Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, אשמח לעזרתכם

ברשותי רנו מגאן 2013 1.5 דיזל מנוע K9K תיבה רובוטית

והגיע הזמן להחליף את מסנן הסולר.

הומלץ לי על פי מספר ה-VIN של הרכב לרכוש פילטר מקורי מק"ט 164009384R

במהלך ההחלפה, גיליתי שעם הפילטר הגיעו 3 אטמים בלבד (O-RING) כאשר ישנם 4 אטמים להחלפה

ובנוסף המבנה הפנימי של הפילטר שונה

בפילטר הישן יש מעבר חופשי מקצה אחד למשנהו

ובפילטר החדש 164009384R יש פקק פלסטיק שחוסם מעבר חופשי (מצורפת תמונה)

מחיפוש ברשת מצאתי פילטר מק"ט 16006435R שמגיע עם 4 אטמים ומתאים לנתוני הרכב.

מבחינה ויזואלית חיצונית שני הפילטרים זהים.

השאלה היא: איזה מהפילטרים מתאים לרכב שלי? 

יכול להיות ששניהם מתאימים?

ומה עושים אם יש רק 3 אטמים? לא להחליף את האטם הרביעי??

אשמח מאוד לעזרתכם.

פילטר סולר.jpg

SKODA ROOMSTER 1.6L AUTOMATIC 2009 :evil:

CHEVROLET CAVALIER CS 2.2L AUTOMATIC 1998 - R.I.P :shock:

פורסם (נערך)

יש על גוף החימום (החלק הגדול עם 2 הברגים או בורג אחד תלוי בשנתון הרכב) 3 אטמים, בו תחליף רק את הראשון למעלה והתחתון.

האטם השלישי שייך לחיישן הקטן למטה שמנטר מים בסולר.

 

ישנם מקטים שמסוגלים להחליף אחד את השני ויש כאלה שלא( פיזית הגוף חימום לא יכנס למקומו).

אם בדקת לפי מספר שלדה ומה שקנית מתאים, תרכיב.

שים לב יהיה קשה מאוד להרכיב את גוף החימום למקומו עם האטמים החדשים דאג להחליף אותם לפי גודלם יש אטמים שההבדל בקושי נראה לעין וזה יצור בעיות.

על הגומיות מומלץ למרוח מעט וזלין כי הרכבה של גוף החימום קשה.

יש להקפיד לניקיון ייסודי של החיישן וגוף החימום מכל שאריות לכלוך, אפשר עם ספרי חלודה לרסס טוב את החלקים שמעבירים.

 

שים לב לא לטעות ניתן להרכיב את גוף החימום ואת הצינורות הפוך!

לפני הרכבת החיישנים להסיר את כל פקקי האטימה.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
×
×
  • תוכן חדש...