Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גם אלטרואיזם במידה מסוימת יכול להחשב כמעשה אגואיסטי. 

תחשוב מה המניע שעומד מאחורי זה .

( באופן כללי לא מדבר איתך על מה שציינת). 

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • תגובות 696
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 11 דקות, Benor כתב:

העברת אנשים מבוגרים להתגורר בבית אבות לדעתי, לא מעידה על חוסר אכפתיות מצידם של ילדיהם. 

 

 זה פשוט לא משנה על מה זה מעיד, מה שמשנה- זה מבחן התוצאה. ומבחן התוצאה זה -

הם בבית אבות, והילדים פעם בחודש עושים ציק אין וציק אוט. 

 

אבל וואלה, אם כבר פתחת את זה - 

בית אבות, זה בשביל להוריד מעמסה מהילדים. איך שלא תסובב את זה. 

קח את אבא שלי והאחים שלו לדוג׳,  דאגו להוריהם עד יומם האחרון. כף רגלם של סבא וסבתא שלי לא נגעה בבית אבות.

לא היה כמעט יום  שאחד מהם לא היה קופץ לבקר, לא היה יום שאחד מהם לא היה מתקשר, לא היה חודש שבו לא נתנו להם כסף . אבל זה היה דור אחר. דור אכפתי יותר עם יותר ערכים.  אה וכן, כל הילדים שלהם כולל אבא שלי עבדו במשרה מלאה וגידלו ילדים משלהם. כך שלא היה להם יותר זמן פנוי מאותם הורים שזורקים את הוריהם בבית אבות ושוכחים מהם.

  • מעניין 1

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם (נערך)
לפני שעה, farkash7 כתב:


וואלה לא לעניין ההערה הזו.
עזוב לרגע שמדובר בבנאדם אחר שיושב מעבר למקלדת וזה לא יפה.

הבן אדם חשף פה את מצבו הכלכלי לא פעם ולא פעמיים,אף אחד לא ביקש ממנו.

וזה לא היה אישי,אבל הפריע לי שהוא בחר להציג את עצמו מקטין בן אדם שבחר בדרך אחרת ופוטר את עצמו ב"לא אכפת לי".

ציטוט

מהיכרותי השטחית מאוד עם אלדן ממה שהוא כותב פה בפורום נראה שהוא באמת מאושר מהחיים שלו וממה שיש לו.

כן כולם בכל רשת חברתית איי פעם שמחים ומאושרים.

ממה שיש להם או ממה שאין להם,זה הקטע של רשתות חברתיות.

ציטוט

יש יכולת להרוויח יותר או אין כלל לא מעניין כשבנאדם מאושר ממה שיש לו.

יש קשר ישיר בין כסף לאושר עד רמה מסוימת.

כל מי שיגיד שאין,במילה אחת-חרטטן.

לפני שעתיים, Benor כתב:

אתה יודע , לא כולם מתנהגים אותו הדבר ולא כולם אוהבים ונהנים מאותם דברים.

נכון,אבל יש רמה כלשהי סבירה,אין הבדל אם אתה נוסע במאזדה 3 או 6.

אבל אם אתה נוסע ברכב בן 30 או במאזדה 3 ההבדל גדול.

לפני שעתיים, Benor כתב:

גם אם בתיאוריה אני יכול לקנות טסלה או מאזדה 6 חדשה לא בוער בי שום רצון כזה.

יש לך כסף לקנות רק מאזדה 6 אחת,או שאתה יכול ללכת לקנות 40 כאלה אבל לא בא לך? אלה שני מצבים שונים לגמרי.

לפני שעתיים, Benor כתב:

קונה מה שאני רוצה או צריך אבל באופן כללי - לעשות שופוני והרבה רכוש לא מדברים אליי. 

אין קשר לשופוני,יש רכוש שנחשב לממוצע.

לפני שעתיים, Benor כתב:

רמת האושר שאני מרוויח או מקבל מרכוש נמוכה מאוד.  ולרוב לא ממלא אותי.

היא לא אמורה למלא לך צרכים נפשיים אלא לאפשר נוחות.

אני גם לא קונה נעליים בשביל צורך נפשי.

לפני שעתיים, Benor כתב:

 

כסף זה אמצעי ותמיד טוב, שיש אבל לגבי מה לעשות איתו כל אחד והמטרות שלו. 

כסף זה הכרח קיומי בסיסי ולא רק אמצעי.

אתה תחיה מ20 אלף ומ40 אלף בכבוד,אבל מ4000 שקל כנראה שלא תצליח להתקיים.

לפני שעתיים, Benor כתב:

יש גם מיליארדרים ומיליונרים שחיים בצניעות באופן יחסי להונם. 

ההבדל הוא הבחירה,כמו בדוגמה עם המאזדה שלך.

אם יש לך כסף ל40 מאזדה 6 ואתה בוחר לסוע במאזדה 3 זו בחירה,אם בקושי יש לך כסף לאחת הסיפור שונה לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 51 דקות, TsachiE כתב:

 

וואלה? כל דבר? גם ה1000 ש״ח שתרמת לאתר?

כן, למרות שאת זה ספציפית אני רואה כתשלום על שנים רבות ולא תרומה.

כשאני תורם כסף לנזקקים אני מרגיש טוב עם עצמי שעזרתי למישהו ובגלל זה אני תורם. אז כן, זה אגואיסטי. לא צריך להתבייש בזה.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני שעה, Potato כתב:

אין קשר לשופוני,יש רכוש שנחשב לממוצע.

מהו בעיניך רכוש שנחשב לממוצע ?

זאת אומרת אם אני מבין אותך נכון מעין רכו ברירת מחדל?

לפני שעה, Potato כתב:

כסף זה הכרח קיומי בסיסי ולא רק אמצעי.

אתה תחיה מ20 אלף ומ40 אלף בכבוד,אבל מ4000 שקל כנראה שלא תצליח להתקיים.

מסכים שזה הכרח קיומי אני באופן אישי חושב שאפשר לחיות כאן בצורה סבירה בארצינו החל מסכום של 9-10 נטו.   ( לרווק)

לפני שעה, Potato כתב:

אם בקושי יש לך כסף לאחת הסיפור שונה לגמרי.

זה לא משנה את העובדה שגם אם אני לא יכול לקנות משהו מסוים, זה לא בהכרח אומר שאני רוצה אותו. 

נכון עובדתית מצטמצמת לי הבחירה, אבל אם ממילא אותו רכב יוקרה / כל רכוש אחר לא מעניין אותי ואני שמח בחלקי אז מה זה משנה ? 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • אחראי פורום
פורסם
לפני שעתיים, בנצי כתב:

אני חושב שהכאב הכי גדול זה לאבד ילד, למה אף אחד לא מדבר על זה?

אם אתה חושב שהורים לא מדברים על זה, אתה טועה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 5 דקות, Benor כתב:

מהו בעיניך רכוש שנחשב לממוצע ?

זאת אומרת אם אני מבין אותך נכון מעין רכו ברירת מחדל?

לא חשבתי על זה אף פעם,אבל משפחתית ממוצעת בת 3-4 נראה לי כמו רכב נפוץ.

לפני 5 דקות, Benor כתב:

מסכים שזה הכרח קיומי אני באופן אישי חושב שאפשר לחיות כאן בצורה סבירה בארצינו החל מסכום של 9-10 נטו.   ( לרווק)

הרשה לי לגחך.

לפני 5 דקות, Benor כתב:

זה לא משנה את העובדה שגם אם אני לא יכול לקנות משהו מסוים, זה לא בהכרח אומר שאני רוצה אותו. 

נכון עובדתית מצטמצמת לי הבחירה, אבל אם ממילא אותו רכב יוקרה / כל רכוש אחר לא מעניין אותי ואני שמח בחלקי אז מה זה משנה ? 

כי אתה  לא באמת בעל אפשרות בחירה.

כשיהיה לך אופציה לקנות ולא תקנה-אגיד שבחרת.

לדוגמה,לא מעניין אותך שעונים יקרים ואתה לא קונה שעון ב15,000 שקל מבחירה.

(בהתבסס על המאזדה 6 שאתה יכול להוציא מהסוכנות).

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני שעתיים, TsachiE כתב:

 

וואלה? כל דבר? גם ה1000 ש״ח שתרמת לאתר?

גם תרומה היא אגואיסטית, וגם אם היא בסתר - היא גורמת לך להרגיש טוב מבפנים.

 

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם (נערך)

אוקיי אבל  אי אפשר להגיד שכל דבר שאתה עושה בחיים הוא אגואיסטי.

קח לדוגמא את המקרה של רועי קליין זכרונו לברכה - מה היה אגואיסטי במעשה שלו שהביא גם למותו?

 

עריכה אחרונה על ידי TsachiE

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
Just now, TsachiE כתב:

אוקיי אבל  אי אפשר להגיד שכל דבר שאתה עושה בחיים הוא אגואיסטי.

קח לדוגמא את המקרה של רועי קליין זכרונו לברכה - מה היה אוגאיסטי במעשה שלו שהביא גם למותו?

 

קשה לי לענות על זה, לא הייתי בסיטואציה שלו. מה שכן אני כנראה לא הייתי מתנהל באותה צורה.

 

  • רעיון טוב! 1

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
לפני 19 דקות, Potato כתב:

הרשה לי לגחך.

אני מניח שאתה מקצין בשביל הכיף שבהקצנה, אבל בהנחה שמבינים ש10 אלף נטו בחודש לא הופכים אותך לאלפיון עליון - מה בדיוק חסר?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 3 דקות, יבגניפ כתב:

אני מניח שאתה מקצין בשביל הכיף שבהקצנה, אבל בהנחה שמבינים ש10 אלף נטו בחודש לא הופכים אותך לאלפיון עליון - מה בדיוק חסר?

 

זה סכום להתגלגל איתו באופן סביר,לא הרבה מעבר.

  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

חצי מתושבי ישראל מתגלגלים באופן סביר. או סביר מינוס.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

  • אהבתי 2

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
אם אתה חושב שהורים לא מדברים על זה, אתה טועה.
התכוונתי שלא מדברים על זה כאן, לא מדברים על זה כשאומרים לי שילדים זה הדבר הכי טוב בעולם.

בדיוק כמו שלא מדברים על ילדים נרקומנים או לא מוצלחים.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

חצי מתושבי ישראל מתגלגלים באופן סביר. או סביר מינוס.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


בדיוק, ולהגיד שזה מספיק זה קצת פגום.

לי אין ילדים, אני יכול מחר לסגור את העסק ולהחליט שבא לי כיוון חדש, אני גם יכול להתרסק ולישון על ספה אצל חבר בזמן שאני מנסה להתרומם מחדש.

ההתבגרות שלנו מגיעה עם הרבה סיכונים, ילד בגיל צעיר טורף את הקלפים, עוד נקודה חשובה עם הקמת משפחה בגיל צעיר, שיעור הגירושין.

וכן כסף הוא אחד הדברים היותר הכרחיים על שמירת השקט הנפשי, הוא גם דבר שהורס זוגיות בקלות.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

haters will hate

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...