Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

נאמר לי שאם ברצוני לקבל המלצה על מערכת טובה הגעתי למקום הנכון.

מדובר בסוזוקי ג'ימני קטנטן 2008.

יש ידע טכני מועט, ידיים טובות פלוס והרבה נחישות.

התקציב שלי הוא עד 1000 ש"ח למערכת + 4 רמקולים, מתכוון להזמין מעלי או אמאזון או חבריהם..

האם קימת מולטמדיה איכותית שמישהו מכיר וניסה? (2G מספיק? עדיף 4?)

לגבי רמקולים, אני הבנתי שיש 2 של 4 מקדימה ומאחורה שניים של 5.25 (אם אפשר המלצות)

משהו שיעבוד נורמלי אבל בלי חיבור לסאב או מגבר וכדו' גם ככה אין מקום ואני לא מחפש מסיבות, מחפש לשמוע טוב

פורסם

אתה מגזים עם הדרישות

זה הכי נמכר שיש באלי

https://www.aliexpress.com/item/32972656000.html

32/2 יוצא בערך 500 ש"ח אם לא יעצרו למיסים.

לזה אתה צריך להוסיף מסגרת אם אתה עם מכשיר מקורי

זה מיוחד לג'ימני עם 1/16 עולה יותר

https://www.aliexpress.com/item/4000189403472.html

נראה לי שאתה צריך לעבור ל 1/16 בשביל להגיע לסכום הזה

  • רעיון טוב! 1

אייל

פורסם

אתה באמת חושב שאני מגזים? אין משהו איכותי דיו עד 1000 ש"ח?

1/16 מספיק? הבנתי שהוא לא ירץ אפילו את הרדיו שלו, שלא לדבר על waze או offroad

פורסם (נערך)

1/16 מפעיל רדיו ווויז.

 

4 רמקולים כאלה ואחד מהמכשירים מקודם 2/32  יהיו בערך 1000 ש"ח, תלוי כמה מיסים תשלם

 

רמקולים כבדים אז המשלוח יקר

יש את אלה לקנות בארץ

https://www.alexsander.co.il/product/6167/pioneer-tsg1345r

 

1/16 מפעיל מפה ווויז.

 

4 רמקולים כאלה ואחד מהמכשירים מקודם 2/32  יהיו בערך 1000 ש"ח, תלוי כמה מיסים תשלם

 

רמקולים כבדים אז המשלוח יקר

יש את אלה לקנות בארץ

https://www.alexsander.co.il/product/6167/pioneer-tsg1345r

 

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

פורסם
לפני 12 שעות, Shalem1996 כתב:

התקציב שלי הוא עד 1000 ש"ח למערכת + 4 רמקולים,

מקווה שתצליח להתכנס לתוך התקציב הזה.

נראה שזה נמוך מדי ביחס לדרישות

  • אהבתי 1

-

×
×
  • תוכן חדש...