Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בבקשה אל תנעלו לי את הפוסט ,לא הצלחתי לקבל מסקנה מהתשובות של פוסטים אחרים אז אכתוב את זה הכי ענייני שיש . 

באמת שכבר בלחץ עצום ומתחרפן מחר אמור לנסוע לקחת את הרכב לבדיקה ולא יודע מה לעשות .

 

האם עסקה משתלמת או להמשיך לחפש ? 

טויוטה קורולה 2013 עלתה ב10/20/2013 

קילומטר - 27 אלף.

מערכת מולטימדיה חדשה 

צמיגים חדשים + טיפול שמנים ב500 שקל לפני כמה חודשים. 

מחירון בלוי יצחק 53.5 אלף מכיוון שאי אפשר לשקול את חודשי העלייה לכביש.

מחירון ביד 2 + 58.5 אלף.

 

המוכר דורש 60 אלף.

 

אשמח לעזרה דחופה לתגובות ענייניות ורציניות לדעת מה לעשות מחר . 

עריכה אחרונה על ידי Carcar21
פורסם

נועלים לך את הפוסטים כי אתה לא מספק שום מידע.

 

מה זה "האם עסקה משתלמת או להמשיך לחפש ? " זה תלוי מה הצרכים שלך

 

אם אתה מחפש רכב משפחתי מתוצרת טויוטה ורוצה שיופיע על צג הקילוטראז הכי נמוך, אז כן זאת עיסקה משלתמת

 

אם אתה רווק שרוצה רכב קטן שיכנס לחניות, ורוצה את השנתון הכי גבוה לתקציב שלך, אז זאת עיסקה גרועה מאוד. 

 

תנדב פרטים, יעזרו לך. בדיוק עוד 10 דקות של כתיבה. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תשמע, צריך להיות מסובב על כל הראש כדי לשלם 60 אלף על קורולה בת 8 .

נכון ק''מ סופר נמוך אבל זה לא תמיד לטובה.

הייתי השבוע עם חבר באוויס בחיפושים אחר רכב. יש להם קורולות 2018 עם 80 אלף ק''מ ב70 אלף שקל.

תוסיף כבר 10 ותיסע על רכב טרי יותר.

ק''מ זה לא מה שקובע במידה והרכב טופל כנדרש.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

נועלים לך את הפוסטים כי אתה לא מספק שום מידע.

 

מה זה "האם עסקה משתלמת או להמשיך לחפש ? " זה תלוי מה הצרכים שלך

 

אם אתה מחפש רכב משפחתי מתוצרת טויוטה ורוצה שיופיע על צג הקילוטראז הכי נמוך, אז כן זאת עיסקה משלתמת

 

אם אתה רווק שרוצה רכב קטן שיכנס לחניות, ורוצה את השנתון הכי גבוה לתקציב שלך, אז זאת עיסקה גרועה מאוד. 

 

תנדב פרטים, יעזרו לך. בדיוק עוד 10 דקות של כתיבה. 

איזה פרטים ? איזה רכבים אתה ממליץ ?

רווק בן 30. מחפש רכב יחסית חסכוני שיהיה מספיק חזק גם לעליות לירושלים. ושיהיה אמין בלי הרבה בעיות .

פורסם

סיפקו לך תשובות מצוינות. 

12ADC9B7-0116-48D4-8D78-E387DD2A3416.thumb.png.2936ce749181fe336a43544bce4eed6a.png1C9CC940-04B7-49E9-8D0A-1330BC7B562C.thumb.png.edcb387dd599a8c5eb8dff0e6d276585.png

  • אהבתי 2

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...