Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מכיר טוב , אמין ומקצועי.

השאלה מה אתה רוצה לבצע שם? טיפולים וכו סבבה, לפרק מנועים לא...

עריכה אחרונה על ידי vogel
פורסם (נערך)
בתאריך 28.11.2020 בשעה 22:45, vogel כתב:

מכיר טוב , אמין ומקצועי.

השאלה מה אתה רוצה לבצע שם? טיפולים וכו סבבה, לפרק מנועים לא...

השאלה עם מוסכים כאלה באמת יודעים מה צריך לעשות בכל טיפול חוץ מהחלפה של שמן ומסנן.
טיפול 75 אלף אחרון הייתי צריך להחליף מסנן דלק. אם הייתי אומר לו שאני צריך טיפול 75K הוא היה יודע שצריך להחליף מסנן דלק?

עריכה אחרונה על ידי FoxLight
פורסם

לא. 

וגם המורשים של היבואן לפעמים לא יודעים. 

ורוב הסיכויים שלא יקפידו על שמן בתקן ובצמיגות המדויקת.

 

כדאי לבקש מהיבואן את מפרט הטיפולים המלא, ולבקש הצעת מחיר בהתאם. אל תסמוך על מוסך שאינו מתמחה בדגם שיבצע הכל נכון.

פורסם
לפני 11 שעות, פריג'י כתב:

לא. 

וגם המורשים של היבואן לפעמים לא יודעים. 

ורוב הסיכויים שלא יקפידו על שמן בתקן ובצמיגות המדויקת.

 

כדאי לבקש מהיבואן את מפרט הטיפולים המלא, ולבקש הצעת מחיר בהתאם. אל תסמוך על מוסך שאינו מתמחה בדגם שיבצע הכל נכון.

המוסף יבואן שאני הולך אליו עושה הכל לפי הספר.
פעם אחת ביקשתי דרך האתרים ששולחים את ההצעה שלך למוסכים וקיבלתי סתם טיפול שמן ופילטר למרות שזה לא מה שהיה צריך ועוד כתבתי שצריך להחליף פילטר דלק.

×
×
  • תוכן חדש...