Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

היתה לי שבוע שעבר התראת לחץ אוויר נמוך בגלגל ומילאתי. ההתראה נעלמה וחזרה שוב אתמול באותו הגלגל.

הגלגלים מ- 2018 ונראים בסדר מבחינה חיצונית. 

יונדאי I40

מה לדעתכם הבעיה?

 

 

תודה לעונים

פורסם (נערך)

סע לתחנת דלק. תשווה לחץ אוויר בין הגלגל שלגביו מופיעה התראה לבין גלגל נוסף לצורך ווידוא אם אכן ירד האוויר בגלגל שלגביו מופיעה התראה.

אם אכן חלה ירידה בלחץ האוויר, כנראה ישנו פנצ'ר. לתיקונו נגישים לפנצ'רייה לאיתור הנקודה הבעייתית ואיטומה.

עריכה אחרונה על ידי Daniel009
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אתה ממלא לפי הוראות היצרן? אתה שם לב אם הצמיגים קרים או חמים? 

בדקת כמה ירד הלחץ-אוויר ביחס למה שמילאת?

להשוות את הלחץ בין שני צמיגים זו שיטה נחמדה לבדוק את החיישן, אבל עם מילוי לא נכון של הצמיגים זה לא ממש עוזר.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

בדוק בכל היקפו של הגלגל (צריך יהיה להזיז קצת את הרכב)

אם לא תקוע בצמיג בורג או מסמר שגורמים לירידת אויר איטית.

במקרה וכך הדבר, יש לגשת לצמיגיה ולתקן הצמיג כתקר (פנצ'ר).

בברכה  -  רפי לין

 

פורסם

אצלי גם חוויתי בעיה דומה, נסעתי לפנצריה והם גילו שיש נזילה באיזור הונטיל, החליפו ונטיל.
מאז הבעיה נשארה לעניות דעתי אבל עם איבוד לחץ אוויר הרבה הרבה יותר איטי.

 

אולי נקודה למחשבה, בכל אופן, גש לפנצריה הקרובה למקום מגוריך לאבחון קליל.

×
×
  • תוכן חדש...