Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תושבות מנוע מאזדה 6 מחיר עבודה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י carsgo,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי מאזדה 6 מודל 2008 הצורה היותר חדשה של 2009-2012

כשהלכתי למכונאי שלי השבוע בעת טיפול 10 אלף שגרתי לרכב, הוא אמר לי ששלושת התושבות מנוע שלי גמורות ממש מנותקות, אני ידעתי ששניים גמורות כנראה שהשלישית הצטרפה אליהם מהעומס. 

שלושה תושבות מנוע חליפיות לרכב עולות 630 ש"ח( איך המחיר דרך אגב? )

ועל עבודה המכונאי שלי דורש 350 ש"ח( מחיר סביר? )

תודה לעוזרים. 

  • פיתרון
פורסם

מחיר יקר מאד, במחיר שהוא הציע לך אתה יכול לרכוש תושבת מקורית.

כנ"ל גם מחיר העבודה, העבודה שלוקחת 15-20 דק' מקסימום - אמור לשלם 150-200 ש"ח.

פורסם
לפני שעה, oshridd כתב:

שלושה תושבות מנוע חליפיות לרכב עולות 630 ש"ח( איך המחיר דרך אגב? )

אל תעשה את זה. אחריי שנה הרעידות יחזרו. תחליף למקוריות בלבד למרות שזה יעלה לך פי 2 ויותר במחיר. מה שהוא הציע לך זה זבל טורקי/סיני כנראה.

 

דרך אגב, אתה מחליף בגלל רעידות שהרכב עומד או על סמך המילה של המוסכניק?

 

המחיר של העבודה יקר.

 

פורסם
לפני 10 שעות, ABSULUTT כתב:

במאזדה חייב מקורי זה לא יחזיק הרבה זמן.

אתה מרגיש רעידות חזקות/חלשות שהרכב עומד?

אני מרגיש רעידות בדרך כלל שהרכב על d ומרגיש מכות די חזקות בעת העברת הילוך בין d לr

לפני 10 שעות, carsgo כתב:

מחיר יקר מאד, במחיר שהוא הציע לך אתה יכול לרכוש תושבת מקורית.

כנ"ל גם מחיר העבודה, העבודה שלוקחת 15-20 דק' מקסימום - אמור לשלם 150-200 ש"ח.

אני תאמת לא מבין במחירים פשוט זה מכונאי של שנים ואני סומך עליו, ביררתי על תושבות מקוריות כל אחת עולה בין 400-450, אני נמצא עם הרכב שלי כבר 3 שנים ולא מתכנן להיות איתו יותר משנתיים זה השיקול שלי בעיקר, 3 תושבות מנוע חליפיות אבל הבנתי שלא הסיניות הפשוטות, 630 ש"ח 

לפני 10 שעות, dotan123 כתב:

אל תעשה את זה. אחריי שנה הרעידות יחזרו. תחליף למקוריות בלבד למרות שזה יעלה לך פי 2 ויותר במחיר. מה שהוא הציע לך זה זבל טורקי/סיני כנראה.

 

דרך אגב, אתה מחליף בגלל רעידות שהרכב עומד או על סמך המילה של המוסכניק?

 

המחיר של העבודה יקר.

 

בדיוק מה שרשמתי לקודמים מעליי, רעידות ומכות בעת העברת ההילוכים, המנוע ממש רוקד כשאני מעביר הילוכים ויש מכה חזקה, זה לא גיר ביררתי, אני הבנתי שצריך להחליף את שלושת התושבות תושבת ימין תושבת שמאל ותושבת מספריים זאת שתופסת את הגיר, מה אתה חושבים? 

פורסם
לפני 47 דקות, oshridd כתב:

לא מתכנן להיות איתו יותר משנתיים זה השיקול שלי בעיקר, 3 תושבות מנוע חליפיות אבל הבנתי שלא הסיניות הפשוטות, 630 ש"ח

אם ככה המצב ואת מתכוון להחליף את הרכב, אז תחליף לתושבות תחליפיות למרות שיש מצב שלאחר שנה זה יחזור. הסיניות הפשוטות או כל זבל טורקי אחר זה היינו הך. שלא יסבנו אותך

 

לפני 48 דקות, oshridd כתב:

רעידות ומכות בעת העברת ההילוכים

תושבת גיר

פורסם
לפני 12 שעות, carsgo כתב:

מחיר יקר מאד, במחיר שהוא הציע לך אתה יכול לרכוש תושבת מקורית.

כנ"ל גם מחיר העבודה, העבודה שלוקחת 15-20 דק' מקסימום - אמור לשלם 150-200 ש"ח.

3 תושבות אתה מחליף ב 15-20 דקות?

בברכה  -  רפי לין

פורסם
לפני 12 שעות, carsgo כתב:

העבודה שלוקחת 15-20 דק' מקסימום

אני לא חושב שזה יקח פרק זמן כ"כ קצר, אבל אולי במאזדה 6 דור 2 יש גישה מאוד קלה למרות שגם אז, 20 דק' זה נשמע זמן מועט מידי להחליף שלוש תושבות

פורסם

מחילה חברים! לא להרוג אותי! 😅

לא קראתי היטב את הפוסט והסקתי שבעל הפוסט מדבר על *תושבת מנוע* בלבד (!) שכן עבודה להחלפתה קלה יחסית ולא אורכת מעבר ל 20 דק׳. 

כמובן ש-3 תושבות זה סיפור אחר והחלפתן אורכת כשעה ואז מחיר העבודה 300₪~ סביר בהחלט. 

התושבת ה״קשה״ ביותר להחלפה היא תושבת הגיא כיוון שנדרש לפרק מצבר, תושבת מצבר וכו׳ בכדי להגיע אליה. 

בכל אופן, לא הייתי ממליץ על תושבות חליפיות אע״פ שהמחיר מפתה, ברוב המקרים הרעידות יחזרו אחרי חודשים ספורים בלבד ולפעמים עדיף פשוט למשוך עם התושבות המקוריות מאשר להתקין תחליפיות. 

לא נתקלתי בחליפי איכותי בארץ שלא מתוצרת סין/טורקיה..   

מנסיוני ברכבים הללו, בדר״כ התושבת הבעייתית יותר היא תושבת המנוע בצד ימין, הייתי מציע להחליף אותה לאחת מקורית בעלות של 500-600₪ ורואה אם יש שיפור.. 

פורסם

מנסיון עם תושבת לא מקורית, אחרי שנה הרעידות חוזרות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בתאריך 31.12.2020 בשעה 19:17, dotan123 כתב:

אם ככה המצב ואת מתכוון להחליף את הרכב, אז תחליף לתושבות תחליפיות למרות שיש מצב שלאחר שנה זה יחזור. הסיניות הפשוטות או כל זבל טורקי אחר זה היינו הך. שלא יסבנו אותך

 

תושבת גיר

כשאתה אומר תושבת גיר, אתה מתכוון לתושבת מספריים אחת משלושת התושבות? התושבת גיר זאת התושבת שמחברת בין הגיר למנוע בעצם? הבנתי גם שהיא הכי קשה להחלפה 

×
×
  • תוכן חדש...