Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון החדשה בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1159 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן,  גם בדגם היוצא הגרסאות החלשות הסתפקו בקורת מתח וה-2.0 ליטר והקופרה עם רב חיבורי.

בלאון דור שני (2008-2013) היה מתלה רב חיבורי בכל הדגמים.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, LH79 כתב:

Dcc - dynamic chasis control
בולמים בעלי קשיחות משתנה.
אין קשר למתלה רב חיבורי.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 

על מה משפיע מתלה רב חיבורי ? אשמח להבין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.12.2020 בשעה 00:53, also01 כתב:

רק חבל שאין דיגיטל קוקפיט בסטייל

בקבוצה של סיאט ראיתי אנשים שמתקינים את זה.

אממה, זה עולה כמה אלפי שקלים טובים (נראה לי שבאיזור ה-5000₪) וזה כסף שככל הנראה לא תראה אחר כך כשתמכור את הרכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, dorsht כתב:

בקבוצה של סיאט ראיתי אנשים שמתקינים את זה.

אממה, זה עולה כמה אלפי שקלים טובים (נראה לי שבאיזור ה-5000₪) וזה כסף שככל הנראה לא תראה אחר כך כשתמכור את הרכב.

מסכים איתך, רק חבל היו נותנים אפשרות כמו באוקטביה זה רק עולה 2500 שח. במחיר הזה הייתי כן מוסיף. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.12.2020 בשעה 19:56, Mike808 כתב:

כן,  גם בדגם היוצא הגרסאות החלשות הסתפקו בקורת מתח וה-2.0 ליטר והקופרה עם רב חיבורי.

בלאון דור שני (2008-2013) היה מתלה רב חיבורי בכל הדגמים.

 

האם נכון להגיד שה-FR 2.0 והקופרה חולקים את אותו מנוע, גיר ומתלים, רק עם כיולים שונים? או שלמשל המנוע של הקופרה שונה לחלוטין מזה של ה FR 2.0? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני שעה, Coresh כתב:

האם נכון להגיד שה-FR 2.0 והקופרה חולקים את אותו מנוע, גיר ומתלים, רק עם כיולים שונים?

לא.

קודם כל בדור הזה יש שלוש גרסאות של קופרה - 1.4 פלאג-אין עם 245 כ"ס, 2.0 ליטר גם עם 245 כ"ס ו-2.0 ליטר עם 300 כ"ס. 

שנית, סיאט עדיין לא פרסמה את הנתונים הטכניים של מנועי ה-2.0 ליטר בכלל - גם בקופרה וגם ברגילה אז אי אפשר לדעת בוודאות, אבל קשה לי מאוד (מאוד מאוד) להאמין שאפשר להוסיף למנוע 2.0 ליטר עוד 110 כ"ס (60% תוספת) בעזרת כיול בלבד ולצפות ממנו לאיזשהי אמינות. מה שכן אפשר להגיד הוא שקוד המנוע של הקופרה הקודמת היה שונה מזה של ה-2.0 190 כ"ס. 

הגיר יכול להיות הרכיב היחיד שאיכשהו משותף בין השתיים, אבל גם שם אני לא לגמרי בטוח כי יש שני DSG 7 רטובים (DQ381 עם "גבול עומס" של 42-43 קג"מ ו-DQ500 עם 61-62). 

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדור היוצא נאה יותר בעיניי, בייחוד בגירסאות ה FR והקופרע. יש בו משהו שמעורר בי את הילד שרוצה להפגיז ביוסי עדן ("כשתקראי את המכתב, כבר אהיה על המנתק") ולצאת לסיבובי דעווין בכיכרות של הקריות.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הבלוק זהה ,טורבו , תלתלים , בוכנות ושאר אביזרים שונים בין קופרה לבין 2.0 190, גיר זהה.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי שאלות נוספות:

  1. לגביי סוללת ה-48V - מה אמור להיות אורך החיים שלה, והאם יהיה יקר להחליפה בשעת הצורך? 
  2. האם הגירים ב-1.5 וב-2.0 כלולים בהסכם הפשרה על הגיר, שככל הזכור לי מאריך את האחריות ל-5 שנים (תקנו אותי אם אני טועה) ? 
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

מתי מבחן ללאון החדשה?
המבחנים באתרים אחרים מעידים יותר מכל על הכתבים ולא על הרכב. (חוץ ממשפט אחד שאני מזדהה איתו " בישראל קשה למצוא נהגים שמבינים"  )

מןפיע משפט מוזר " כאשר לוחצים על הדוושה ביציאה מרמזור, עלולים לחוות השהיה מלווה בזינוק קדימה שמפעיל את מערכות הבטיחות האקטיביות המקוריות של הלאון. בדגמים אחרים של קונצרן פולקסווגן שמצוידים במנוע הזה לא תועדה תופעה דומה."  

כאילו שיש כבר בארץ עוד רכב (שכבר הגיע ) עם מערכת ההנעה הזו שנבחן ראש בראש מול הלאון. (לא סקודה, לא גולף 8 ורק A3 שלא ראיתי שמתלוננים עליה ) 

 

בקיצור, מתי כאן?  התרשמות לא משוחדת ובחינה יותר רצינית :) 

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.1.2021 בשעה 13:58, Coresh כתב:

לגביי סוללת ה-48V - מה אמור להיות אורך החיים שלה, והאם יהיה יקר להחליפה בשעת הצורך? 

 

למישהו יש מידע לגביי זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1159 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...