Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה נחשב מהיר בעינכם?


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 1061 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

+1
למונדיאו טיטניום.
אחד הרכבים שנתן הכי הרבה כח לכסף.
הבעיה שלהחזיק אותו נוסע, הוא רוצה עוד ועוד כסף. בסוף הוא יוצא מאוד יקר לתחזוקה.

Sent from my M2101K7AG using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיימים רכבים אמינים שנחשבים למהנים לנהיגה?

 

כי מה שאני שומע פה זה שיכול להיות או קורולה 1.6 אמינה ומשעממת, או משהו עם טונות של פאן ונשמה, אבל יורוטראש עדין ושברירי שעושה טובה אם הוא מניע בבוקר.

 

אפשר לחיות עם רכב מהנה לנהיגה בלי להוציא הון על האחזקה שלו? או שזה חייב להיות חלק מהפאן?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, vadim6385 כתב:

כי מה שאני שומע פה זה שיכול להיות או קורולה 1.6 אמינה ומשעממת, או משהו עם טונות של פאן ונשמה, אבל יורוטראש עדין ושברירי שעושה טובה אם הוא מניע בבוקר.

זה רק מה שאתה שומע אצלך בראש, לא פה. בעיקר כי כל דבר שעולה 100₪ יותר לתחזוקה מהקורולה המיתולוגית הופך אצלך מייד ל'יורוטראש". במציאות, צריך לשלם יותר על תחזוקה (וביטוח, וירידת ערך), אבל אלו לא רכבים שהנתקעים כל שני וחמישי, בטח לא כשהם חדשים.

 

לגבי מהיר - כל דבר עם שני גלגלים, 4 צילינדרים, 600+ סמ"ק ויותר משני R בשם ייתן לך חווית מהירות שקשה לך לתפוס. גם אובייקטיבית, וגם כי הוא טיפה פחות ימסך את החוויה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, vadim6385 כתב:

קיימים רכבים אמינים שנחשבים למהנים לנהיגה?

 

 

כן

 

אלה רכבים שנחשבים אמינים יחסית:

(אל תצפה כמובן לאמינות האגדית שיש לטויוטה קורולה,אלא יחסית לקטגוריה הרחבה של רכבים ספורטיביים/מהנים -כי גם בקטגוריה הזאת יש כל מיני רכבים מסוגים שונים ,שעונים להגדרה)

 

יש את מאזדה מיאטה /MX5

 

ואם אתה רוצה משהו יותר גדול אז יש את הונדה סיוויק Type R

 

ייתכן שגם לסובארו יש דגמים ספורטיביים אמינים, אבל אני לא מספיק מכיר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הראשון שנהגתי עליו אחרי קבלת הרישיון היה סוזוקי סוויפט שנת 98. מהנקודה הזאת אפשר היה רק לעלות 😅. כל רכב שנהגתי עליו אחר כך נראה לי "מהיר". אבל בפעם הראשונה שחוויתי מומנט אמיתי זה היה בגולף TSI 1.4. מאז אני רוחש כבוד רב למנועי טורבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

קיימים רכבים אמינים שנחשבים למהנים לנהיגה?

 

כי מה שאני שומע פה זה שיכול להיות או קורולה 1.6 אמינה ומשעממת, או משהו עם טונות של פאן ונשמה, אבל יורוטראש עדין ושברירי שעושה טובה אם הוא מניע בבוקר.

 

אפשר לחיות עם רכב מהנה לנהיגה בלי להוציא הון על האחזקה שלו? או שזה חייב להיות חלק מהפאן?

אינפיניטי g37 / z370

הסתייגות קלה,

בשניה שעלית על מסלולים אין דבר כזה יותר אמין. הבלאי משמעותית עולה והתחזוקה נעשית הרבה יותר יקרה

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 18 שעות, mcshmupi כתב:

התכוונתי נטו לתאוצה.

מתי מרגישים דחיפה בגב וחיוך של בן 8 נמרך על הפנים 

 

 

את זה תרגיש רק עם טסלה מודל 3, חבל להשחית מילים לשווא.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, evc כתב:

את זה תרגיש רק עם טסלה מודל 3, חבל להשחית מילים לשווא.

 

בשביל החוויה הזאת (שהיא מצד שני מאד מאד מוגבלת בכבישי ארצנו בלשון המעטה) שווה לעשות מאמץ

 

לא ניכנס לענייני עלויות כרגע, 

אבל אם מדברים על חוויה נטו,

אני מעדיף קיק בגב מג׳וליה קוודריפוליו או אאודי RS6 הרבה לפני כל טסלה שיש ולו רק בגלל מה שמתלווה לזה ברמת הרעש והגיר, ולא אווירת ״בית המרקחת״ של רכב חשמלי.. על מרצדס e63 amg אני בכלל לא מדבר. 🤭

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשעברתי מהגטס למג'נטיס, כבר הרגשתי שיפור משמעותי בכח ובמהירות, למרות שהרכב האיץ ברמה סטנדרטית לגמרי (אולי 10-11 שניות מ0-100). קצת אחרי - נסעתי במג'נטיס 2.7 משופרת (230 כ"ס) שהאיצה בסביבות ה7.5 שניות ל100, זה הרגיש כבר יותר מהיר.

אבל מאז נהגתי או נסעתי בלא מעט רכבים מהירים יותר, מהירים פחות, תגובתיים יותר ותגובתיים פחות, ומבחינתי הטופ שייך ל2:

- ניסאן GT-R

-גולף R עם 640 כ"ס

ברגע שהדוושה נלחצת, הגוף פשוט נזרק אחורה מהתאוצה, זה כבר לא עניין של מדידת זמן אלא עניין של תחושה פיזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, evc כתב:

 

 

 

את זה תרגיש רק עם טסלה מודל 3, חבל להשחית מילים לשווא.

 

 

 

 

 

 

ברור כי עד להגעת הטסלה המיוחלת העולם לא ידע תאוצה מהי ולעולם לא נמרח חיוך מטופש של ילד על הפנים לאף אחד עד אז. תודה למאסק מושיענו. 

 

ולשאלת פותח השרשור, הכל זה יחסי בסוף, אם תקפוץ מעגלה יחסית לרכב אפילו מסוג הוט האץ' ממוצעת שעושה 6.5 שניות (לא בדיוק הטופ שיש לעולם הרכב להציע מבחינת תאוצה) זה כבר יכול להרגיש דרמטי מספיק בשביל שתקבל את אותו חיוך ותרגיש דחיפה בגב ודרמה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, Doron_Z כתב:

ברור כי עד להגעת הטסלה המיוחלת העולם לא ידע תאוצה מהי ולעולם לא נמרח חיוך מטופש של ילד על הפנים לאף אחד עד אז. תודה למאסק מושיענו. 

לא, כי במחיר של משפחתית גדולה מאובזרת שעודה 0 ל100 במקרה הטוב בקצת מתחת ל10 שניות, אנשים מקבלים היום תאוצה הרבה יותר מהירה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, EliC25 כתב:

לא, כי במחיר של משפחתית גדולה מאובזרת שעודה 0 ל100 במקרה הטוב בקצת מתחת ל10 שניות, אנשים מקבלים היום תאוצה הרבה יותר מהירה.

 

 

לאון 2.0 החדשה עם תוכנה תעשה 0-100 בכיף מתחת ל6.5 שניות ותעלה אחרי השדרוג כמו טסלה מודל 3 בסיסית,אפילו פחות. 

פולו gti תרד מתחת ל6.0 עם תוכנה קלה ותעלה פחות ממודל 3 בסיסית. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך היום הרבה כסף כדי לרדת מ 5 שניות ל 100. כל s3 שנת 13-15 תעשה את זה בלי בעיה ותעלה כמו קורולה חדשה. ויחסית רכב די אמין.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, EliC25 כתב:

לא, כי במחיר של משפחתית גדולה מאובזרת שעודה 0 ל100 במקרה הטוב בקצת מתחת ל10 שניות, אנשים מקבלים היום תאוצה הרבה יותר מהירה.

 

אף אחד לא התווכח שמבחינת תאוצה לשקל אין תחרות לטסלה, רק לא הסכמתי עם ההנחה שלו שרק עם טסלה הוא יקבל את ההרגשה שמחפש. גם הוט האצ' טובה תתן לו את זה ביחד עם יתרונות אחרים מבחינתו שהטסלה לא נותנת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1061 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...