Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צופר עובד חלקי במאזדה 3 2008


carbugger
שימו לב! השרשור הזה בן 1114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בימים האחרונים הצופר שלי עובד חלקית, פעם כן ,פעם לא...באותה נסיעה.

לא הצלחתי למצוא חוקיות לדבר.

 

מה אפשר לעשות כדי לסדר את זה?

אם צריך חלקים,אשמח ללינק לרכישה מעליאקספרס/איביי

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי carbugger
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק את המגעים שמחוברים לצופר , אולי אחד מהם משוחרר .

אם המגעים בסדר יכול להיות שהצופר דורש כיוון .

למעשה יכולות להיות עוד אפשרויות כמו המגעים בלחצן של הצופר שעל ההגה או הממסר בתיבת הממסרים אבל תתחיל קודם בדברים הבסיסיים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, איילצבי כתב:

בדוק את המגעים שמחוברים לצופר , אולי אחד מהם משוחרר .

אם המגעים בסדר יכול להיות שהצופר דורש כיוון .

למעשה יכולות להיות עוד אפשרויות כמו המגעים בלחצן של הצופר שעל ההגה או הממסר בתיבת הממסרים אבל תתחיל קודם בדברים הבסיסיים .

כיצד בודקים את המגעים? צריך לפרק את ההגה?

אבדוק מחר שוב,אבל אני חושב שכשלא עובד אני כן שומע קליק כזה כאשר אני לוחץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, ABSULUTT כתב:

תזכור שבהגה יש גם כרית אוויר בדיוק מתחת לכפתור שלא תעשה טעות תפתח אותה.

בדקתי עכשיו כאשר הרכב כבוי.

הצופר לא עבד והיה רעש של קליק בלחיצה על הצופר.

יש הסבר כיצד לפתוח את ההגה לזהות מגעים רופפים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה רעש של קליק אז זה כנראה ממסר הצופר שמתקתק ואז אין כל תקלה 

בלחצן/ני ההגה ואל תפרק סתם וביחוד בגלל סכנה מכרית אויר הנהג.

אם אכן שומעים את הממסר מתקתק בלחיצה והרפיה על לחצן הצופר,

אז הבעיה הנה מהממסר (כולל אותו) והלאה עד לצופר (כולל הצופר).

בברכה  -  רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, רפי לין כתב:

אם היה רעש של קליק אז זה כנראה ממסר הצופר שמתקתק ואז אין כל תקלה 

בלחצן/ני ההגה ואל תפרק סתם וביחוד בגלל סכנה מכרית אויר הנהג.

אם אכן שומעים את הממסר מתקתק בלחיצה והרפיה על לחצן הצופר,

אז הבעיה הנה מהממסר (כולל אותו) והלאה עד לצופר (כולל הצופר).

בברכה  -  רפי לין

אכן יש קליק בלחיצה ובשחרור

יש הסבר כיצד לבדוק את הממסר? 

ראיתי את הסרטון הבא, אני מניח שהוא לא קשור שכן אם היה נשרף הפיוז הצופר היה לא עובד תמיד ולא פעם כן ופעם לא.

תודה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, רפי לין כתב:

כפי שענו לך כבר קודם, תתחיל בבדיקת החבורים אל הצופר ואת הצופר עצמו.

בברכה  -  רפי לין

חפשתי ולא מצאתי מידע

כיצד לבדוק את הנ"ל, היכן החיבורים הללו?

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש קודם היכן הממסר שמשמיע קליק . כאשר הממסר עובד הוא מעביר פלוס לצופר . העזר בחבר שילחץ על כפתור הצופר ותבדוק עם מד מתח את הממסר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, danniel כתב:

לפני הממסר, תגיע קודם לצופר עם נורת ביקורת, אם מקבל פירוק הפעלה אז צופר לא תקין. 

אני חושב שעליתי על זה

כאשר ההגה ישר או קצת בזווית הצופר לא עובד.

כאשר הוא נוטה יותר הצופר עובד.

מה עושים?

עריכה אחרונה על ידי carbugger
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1114 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...