Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 23 דקות, פינדר כתב:

עם הילדים המתים בעזה?

עם מפוני שיח גראח?

עם הפגיעה באל אקצה?

לא, זה רק של חמאס. הרי p+q וכל השטויות האלה שלכם...

אי אפשר לשכנע את המשוכנעים. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 23 דקות, אורח לרגע כתב:

כבר שאלת קודם ולא עניתי כי אין לי תשובה טובה.

 

באסה, מעריך את הכנות. תודה.

לפני 13 דקות, m3x7r3m3 כתב:

נו והקשר בין מצב סוציו אקונומי להשתתפות בטרור לאומני (ובטרור בכלל) הוא יחס הפוך מאשר היחס כלפי פשיעה.

אני לא חושב שיש מישהו בעולם שטוען שככל שרמת החיים עולם עולה איתה גם השתתפות פעילה בטרור לאומני.

אני גם לא חושב שעליה ברמת החיים זה פתרון קסם של 100% לכל הצרות בעולם.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 43 דקות, m3x7r3m3 כתב:

נו והקשר בין מצב סוציו אקונומי להשתתפות בטרור לאומני (ובטרור בכלל) הוא יחס הפוך מאשר היחס כלפי פשיעה.

 

שוב אתה מתחיל עם זה ומסיק מסקנה ממקרים בודדים?

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 56 דקות, m3x7r3m3 כתב:

רוב הסיכויים שזה הפוך. אבל עד שיוכח אחרת אני מוכן ללכת עם תיאוריית הזנב שמכשכש בכלב.

אתה אומר למה הכלב לא נושך את הזנב שלו.

 

אם יש סרטן, הולכים לכימוטרפיה/הקרנות/ניתוח כדי לחסל את הגידול.

 

פה הם נותנים לסרטן להשבית את שאר הגוף.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעה, m3x7r3m3 כתב:

עצוב שדבר בסיסי כמו מה שאתה אומר כאן, לא נתפס אצל אחרים.

הם עוד אומרים - אל תעניש את בעל העסק שבחר לשבות.

זה נכון ללא להעניש עסק שבחר להשתתף בשביתה וזה נכון באותה המידה בדיוק ללא להעניש עסק שבחר לא להשתתף בשביתה.

 

אף אחד מאיתנו לא יודע באיזו מערכת אילוצים ואיומים הוא קיבל את ההחלטה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נמנעתי מלהגיב פה בימים האחרונים, אני מרגיש שאני מוטרד מאוד מכל המצב הזה ברמה הלאומית. ישן מעט בלילה, דבוק לדיווחים וחרד לשלומם של הקרובים אליי.

ואז, הלילה, זה קרה בבית של אחותי, בירושלים, בפסגת זאב.

היא התעוררה מכדור שנורה לעבר הבית שלה, כדור שחדר לסלון דרך החלון.

אני רק חושב איזה חוסר ביטחון היא מרגישה כעת לתת לילדים לצאת לשחק בחצר. 

לאן הגענו?

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=889160715004732&id=100017324349122

  • אהבתי 1
  • מבאס 2
  • מעניין 2
פורסם

אלי, אחותך חדשה בשכונה?

"מחודש ינואר ועד סוף מאי 2020, התרחשו 10 אירועי ירי לעבר שכונת פסגת זאב, לעומת זאת בשנת 2019 כולה התרחשו 37 אירועי ירי לעבר השכונה בצפון ירושלים וב-2018 – 15 אירועי ירי."

(הכתבה מלפני שנה)

https://www.kolhair.co.il/jerusalem-news/133484/

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
בתאריך 20.5.2021 בשעה 15:17, יבגניפ כתב:

אני לא חושב שיש מישהו בעולם שטוען שככל שרמת החיים עולם עולה איתה גם השתתפות פעילה בטרור לאומני.

אני גם לא חושב שעליה ברמת החיים זה פתרון קסם של 100% לכל הצרות בעולם.

 

בתאריך 20.5.2021 בשעה 15:44, David32 כתב:

שוב אתה מתחיל עם זה ומסיק מסקנה ממקרים בודדים?

 

דווקא כן, וזה ממש לא ממקרים בודדים:  

בתאריך 12.5.2021 בשעה 22:34, netco כתב:

רק למען הדיוק, עד כמה שאני מבין לפחות בכל מה שקשור לפעילות טרור, מסתבר שזה לא בהכרח נכון. 
אפשר לראות בציוץ שלו (עם קישור לפודקאסט הרלוונטי בנושא עם מי שחקר אותו).

 

בתאריך 20.5.2021 בשעה 16:01, vadim6385 כתב:

אם יש סרטן, הולכים לכימוטרפיה/הקרנות/ניתוח כדי לחסל את הגידול.

 

פה הם נותנים לסרטן להשבית את שאר הגוף.

 

וזו הופכת להיות בעיה של הגוף המארח. כלומר אנחנו.

 

בתאריך 20.5.2021 בשעה 16:49, Night Driver כתב:

זה נכון ללא להעניש עסק שבחר להשתתף בשביתה וזה נכון באותה המידה בדיוק ללא להעניש עסק שבחר לא להשתתף בשביתה.

 

אף אחד מאיתנו לא יודע באיזו מערכת אילוצים ואיומים הוא קיבל את ההחלטה.

 

לחלוטין לא מעניין אותי מערכת האילוצים שלו, בעל העסק החליט בסופו של דבר להקשיב לחמאס, שהחמאסניקים יקנו ממנו.

 

בתאריך 21.5.2021 בשעה 16:04, EliC25 כתב:

נמנעתי מלהגיב פה בימים האחרונים, אני מרגיש שאני מוטרד מאוד מכל המצב הזה ברמה הלאומית. ישן מעט בלילה, דבוק לדיווחים וחרד לשלומם של הקרובים אליי.

ואז, הלילה, זה קרה בבית של אחותי, בירושלים, בפסגת זאב.

היא התעוררה מכדור שנורה לעבר הבית שלה, כדור שחדר לסלון דרך החלון.

אני רק חושב איזה חוסר ביטחון היא מרגישה כעת לתת לילדים לצאת לשחק בחצר. 

לאן הגענו?

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=889160715004732&id=100017324349122

 

כשאני עוד למדתי בירושלים, התחילו רק להגיע לפסגת זאב המשפחות הערביות הראשונות, אלה ש"רוצים חיים טובים יותר לילדים שלהם".

בזמנו כדורים היה משהו שירו מבית ג'אלה לגילה, לפעמים.

 

בתאריך 21.5.2021 בשעה 17:14, Mr.Hybrid כתב:

2021 - הר הבית לא בידינו. ☹️

 

לא, ובכל זאת (כנראה תחת לחץ של בנגביר וסמוטריץ') היום נפתח שוב הר הבית ליהודים.

שוב מרוצה מהבחירה שלי בקלפי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 18 שעות, borsood כתב:

אלי, אחותך חדשה בשכונה?

"מחודש ינואר ועד סוף מאי 2020, התרחשו 10 אירועי ירי לעבר שכונת פסגת זאב, לעומת זאת בשנת 2019 כולה התרחשו 37 אירועי ירי לעבר השכונה בצפון ירושלים וב-2018 – 15 אירועי ירי."

(הכתבה מלפני שנה)

https://www.kolhair.co.il/jerusalem-news/133484/

 

אז?

אחותי גרה בשכונה 13 שנים.

פורסם

איפה היא בפסגה? יש רחובות שנמצאים ישירות מול הטרוריסטים ויריות זה דבר שבשגרה, כמו חלק גדול ממאיר גרשון.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

כנראה אלי תבין או מיקום "חשוף" במזרח החדש.

יש סיבה שמחירי הדירות באזורים הללו..."אטרקטיביים". פחות או יותר כמו לקנות דירה במטווח. 

 

היא פתוחה לרעיון לעבור? המצב כמובן לא ישתפר בעתיד ורק יורע עם גידול האוכלוסיה משני הצדדים. מי שלא פנאט לגבי זה, עדיף לו לארוז ולשאיר את הטירוף הזה לאחרים. 

אחרי עשרות שנים של התעלמות המדינה ממחנה פליטים שועפט, זה מה יש. 

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

אכן נראה במזרח, ממש מול הגדר...למרות שזו יותר חומה שמקיפה את מחנה "לה-לה-לה-אתם-לא-קיימים" פליטים שועפט.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...