל אותן שנים ואותו קילומטראז', בלי קשר לתנאי הדרך והכביש. בדומה לך היא גיבשה פניקה קלה, אבל ניסיוני עם לא מעט צרפתיות שעשו בדיוק אותו דבר עם שעון החום הרגיע אותה. מכל מקום אל תסמוך על מה שאני כותב, גש למוסך שמבין טוב במכוניות האלו ( גבע או שאפט ) וברר את הסוגיה לרבות בדיקת מערכת הקירור אם צריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, מלטבשי כתב:

מה זה ניקוי במערכת קירור?

פתחו את הרדיאטור וניקו מעברים? או שהכניסו מים זורמים ובדקו שיוצא מהצד השני?

לידיעה, רדיאטור לרכב הזה (אמנם חליפי) לא יקר בקניה ישירה מחנות חלפים.

 

אלעד

פתחו רדיאטור וניקו מעברים.

הרדיאטור היה נראה די טוב חיצונית. עשיתי ניקוי כי לפני כמה זמן (לא יודע כמה) עשו ראש מנוע ולא ניקו טוב את המערכת. היה קצת שמן במיכל עיבוי אבל כבר אין.

לפני 35 דקות, רועי5 כתב:

אצל בתי היתה 208 אטמוספרית רובוטית משך חמש שנים ( נמכרה לפני שנה ), הרבה מעל 100K ק"מ ומיומה הראשון על הכביש. מד החום באוטו התמקם בכל פעם מהר מאוד על סביבת ה100 ( זה גם בשליש העליון ודי קרוב לפס האדום מה שבתחילה מכניס ללחץ ) משך כל אותן שנים ואותו קילומטראז', בלי קשר לתנאי הדרך והכביש. בדומה לך היא גיבשה פניקה קלה, אבל ניסיוני עם לא מעט צרפתיות שעשו בדיוק אותו דבר עם שעון החום הרגיע אותה. מכל מקום אל תסמוך על מה שאני כותב, גש למוסך שמבין טוב במכוניות האלו ( גבע או שאפט ) וברר את הסוגיה לרבות בדיקת מערכת הקירור אם צריך.

למצוא מוסך שמבין ברכבים האלה זה קצת קשה, אתה לא יכול לדעת אם מחרטטים אותך או לא.. המכונאי שלי לדוגמא אמר שככה הרכב הזה כנראה אבל הוא לא יודע בוודאות, כי מבדיקה שלו הרכב תקין לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעברי היה לי רכב כזה, ונתקלתי בשתי בעיות שונות שהראשונה התחילה לאחר ביצוע טיימינג, המנוע לפעמים עובר את ה100, ופתאום חוזזר ל90, ולפעמים היה נמצא קבוע על 90 - הסיבה הייתה שלא הצליחו לבצע ניקוז אוויר אחרי הטיימינג, היות ורדיאטור החימום הפנימי היה סתום - אחרי שהחלפתי רדיאטור חימום פנימי, וביצעתי ניקוז אויר התקלה נעלמה.

התקלה השניה החלה אחרי שהחלפתי רדיאטור ראשי בחליפי - וחום המנוע היה קבוע על 100 - מעבר לרדיאטור מקורי פתרה את תקלה: ברדיאטור החליפי מעברי המים היו יותר אליפטיים לעומת פחוסים של המקורי, הדבר גרם לכך שנוזל הקרור היה נשאר בטמפ של 100 מעלות ולא יורד מתחת לזה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, yuraskor כתב:

בעברי היה לי רכב כזה, ונתקלתי בשתי בעיות שונות שהראשונה התחילה לאחר ביצוע טיימינג, המנוע לפעמים עובר את ה100, ופתאום חוזזר ל90, ולפעמים היה נמצא קבוע על 90 - הסיבה הייתה שלא הצליחו לבצע ניקוז אוויר אחרי הטיימינג, היות ורדיאטור החימום הפנימי היה סתום - אחרי שהחלפתי רדיאטור חימום פנימי, וביצעתי ניקוז אויר התקלה נעלמה.

התקלה השניה החלה אחרי שהחלפתי רדיאטור ראשי בחליפי - וחום המנוע היה קבוע על 100 - מעבר לרדיאטור מקורי פתרה את תקלה: ברדיאטור החליפי מעברי המים היו יותר אליפטיים לעומת פחוסים של המקורי, הדבר גרם לכך שנוזל הקרור היה נשאר בטמפ של 100 מעלות ולא יורד מתחת לזה.

 

 

ניקוז מים בוצע לאחר ניקוי המערכת, מניח שאולי הרדיאטור חליפי ולא מקורי, מאיפה אני יכול להשיג רדיאטור מקורי ואיך אני יכול לוודא שהוא באמת מקורי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוזר אליך שוב, המחוג במד החום במכוניות האלו מתקבע קרוב מאוד ל 100 כי שם לניסיוני הפרטי הוא אמור להיות. אם הוא חורג ומטפס הלאה אז מתעוררת סיבה לדאגה. אם אתה מגיע ממכונית שבה המחוג תמיד על 90, כמו מרבית כלי הרכב ( אז אגב הוא בסך הכל משמש כנורת ביקורת בצורת שעון ), אפשר להבין את הלחץ בו אתה נמצא. בכל זאת המלצתי וממשיך להמליץ לפנות למוסך מתמחה, גם בכדי שתוכל להרגע בלי שיפרקו לך חצי אוטו וגם בכדי לבדוק את האפשרות שמא בכל זאת משהו תקול. הפניתי אותך למוסך גבע שכולם ממליצים עליו כאן ומוסך שאפט שלי היה נסיון מצוין איתו לפני שנים, עד כדי כך שהיווה סיבה מרכזית להמשיך ולהחזיק אוטו צרפתי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, רועי5 כתב:

חוזר אליך שוב, המחוג במד החום במכוניות האלו מתקבע קרוב מאוד ל 100 כי שם לניסיוני הפרטי הוא אמור להיות. אם הוא חורג ומטפס הלאה אז מתעוררת סיבה לדאגה. אם אתה מגיע ממכונית שבה המחוג תמיד על 90, כמו מרבית כלי הרכב ( אז אגב הוא בסך הכל משמש כנורת ביקורת בצורת שעון ), אפשר להבין את הלחץ בו אתה נמצא. בכל זאת המלצתי וממשיך להמליץ לפנות למוסך מתמחה, גם בכדי שתוכל להרגע בלי שיפרקו לך חצי אוטו וגם בכדי לבדוק את האפשרות שמא בכל זאת משהו תקול. הפניתי אותך למוסך גבע שכולם ממליצים עליו כאן ומוסך שאפט שלי היה נסיון מצוין איתו לפני שנים, עד כדי כך שהיווה סיבה מרכזית להמשיך ולהחזיק אוטו צרפתי. 

אני אכן מגיע ממכוניות שתמיד המחוג הזה על האמצע, הרבה אמרו לי שזה ככה וזה בסדר אבל גם הרבה אמרו שלא, בכל מקרה אני אלך למוסך שמתמחה בצרפתיות רק העניין שאני גם מהצפון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1009 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...