Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם, אני מחפש עבודה ובאינטרנט יש מיליון ואחת אתרים.. חלקם דורשים מנוי שעולה כסף חלקם לא כבר הלכתי לאיבוד..

מישהו יכול להמליץ לי על אתר (לא אכפת לי לקנות מנוי VIP) שאפשר באמת למצוא אצלו משרות טובות תודה

פורסם

התחום שאתה מחפש בו עבודה מבוקש כעת? יש לך ניסיון רלוונטי בתחום? אז חפש ב linkedin.
אם לא, אז יש את אתרי הדרושים למיניהם (דרושים.co.il לדוגמא), יותר מתאים לעבודות כלליות לטעמי...

Sent from my HD1900 using Tapatalk

Miata ND2

 

פורסם

תודה על התשובות המהירות חברים, האם אתם ממליצים לשלם למסלול VIP זה עוזר במשהו?

ועל הדרך עוד שאלה:

אני חייל משוחרר סה"כ בן 22 :D

הקורות חיים שלי אני חושב לא הכי וואו, ראיתי בכמה אתרים שיש קורות חיים בתשלום שיש מישהו שצמוד אלייך ומכין לך קורות חיים ..

האם שווה להשקיע בזה כסף?

פורסם

חבל על הכסף לדעתי. יש מספיק היצע בחינם.

יש מקצוע שאתה מכוון אליו (ניסיון מהצבא ואתה מעוניין להמשיך בתחום דומה) או שמה שבא ברוך הבא ?

פורסם
לפני כשעה, Zoro11 כתב:

תודה על התשובות המהירות חברים, האם אתם ממליצים לשלם למסלול VIP זה עוזר במשהו?

ועל הדרך עוד שאלה:

אני חייל משוחרר סה"כ בן 22 :D

הקורות חיים שלי אני חושב לא הכי וואו, ראיתי בכמה אתרים שיש קורות חיים בתשלום שיש מישהו שצמוד אלייך ומכין לך קורות חיים ..

האם שווה להשקיע בזה כסף?

 

במה אתה רוצה להתעסק?

פורסם

זה פשוט אבסורד לשלם כסף כדי לחפש עבודה. לא מבין איך בכלל האתרים האלה חשבו על המודל הזה.

היו צריכים לגבות כסף מהמעסיקים במודל דומה של השמה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

לעבודות כלליות/שונות היה לי את הניסיון הכי טוב עם ג'ובמאסטר, מה שכן כשמחפשים משהו בתחום כללי המודעה יכולה להתחבא בין 100 מודעות של הצעות עבודה פחות אטרקטיביות כמו מכירות תקשורת, ביטוחים וכיוב' ולכן צריך ממש לשבת על זה כמו שצריך - לחפש עבודה זו עבודה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אין לי משהו ספציפי,

תחפש משרות בדרום וכנס לכל הקבוצות שתראה.

אם יש לך זיקה לתחום כלשהו חפש קבוצות עם השם הזה.

שלח הודעות לכל מי שמגייס,בלי בושה רק ככה תגיע ראשון.

את 2 העבודות האחרונות שלי מצאתי בפייסבוק.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אני עם מסלול VIP באחד האתרים, סביב 49 לחודש. 

שם, יש להם קטע שאם אין לך את המנוי הזה, הם לא מעבירים את הקו"ח שלך למשרות המוגדרות VIP.

אם אלו משרות אמיתיות או לא, קשה לי לענות לך. 

לי זה לא ממש עזר עד היום האמת. אבל, תלוי עד כמה אתה לחוץ למצוא עבודה- לא מזיק.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 19 שעות, Zoro11 כתב:

מחפש באיזור הדרום

קבוצת דרושים בדרום

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

במצב שלך לא כדאי לשלם על מנוי. לא תמצא שם דברים של מוצאים בפייסבוק.

לגבי עזרה בכתיבת קו"ח זה חרטה בפיתה מה כבר הוא יכול להוסיף לבחור שסיים שירות קרבי/ג'ובניק/ מקצועי שסיים בית ספר עם בגרות ועבד כמלצר\מקדונלס וכו'.

 

איפה אתה מחפש בדרום? אני יודע באינטל יש הרבה משרות לצעירים שזה גם עבודה מעודפת. אתה לא עובד אינטל יש שם הרבה מאוד קבלני משנה. גם לצעירים אחרי צבא יש אווירה מאוד טובה.

 

נ.ב. הכי טוב ללכת ללמוד לתואר עם אופק תעסוקתי. הנדסה וכד'

פורסם
אפשר קישור\שם של הקבוצה ?
מחפש באיזור הדרום
תגדיר מהו אזור הדרום בשבילך
ותספר לנו במה אתה מעוניין לעסוק?
כישורים / ידע / הסמכה צבאית שרלונטית לאזרחות?



Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

×
×
  • תוכן חדש...