Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בפתאומיות ובצער רב נשרף הסאב שלי .

 

הייתי בנסיע ופתאום שמתי לב שהבאס נעלם . לקחתי את הסאב הביתה , פירקתי ובדקתי התנגדות (וידוא הריגה :snipersmi ) .

 

הסאב הוא רוקפורק RFZ3412 , תיבה 60 ל' פתוחה.

 

האם שווה לתקן ? מה עלות התיקון? אני יודע שהסאב לא יחזור לנגן כמו שניגן .

 

:bigcry:

פורסם

תקן אותי אם אני טועה, אבל אולי פשוט התנתקו המגעים מהסליל....ובמצב כזה גם כן לא תקבל שום התנגדות, אולי אני טועה...

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אם תתקן הוא ישרף שוב, לא תוכל לשלוט על זה, או שתביא סאב חזק יותר,

 

או שתתקן ותביא גם מגבר חלש יותר.

 

תמיר

פורסם
אם תתקן הוא ישרף שוב, לא תוכל לשלוט על זה, או שתביא סאב חזק יותר,

 

או שתתקן ותביא גם מגבר חלש יותר.

 

תמיר

ולכן כדאי לך להביא סאב חזק יותר ! (לדעתי)

Suzuki Jimny

פורסם

הסאב לפי נתוני יצרן 150 RMS.

 

נתתי לו כ 70% מהעוצמה של המגבר ( לוג'יק לפי נתוני יצרן 200 RMS בגישור).

 

 

היום קיבלתי תשובה והצעת המחיר לתיקון היא 300 ש"ח.

פורסם

הגיין הוא לא בורר עוצמה.

הגיין הוא בורר רגישות.

 

סביר מאוד להניח שלא רק נתת לו את כל העוצמה, גם הכנסת אותו לקליפינג בדרך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
היום בפתאומיות ובצער רב נשרף הסאב שלי .

 

הייתי בנסיע ופתאום שמתי לב שהבאס נעלם . לקחתי את הסאב הביתה , פירקתי ובדקתי התנגדות (וידוא הריגה :snipersmi ) .

 

הסאב הוא רוקפורק RFZ3412 , תיבה 60 ל' פתוחה.

 

האם שווה לתקן ? מה עלות התיקון? אני יודע שהסאב לא יחזור לנגן כמו שניגן .

 

:bigcry:

חברת אוטופרט מתקנת סאבוופרים, מחליפה סלילים, ממברנות, סראונדים ומשתמשת בקיטים מקוריים של רוקפורד פוסגייט. גם אם צריך להחליף את הכל, מחיר התיקון לדגמים RFZ/P1 לא יעלה על 250 ש"ח!

עלות הבדיקה- חינם.

פורסם

מה הקשר...משהו פה בהחלט לא הגיוני....

 

לפני כמה ימים קראתי דיון מעמיק על ידידינו לבית לוג'יק ושם תמיר נתן דעה מקצועית בצורה מדהימה איך לוג'יק לא ואני חוזר לא עובר את ה160 RMS ואחריו הרחיב ואמר אדם נוסף שנבצר ממני לזכור את שמו....שאין מצב שהלוג'יק עובר את ה140 RMS אז איך הוןא שרף סאב של 150 RMS ?

 

או שהרוקפורד הגיע לקיצו (בן כמה הוא כמה הוא קיבל במשך השנים?) אולי ירידה לתדר נמוך מידי מה שקרוי נדמה לי סאב סוניק....

 

אגב - הפתיעו אותי אוטופרט עם ההעצה מעלי....באמת מחירים יפים ושווים לכל כיס

×
×
  • תוכן חדש...