Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות - הונדה סיוויק 1.5 טורבו


Omrim
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אין פה "בעיה" אלא דרישת יצרן, ולדעתי כן, כל המנועים הללו עובדים באותו האופן,

אבל, שווה לבדוק מול הונדה.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Super_T כתב:

אין פה "בעיה" אלא דרישת יצרן, ולדעתי כן, כל המנועים הללו עובדים באותו האופן,

אבל, שווה לבדוק מול הונדה.

לי זה נשמע כמו בעיה by definition

"

במנוע הזה קיימת בעיה של דילול השמן ע"י רסס דלק שמגיע לאגן השמן דרך דפנות הצילינדרים, מה שמקצר את אורך חיי השמן ומאלץ החלפות תכופות יחסית. 

"

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי,
אז זה נשמע לך כמו בעיה BY DEFINITION,

מקבל,

אני הייתי הבעלים של סיוויק 1.5 במשך שלוש שנים,

הרכב עבר שני טיפולים (24K ק"מ) רגילים + 3 קטנים (שני טיפולי A - החלפת שמן + טיפול B אחד) 

אפס תקלות,

אני נהג עם רגל כבדה, 

הרכב חזק ונוסע מעולה, מעולם לא נדלקה לי נורה ברכב, בטח לא נורת מנוע ושאר עניינים.

הרכב מודיע מראש - מרימים טלפון למוסך מורשה, קובעים תור מוקדם בבוקר, קופצים לשעה וחצי במוסך, מחליפים שמן - שלום ולהתראות. 🙂

 

לא יודע,

אם אני קונה רכב שיש בו הכל (מבחינתי) וזה אומר לטפל בו כראוי במוסך מורשה ע"פ דרישת יצרן - אני רואה בזה עניין הגיוני.

מעולם לא היו לי בעיות כשטיפלתי נכון ובזמן, 

לא רואה סיבה לקרוא לטיפולים קטנים ששומרים על המנוע "בעיה".

אגב, איש המכירות של הונדה הסביר לי את נוהל הטיפולים הזה מראש לפני רכישת הרכב,

לא הדאיג אותי לפני הרכישה,

לא במהלך הבעלות,

ולא הייתי מציע לאחרים לדאוג, פשוט לעשות מה שצריך.

אני רוצה להאמין שאם היית קונה מרצדס והם היו אומרים לך להחליף משהו כל X ק"מ, לא היית שואל שאלות, היית מבין שזה חלק מהדרישות ברכב שכזה,
כמו שמן איכותי יותר או צמיגים טובים או מיוחדים ברכבים חזקים/יוקרתיים.

 

אבל, זה נתון לשיקולך כרוכש. בסופו של יום זה עניין של גישה. 🙃

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Super_T כתב:

אוקיי,
אז זה נשמע לך כמו בעיה BY DEFINITION,

מקבל,

אני הייתי הבעלים של סיוויק 1.5 במשך שלוש שנים,

הרכב עבר שני טיפולים (24K ק"מ) רגילים + 3 קטנים (שני טיפולי A - החלפת שמן + טיפול B אחד) 

אפס תקלות,

אני נהג עם רגל כבדה, 

הרכב חזק ונוסע מעולה, מעולם לא נדלקה לי נורה ברכב, בטח לא נורת מנוע ושאר עניינים.

הרכב מודיע מראש - מרימים טלפון למוסך מורשה, קובעים תור מוקדם בבוקר, קופצים לשעה וחצי במוסך, מחליפים שמן - שלום ולהתראות. 🙂

 

לא יודע,

אם אני קונה רכב שיש בו הכל (מבחינתי) וזה אומר לטפל בו כראוי במוסך מורשה ע"פ דרישת יצרן - אני רואה בזה עניין הגיוני.

מעולם לא היו לי בעיות כשטיפלתי נכון ובזמן, 

לא רואה סיבה לקרוא לטיפולים קטנים ששומרים על המנוע "בעיה".

אגב, איש המכירות של הונדה הסביר לי את נוהל הטיפולים הזה מראש לפני רכישת הרכב,

לא הדאיג אותי לפני הרכישה,

לא במהלך הבעלות,

ולא הייתי מציע לאחרים לדאוג, פשוט לעשות מה שצריך.

אני רוצה להאמין שאם היית קונה מרצדס והם היו אומרים לך להחליף משהו כל X ק"מ, לא היית שואל שאלות, היית מבין שזה חלק מהדרישות ברכב שכזה,
כמו שמן איכותי יותר או צמיגים טובים או מיוחדים ברכבים חזקים/יוקרתיים.

 

אבל, זה נתון לשיקולך כרוכש. בסופו של יום זה עניין של גישה. 🙃

תודה, אין חכם כבעל נסיון, אני מתלבט לרכוש רכב כזה יד 2 וזה בהחלט מעודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תמצא רכב שמור שטופל בזמן, אין סיבה שלא תקנה,
שלי נמכר בעשר דקות (אולי פחות) מרגע עליית המודעה לאתר יד 2.

לא הייתי מחליף אותו ב-3 שנים אם לא היו משתנים הצרכים שלי. חד משמעית.

 

CIVIC.thumb.jpg.dd1e7d75e440a0041b4a4e8a66cdc579.jpg

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, Super_T כתב:

אם תמצא רכב שמור שטופל בזמן, אין סיבה שלא תקנה,
שלי נמכר בעשר דקות (אולי פחות) מרגע עליית המודעה לאתר יד 2.

לא הייתי מחליף אותו ב-3 שנים אם לא היו משתנים הצרכים שלי. חד משמעית.

 

CIVIC.thumb.jpg.dd1e7d75e440a0041b4a4e8a66cdc579.jpg

מאלו צרכים לאלו צרכים השתנו..?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוכב אופניים, חזרתי לרכיבה אחרי שנתיים הפסקה,

צריך רכב גדול וגבוה יותר (אבל לא פחות חזק).

יש שרשורים שלי על התהליך שלי, מוזמן לחפש.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.3.2021 בשעה 16:57, האיש באדום כתב:

היי

גם אני מתלבט מאד בקשר לרכב הזה.  כל 7500 ק"מ צריך החלפת שמן מנוע.   לא בא לי להיכנס למוסך כל 3 חודשים.

שוקל אם ללכת על מאזדה 3 , שנת 2018, מנוע 2000 , 165 כ"ס .

מה עדיף יותר ??

 

תודה לכל העונים.

 

נסעתי על המאזדה בדגם עם מנוע ה-2000 ולמרות שהוא כנראה ירגיש חלש יותר מהסיוויק, מדובר בכל זאת ברכב לא פראייר בכלל, עם רעש מעולה ואחיזת כביש מהטובות שחוויתי, פשוט כיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...