Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי על רעיון מעניין שיכל להיות פתרון חלקי לחששות שלי מהגיר באוקטביה- אני רוצה לקחת את הרכב להשכרה של יומיים .

האם ישנה חברת השכרה  עליה תוכלו להמליץ?

פורסם

את האוקטביה החדשה קשה לי להאמין שתצליח למצוא בחברות ההשכרה.

מעבר לכך, אין חברה שמתחייבת על הרכב שתקבל בסניף כך שזה עוד יותר מורכב.

פורסם

לגבי האופציה של הפוקוס שהועלתה כאן:

הפוקוס מוצע בשתי "רמות גובה": אקטיב-X עם מרכב גבוה יותר (וכך גם הסף), ושאר תת הדגמים עם מרכב נמוך יותר. תוכל לבדוק מה מתאים לך.

מנסיוני רב השנים עם פוקוסים מכל הדורות, הם נוחים מאוד לאנשים יחסית קטנים, ולא נוחים לאנשים גדולים. ככה התרשמתי מהרבה אנשים סביבי. כמובן, מדובר בבני אדם ותמיד יהיו חריגים.

דייקנות היא הכישרון לנחש בכמה הצד השני יאחר

פורסם (נערך)

היום הייתי באולם תצוגה של סקודה. 

האוקטביה 1.5 תגיע לארץ באפריל - מאי 

ורק אז  יהיה ניתן לעשות נסיעת מבחן. 

בשלב זה האוקטביה יורדת מהפרק 

התכנון הוא להחליף רכב בינואר. 

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
×
×
  • תוכן חדש...