Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

יש ברשותי פורד פוקוס סטיישן 2012, 128 אלף ק"מ אשר רכשתי משלמה סיקסט לפני כ3 שנים.

 

אני מעוניין לקנות מחברת טויוטה או מאזדה רכב חדש 0 ק"מ, האם שווה לעשות עסקת טרייד אין? כמה הם ייתנו על רכב כזה או שעדיף לנסות למכור לאדם פרטי?

 

תודה 🙏🙏

פורסם (נערך)

פוקוס 2012 יוצאת ליסינג היא רכב עם שוק מאוד בעייתי, סביר להניח שבטריידאין תפסיד פעמיים - גם על העובדה שתקבל מעט על הרכב בטרייד וגם העובדה שיקצצו לך בהטבות של רכישת רכב חדש במזומן.

 

ממומלץ לנסות למכור לבד.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לפעמים וזה מנסיון שלי ההצעות לא רעות בכלל על טרייד אין.

תנסה, תיראה את המחיר שמציעים לך, וזה יהיה המחיר מינימום למכירה בשוק הפרטי, לא תקבל הצעות גבוהות יותר? תבצע טרייד אין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הוא יקבל טרייד סביר על רכבים עם שוק בעייתי או תמחור ראשוני מאוד גבוה. 

 

על מאזדה וטויוטה הוא יקבל בדיוק שקל וחצי על הפוקוס שלו, אבל מצד שני גם בשוק הפרטי לא יעשו לו חיים קלים. בוא נגיד שווה אולי לשמוע הצעה. 

פורסם

אני לאחרונה התלבטתי בין פיג'ו לטויוטה ובדקתי אופציה לעשות טרייד אין, טויוטה נתנו לי מחיר כ"כ מביך על הרכב שאפילו לא טרחתי ללכת לעשות נסיעת מבחן...
קיבלתי הצעה יפה מאוד מפיג'ו, ניסיתי למכור באותו מחיר ביד 2 כדי לקבל הנחת מזומן על הרכב החדש, התייאשתי מהר מאוד מכמות ההצעות ההזויות שקיבלתי מאנשים ומסרתי את הרכב לטרייד...
מציע לך גם כן לבדוק כמה מציעים בכל סוכנות ולעשות את השיקולים שלך

×
×
  • תוכן חדש...