Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שמע, מי יודע...האם יש דרך לפתוח את מכסה המנוע שלא באמצעות הידית? אנני יודעת אם הכבל נקרע או התנתק. הידית עובדת על ריק. קצה הכבל נראה טיפה משוחרר אז הצלחתי לתפוס אותו באצבעות ולמשוך ביד...לא עזר...

מאחר והמצבר מרוקן (לכן רציתי לפתוח מכסה מנוע) אין לי דרך להגיע למוסך. מי בכלל מתקן דברים כאלה?

רעיונות? 

20210218_163400.jpg

פורסם

כמו שרפי כתב, אם לא הצלחת למשך את הכבל, יכול להיות שזה סימן שהוא לא נקרע, כנראה רק נשבר משהו בידית שיוצרת את המתח, תנסי לתפוס את הכבל עם פלייר ולמשוך

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

פורסם

תודה לשניכם. ניסיתי מספר פעמים למשוך את הכבל עם פלייר והוא למעשה נמשך בכמה ס"מ החוצה ולא נשמע אף רעש, כאילו זה על "ריק". 

יש לכם מושג אם יש דרך להגיע למנוף של המכסה איכשהו דרך הגריל או שהוא עמוק מידי?

מאחר ואוטו לא מניע האם יש פחחי רכב שעושים "ביקורי בית"? או שזה עכשיו סיפור של גרירה למוסך...?

פורסם

לפעמים שנ אנשים ביחד מצליחים לפתוח את מכסה המנוע,

כשאחד מושך את הכבל עם פלייר והשני חובט בכף ידו על

מכסה המנוע באזור מנגנון נועל המכסה מנוע, כדי לשחררו.

אם זה לא מצליח, אז אין מנוס אלא לגרור הרכב אל מקצוען

(שיש לוודא איתו קודם שהוא מטפל בזה).

לפעמים לגרריסט עצמו יש ידע ו/או יכולת לפתוח את מכסה המנוע.

בברכה  -  רפי לין

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...