Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לקניית פורד S-MAX


shay.c
שימו לב! השרשור הזה בן 1123 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב לכל החברים.

כמובן ניסיתי להריץ חיפוש בנושא, אבל בסוף רק התבלבלתי יותר.

אני מעוניין לקנות S-MAX ,אבל הלכתי לאיבוד.

-בגדול שאלתי הרבה אנשים שיש להם את הרכב הנ"ל והתגובות היו טובות.

אמנם שאלתי אחד מוסכניק ורק אמרתי לו פורד הוא אמר לי אל תיגע.

-אחד שמכר את שלו ,אמר לי שהיה לו דיזל והוא עשה איתו 300 אלף וכל יום נסיעה לירושלים 

עם כל המשפחה, אבל שאלתי אותו על בנזין הוא אמר לי שמוסכניק של פורד אמר לו

שיש שני סוגים, אחד שאפשר להסב לגז והם דגמים מוצלחים, וכאלה שמפחדים להסב אותם לגז

ויש להם בעיות במנוע.

- לי ידוע שיש 2 דגמים הטרנד והטיטניום, ואין לי מושג איזה מהם עדיף (אני מתכוון דווקא מבחינת אמינות,

ומעדיף שלא לראות איתו מוסך,ואם כן שההוצאות יהיו כמה שפחות כי הבנתי שזה לא תענוג גדול מבחינה כלכלית

בסכ"ה אין לי כל כך אמצעים לשלם סכומים כאלה כמו שראיתי כאן בפורום.)

-האם יש הבדל בניהם לענין צריכת דלק?, עוד שמעתי ממישהו "מבין" שהטורבו חסכוני יותר אבל אמין פחות.

-עוד משהו שראיתי כאן בפורום, שנכתב שעד שנת 2012 היו דגמים תקולים ומ2012 זה הסתדר, האם זה נכון

והאם עקב כך לא כדאי לקנות מודל ישן יותר או שאפשר ללכת גם על 2010,

-עוד משהו קטן אם אפשר, ואני מניח שאנשים יזדהו איתי, אני כמעט סגור על הפורד למרות שאני מבין שאין לי כל כך

אמצעים איך להחזיק אותה(טיפולים במוסך), אבל מצד שני מאוד מאוד חשוב לי המראה של הרכב, החווית נהיגה, וכו'.

האם בכל אופן כדאי לרדת מהעץ ולחשוב על מאזדה 5 או משהו אחר בסגנון או שההבדל לא כל כך משמעותי למי שחשוב

לו הדברים שציינתי.

-סליחה על אריכות הדברים.

אשמח לעזרתכם, ולעשיית סדר בדברים.

בתודה מראש לכל המשיבים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה

כשאני קניתי את הSMAX שלי הבירור שעשיתי היה שמשנת 2011 יש גיר רובוטי 

ועד אז גיר פלנטרי 

בקניית הרכב הוא זול יחסית למאזדה 5 

בנתיים כבר שנה וחצי הוא מתפקד יפה מאד 

היה לי ישור קו קצת גדול אחרי הקניה שכלל החלפת שמן גיר טיפול 10 ומאז הכל מצוין

שלי שנת 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הs max ללא מנוע טורבו, הוא בסדר גמור. תמנע ממנוע הטורבו. זה בור בלי תחתית. הבעיה האמתית של הפורד הזו, זה מזגן ובארץ כמו שלנו, הייתי נמנע מרכב כזה, שבקיץ לא מקרר. אם רלוונטי מבחינת תקציב סיטרואן c4 picasso מאחרי 2014, זה אוטו טוב ואמין.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב.

ותודה רבה למגיבים על האינפורציה

אם אני מבין נכון, גיר פלנטרי ,  הכוונה לגיר אוטומטי רגיל נכון?

אז לכאורה אם אני הולך על מקס , שנת 2010 טרנד( כלומר לא טיטניום שהיא עם הטורבו)

אז זה אמור להיות רכב אמין יותר וגם מחירי טיפולים שפויים יותר?

אני מניח שעדיף לחפש 202 כ"ס, או שגם 160 כ"ס זה בסדר?

אם יש למישהו עוד הארות/הערות אשמח לשמוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

חיפשתי ביד 2 אס מקס שנת 2010 ומשום מה כולם 160 כ"ס, האם

אין בדגם של 2010, 202 כ"ס?

ואשמח אם מישהו יוכל להסביר מה ההבדל בעצם, האם עדיף יותר כוח סוס ופחות נפח מנוע

או יותר נפח מנוע ופחות כוח סוס?

-מישהו  יודע מתי בדיוק הגיר הפלנטרי הפך לרובוטי,

קודם ציינו שמשנת 2011, אבל האם זה מתחילת השנה או מאוחר יותר,

פשוט אני רוצה את הרכב הפי פחות מיושן אבל שיהיה עדיין לא רובוטי.

וגם איך אני יכול לבדוק שבאמת הגיר פלנטרי, זה כתוב ברשיון רכב?

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח לגבי התאריך המדויק:

 

עד 2012. מנועים אטמוספריים 2300 סמ"ק, 160 כ"ס, גיר פלנטרי, בכל רמות הגימור.

 

החל מ2012. מנועי טורבו 2000 סמ"ק, 200 או 240 כ"ס כתלות ברמתץ הגימור, גיר דו מצמדי רטוב.

 

לכן לא תמצא טורבו בדגמים הישנים ולא תמצא אטמוספרי בדגמים המאוחרים יותר.

 

ברמת הגימור הגבוהה יותר יש מידת צמיגים יקרה יותר.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא נעשה סדר:

(בזמנו שקלתי ובדקתי, בסוף קניתי וויאג'ר).

יש s max, ויש גלאקסי גדולה ומרווחת יותר ולטעמי קצת מכוערת יותר מאחורה. שתיהן 7 מקומות, מכנית הן זהות וההבדל הקריטי הוא הבגאז' שב-s max אין ממש. ההבדלים בין טיטניום לטרנד הם ברמת הגימור והאיבזור, לטובת הטיטניום.

עד 2012 היה מנוע 2.3 ללא טורבו ועם גיר אמין יותר. אח"כ עלה לארץ הקודש מנוע 2.0 טורבו עם גיר בעייתי. לא משנה התאריך בדיוק, תבדיל ביניהם פשוט לפי הנפח - 2.0 או 2.3. יש דיזל אבל נדיר מאוד בארץ ומן הסתם עם ק"מ גבוה.

מכאן ההבדלים בדעות.

לדעתי: חפש גלאקסי ובעדיפות שנייה s max, רק עם מנוע 2.0 (אפשר להגדיר בחיפוש ביד 2), ופשוט תחפש את הדגם עם הכי פחות ק"מ ושנראה הכי שמור ומושקע.

בהצלחה!

עריכה: מזדה 5 תתן לך כנראה יותר שקט ואולי צריכת דלק מעט טובה יותר. אבל מבחינת הפינוק, המרווח וחוויית הנסיעה אין מה להשוות. לטובת הפורד כמובן.

השיקול שלך.

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום פיני, תודה רבה!

באמת קצת הסתבכתי איך מבדילים בניהם ועכשיו שהסתכלתי ביד 2 

לפי השיטה שלך ,והבנתי, באמת משנת 2012 כל המנועים 2.0.

-האם התכוונת שאני אחפש מנוע רק 2.3? כי כתבת רק עם מנוע 2.0 שהוא עם הטורבו הגיר היותר בעייתי.

בכל אופן תודה רבה לכולם עזרתם לי מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי נוחות הנסיעה ב-s-max גרועה בעליל. בגלל היומרות הספורטיביות יש להניח.
הגלקסי אמורה להיות יותר נוחה(לא נסעתי בה).





'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי שוב.

כאמור לאור התגובות שהועילו לי מאוד, (תודה רבה!) אני מחפש כעת

מקס עם הנפח מנוע 2.3, רק קצת קשה למצוא כי אין הרבה, ואם יש

רוצים עליהם הרבה הרבה יותר מהמחירון, 8-10 אלף יותר. האם זה נורמלי?

אם אפשר עוד כמה שאלות קטנות.

1- האם בכל דגמי הטיטניום יש גג פנורמי?

2- האם למישהו ידוע על נזילות בחורף (פעם היה לי רכב עם סנרוף ובחורף ממש סבלתי) למרות שזה לא ממש סנרןף אבל בכל זאת זה

לא משטח אחיד, אז ודאי יכולות להיות בעיות בתפרים.

3- ראיתי מקס שנת 2008 יפה, אבל מסוכנות רכב- BUY@GO בנתניה, האם מישהו מכיר? והאם כדאי להתעסק איתם, ועם סוכניות בכלל?

תודה רבה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם.

צריך את עזרתכם שוב.

היום נסעתי עד לב"ש לראות מקס 2010 עם 143000 ק"מ

שזה נשמע טוב, הרכב נראה שמור עם ספר טיפולים.

 

האמת שכבר באנו לעשות העברת בעלות, אבל בבדיקה בדואר של

שעבוד נמצא שהרכב משועבד לבנק אבל על שם הבעלים הקודם.

המוכר (שנראה איש הגון-למרות שאי אפשר לדעת) אמר שהוא קנה

את הרכב ממכר שלו שלקח הלוואה על הרכב, והוא שילם את החוב לבנק

רק שהבנק לא טרח להסיר את השעבוד.(הוא טוען שכשקנה את הרכב לא דאג לבדוק שהרכב לא משועבד כי הוא הכיר את מי שקנה ממנו)

עכשיו הוא עובד על הסרת השעבוד.

מה דעתכם?  האם נשמע חשוד? אולי הגיוני?

 

- עוד נקודה קטנה שמדאיגה אותי ,ידיות הרכב היו בצבע או ציפוי ניקל, דבר שלא ראיתי באף מקס

שכולם היו בצבע הרכב. האם זה סיבה לדאגה? (צירפתי תמונה)

האם מישהו יודע אם זה נורמלי?

תודה רבה לכולם.

y2_1_05574_20210220180236.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1123 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...