Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי אופל אסטרה (2012).

כשאני מניע את האוטו בבוקר, האוטו "משתעל". 

כאילו האגזוז "יורק" אוויר בפעימות במשך דקה וקצת ורק אז מתחיל לעבוד חלק. במקרה עמדתי מחוץ לרכב ליד האגזוז והרגשתי את הפליטות על הרגל.

 

נוסף לכך המנוע רועד בהנעה ובכיבוי. 

השבוע החלפתי ממיר קטליטי והרעידות התמעטו אך לא הפסיקו.

 

אולי יש בעיה בתושבות?

אולי יש בעיה במצערת?

 

כמו מה זה נשמע לכם? 

אשמח לעזרתכם.

 

תודה,

 

 

פורסם

לגבי רעידה בכיבוי - יתכן תושבות. כמה ק"מ עבר הרכב? האם בעבר הוחלפו תושבות?

באיזה מנוע מדובר?

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם
לפני כשעה, dalet11 כתב:

לגבי רעידה בכיבוי - יתכן תושבות. כמה ק"מ עבר הרכב? האם בעבר הוחלפו תושבות?

באיזה מנוע מדובר?

158,000 ק"מ

לא הוחלפו תושבות אף פעם (יש לי את הרכב מ-55,000 ק"מ)

מדובר במנוע בנזין, 1.4 טורבו, 140 כ"ס.

פורסם
לפני 18 דקות, trademark כתב:

נדלקות נורות אזהרה?

לא. הייתה נורה של מנוע (check engine), אבל כאמור החלפתי ממיר קטליטי והנורה לא חזרה.

פורסם
לפני 51 דקות, trademark כתב:

מתי פעם אחרונה הוחלפו פלאגים?

לפני כשנה, בטיפול 10,000 (אם אני לא טועה). בטיפול האחרון לפני מספר ימים המוסכניק בדק את הפלאגים ואמר שאין צורך להחליף.

פורסם

בד"כ ברכבים האלו יש מקרים של סלילי הצתה לא תקינים, צריך לבדוק, כמדומני שהם באים כ-4 מחוברים ככה שלא ניתן להחליף אחד אלא את כולם.

צריך לבדוק אותם, חבר שלי גם סבל ממשהו דומה עם רכב כזה משנתון אחר וכשהוא הוציא אותם לבדיקה הפלסטיקה פשוט התפוררה לו בידיים.

Opel Adam S 2017

פורסם
לפני כשעה, liav12 כתב:

בד"כ ברכבים האלו יש מקרים של סלילי הצתה לא תקינים, צריך לבדוק, כמדומני שהם באים כ-4 מחוברים ככה שלא ניתן להחליף אחד אלא את כולם.

צריך לבדוק אותם, חבר שלי גם סבל ממשהו דומה עם רכב כזה משנתון אחר וכשהוא הוציא אותם לבדיקה הפלסטיקה פשוט התפוררה לו בידיים.

תודה על הטיפ. אנקה קודם את המצערת ואם הדברים לא ישתנו, אבדוק גם את הנושא הזה. 

×
×
  • תוכן חדש...