Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

התקינו לי היום 2 רמקולים מסוג s6966

חברת קנווד 6/9, 3way, הם יושבים על המדף האחורי מעל התא מטען. האיכות והעוצמה השתפרו פלאים אבל חסר לי דבר אחד וזה באס ! הסבירו לי שהסיבה היא הפאנל רדיו המקורי של הרכב שמוגבל מאוד + רמקולים קדמיים 4 אינץ' נורא חלשים, שאלתי היא האם מספיק להביא זוג רמקולים חזקים קדמיים בתצורת 4 אינץ' או אין ברירה ולהחליף למולטימדיה? אני לא צריך מערכת מטורפת רק באס..תודה !!

פורסם

רמקולים 4 אינץ' לא יעזרו לך להפיק יותר באס.

 

לפני התקנות נוספות, מציע לבדוק שפאזות החיבור (פלוס ומינוס) של הרמקולים החדשים נכונות/מתאימות.

היפוך ביחס אחד לשני או אפילו בשילוב עם הקדמיים עשוי להוביל לביטול חלקי של תדרים.

 

פורסם
לפני כשעה, Audi-T כתב:

תשקול להוסיף מגבר לרמקולים ואולי סאבוופר.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

תודה, אז עדיף מגבר/סאב. מה בנוגע החלפת הרדיו המקורי לרדיודיסק/מוליטמדיה ? ישפר משהו ?

פורסם
לפני 22 שעות, AUDIO KING כתב:

מדובר ברדיו המקורי אחד הגרועים ,תחליף אותו ללא היסוס.

 

 

 

 

כן בוודאות מחליף...גם את הקדמיים..תודה על העזרה 

×
×
  • תוכן חדש...