Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי יש סופר לנסר GLXI 94 שעשה 95,000 ק"מ. לפני שבועיים הוא תיקן ציריה והמוסכניק המליץ לו בגלל הצבע של השמן גיר להתקין רדיאטור פנימי (?) לגיר בעלות של 1000 שקל.

 

היום במהלך נסיעה בכביש 6, הוא עצר בצד הדרך וכשניסה לחזור לנסיעה, הגיר לא שילב הילוך.

 

המוסכניק אומר שגיר חדש עולה 20,000 שקל ולכן הציע שיפוץ ב3,500 שקל. האם לדעתכם המחיר מוצדק?

 

יש דבר כזה רדיאטור פנימי לגיר?

 

גיר חדש עולה 20,000 שקל???

פורסם

QUOTE=סוזוקי]לחבר שלי יש סופר לנסר GLXI 94 שעשה 95,000 ק"מ. לפני שבועיים הוא תיקן ציריה והמוסכניק המליץ לו בגלל הצבע של השמן גיר להתקין רדיאטור פנימי (?) לגיר בעלות של 1000 שקל.

 

היום במהלך נסיעה בכביש 6, הוא עצר בצד הדרך וכשניסה לחזור לנסיעה, הגיר לא שילב הילוך.

 

המוסכניק אומר שגיר חדש עולה 20,000 שקל ולכן הציע שיפוץ ב3,500 שקל. האם לדעתכם המחיר מוצדק?

 

יש דבר כזה רדיאטור פנימי לגיר?

 

גיר חדש עולה 20,000 שקל???יש במכוניות האלו בעיה ביצור, הגיר הולך לכל הרכבים ללא יוצא מהכלל בסיביבות 120K. אצל חבר שלך זה הלך קצת יותר מוקדם אבל היה צפוי.

מחיר שיפוץ הגיר הוא סביר וצריך לשפץ אותו ולא להחליף! כמו כן להתקין קולר (רדיאטור קירור לגיר) כי אחרת הגיר יילך שוב.

לדודה שלי שהיה לה סופר לנסר שיפוץ גיר עלה 4000 ש"ח!!

פורסם

גיר חדש מזהב טהור עולה 20 אלף ש"ח .

 

וגיר חדש מייבוא לרכב עולה פי 10 פחות !

בכל מקרה בכל סופר לנסר חובה להוסיף קולר שמן גיר ע"מ לקרר את השמן גיר שלא מתקרר מספיק מהקולר הנוכחי שנמצא ברדיאטור ,ובכך למנוע בעיות בעתיד .

JDM :twisted:

פורסם

שלום.

 

קודם כול המוסכניק שטיפל ברכב והרכיב לא ראדיאטור קרור לשמן גיר הוא "מניק ודרק"!!!

כול מכונאי שכצת מיומן ומכבד את עצמו היה אומר לו ! שאסור להחליף את השמן, ואסור בתחליט להרכיב במצב כזה ראדיאטור חיצוני ולמה?

ברגע שהוא הוציע את השמן גיר, הוא הרס לא את הגיר לדעתי ביודעין . והיה ברור שהגיר ילך.

מה שניקרא עבודע עתידית יזומה!!!

השמן הישן היה מלא בשחק ושבבים וגרם לשמן להיות יותר סמיך יותר . ברגע שהכניס שמן חדש השמן החדש יותר דליל והדבר גורם לנפילת לחץ שמן כללית בגיר והגיר הולך.

נכון לאתה הוא חייב לשפץ גיר, וגיר משופץ + הרכבה לרכב עולה יותר מה 3500 ש"ח.

הסכום הכללי בערך הוא 5000 ש"ח ובלי סיפורים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני, לא ברור לי כיצד הסקת שלמרות המלצת המכונאי הרדיאטור קירור אכן הותקן.

אני חושב שכדאי לשאול למען הסר ספק האם הותקן רדיאטור קירור לגיר טרם התקלה או לא.

במרבית המקרים אנשים לא ששים להוציא 1000 שח מהכיס ב"המלצה של מכונאי" ולכן לא ברור לי בוודאות מה קרה שם... אז לפני שאתה יוצא בהצהרות של "מניאק ודרעק" כדאי לבדוק את הנושא יסודית.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ראשית,המכונאי לא מניאק ולא דרעק...מצנן שמן גיר קיים בכל הסופר-לאנסרים,רק שהוא ממוקם בתחתית הרדיאטור,ולרוב,בשל הזנחה של הבעלים לא מוחלף נוזל הקירור בזמן(או שהוא לא מוחלף בכלל)ואז נוצרים מישקעים שמונעים את קירורו של שמן הגיר,ומשם הדרך לשיפוץ קצרה.שמן גיר בסופר לאנסר מחליפים כל 40,000 ק"מ,בגלל שהשחק והליכלוך הורסים את הגיר(אלה הוראות היצרן).אורך חייו של גיר אוטומטי נע בין 150,000-200,000 ק"מ,ובשום מיקרה הוא לא ייסע לנצח.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ראשית,המכונאי לא מניאק ולא דרעק...מצנן שמן גיר קיים בכל הסופר-לאנסרים,רק שהוא ממוקם בתחתית הרדיאטור,ולרוב,בשל הזנחה של הבעלים לא מוחלף נוזל הקירור בזמן(או שהוא לא מוחלף בכלל)ואז נוצרים מישקעים שמונעים את קירורו של שמן הגיר,ומשם הדרך לשיפוץ קצרה.שמן גיר בסופר לאנסר מחליפים כל 40,000 ק"מ,בגלל שהשחק והליכלוך הורסים את הגיר(אלה הוראות היצרן).אורך חייו של גיר אוטומטי נע בין 150,000-200,000 ק"מ,ובשום מיקרה הוא לא ייסע לנצח.

על מנת לחדד את הנושא לבי שלא הבין - ברוב בדגמים האוטומטיים יש ברדיאטור קירור למנוע רדיאטור קירור פנימי קטן נוסף לשמן גיר אוטומטי - זהו חלק אינטגלי שמגיע בפנים ואינו נראה לעין.

ההבדלים הויזואליים הם 4 יציאות במקום 2 ברדיאטור רגיל (כניסה+יציאה למים וכניסה+יציאה לקולר של השמן).

 

רגיל

19010PJEA51.JPG

 

אוטומטי (רואים רק צד אחד שלו עם 3 יציאות)

Pages_SA_R15-RadiatorOilCoolerSide.jpg

 

ככה מוסיפים קולר (קצת יותר קטן בד"כ, כאן רואים אחד גדול יחסית).

coolin16.jpg

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ראשית,המכונאי לא מניאק ולא דרעק...מצנן שמן גיר קיים בכל הסופר-לאנסרים,רק שהוא ממוקם בתחתית הרדיאטור,ולרוב,בשל הזנחה של הבעלים לא מוחלף נוזל הקירור בזמן(או שהוא לא מוחלף בכלל)ואז נוצרים מישקעים שמונעים את קירורו של שמן הגיר,ומשם הדרך לשיפוץ קצרה.שמן גיר בסופר לאנסר מחליפים כל 40,000 ק"מ,בגלל שהשחק והליכלוך הורסים את הגיר(אלה הוראות היצרן).אורך חייו של גיר אוטומטי נע בין 150,000-200,000 ק"מ,ובשום מיקרה הוא לא ייסע לנצח.

 

לא נכון,

אצלי באימפרזה (95) הגיר מקורי והקילומטרז על 211K .

והאוטו נוסע גם נסיעה חזקה, הכל תלוי בתיחזוק ובהחלפה סדירה של שמן,

בסופר לנסר זו בעיה שכיחה לצערי.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

שלום.

 

מה לעשות אני עדין עומד אל דעתי רק חבל שלא הבנתם היטב מה כתבתי.

אמנם לא ציינתי שיש ראדיאטור קיים ברכב לקרור שמן הגיר והוא ממוקם בתוך הראדיאטור המקורי של הרכב. חשבתי שזה מיותר מלציין כי לא קיים בעולם רכב אוטומטי בלי קרור לשמן גיר בראדיאטור.

ומה שאמרתי שהמכונאי דרק הוא עדיין דרק כי הוא בטוח ידע שאים הוא יוסיף או יחליף ראדיאטור שמן הוא ידפוק את הגיר. ולראיה הגיר הלך אז אנה בלי כול מיני התפלספויות אסור היה לו לעשות את מה שהוא עשה.

 

 

אים מישהוא יכול להוכיך לי את טעותי אני מסיר את הכובע מלפניו.

 

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

פותח השירשור עדיין לא אישר האם הותקן הרידאטור קירור או לא - לכן אני עדיין לא מבין למה אתה חוזר ומתעקש לקרוא לו דרעק.

חוץ מזה, כמה ליטרים שמן גיר יש ברדיאטור קירור לשמן גיר ? חצי ליטר ? ליטר ? אתה בטוח שזה יגמור גיר שיש בתוכו 6 עד 8 ליטר שמן ישן וסמיך ? לא הייתי בונה על זה ב 100%.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לילה טוב לכולם.

 

כולם מתיחסים לקרור שמן הגיר שהוא מאד חשוב,

למה שאחראי על ירידת טורים מבוקרת בעת האטה ואו עצירה ,כדי למנוע "מכות" בגיר לא מתיחסים.

לפי תאור התקלה מניסיוני הבעיה בגלגלי שיניים של הטורבינה.

לדעתי לאחר שיפוץ או החלפה של גיר , יש לבדוק פעולת מצערת, ומנוע צעדים.

 

בכבוד רב

 

שמעון .צ

פורסם

לבני לאיציק ולכל החברה.

החלפת שמן ישן וסמיך בסופר לנסר מעולם לא עשתה לאף גיר שאני ניתקלתי בו כל רע.

לבני יש, כפי הנראה, ניסיון רע עם גיר BX. הגיר בסופר שונה ממנו בתכלית.

לגבי גיר חדש - זה נכון שגיר חדש עולה כמה עשרות אלפי שקלים, אבל חוץ מחברות הביטוח שחייבות לקנות ללקוח חלק חדש עד גיל מסוים של הרכב, ועוד כמה מולטי-מיליונרים אחדים, אף אחד לא קונה גיר חדש (וגם כמה בעלים של הונדה פרלוד אוטומטיות ). וביבוא - אין גירים חדשים. אלו גירים שהורדו ממכוניות שעברו תאונה.

לגבי מחיר שיפוץ הגיר - המחיר הוא פחות או יותר סביר.

(הכותב הוא בעל מכון לשיפוץ גירים אוטומטים, ובטח כבר נתקל בשנים-שלושה גירים של סופר-לנסר)

×
×
  • תוכן חדש...