Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאני בא לחדש פוליסה בחברת הביטוח, החברה שואלת אותי לגבי העבר הביטוחי שלי בשלוש השנים האחרונות, האם היו לי תאונות עם נזקי רכוש או גוף. כשהפוליסה והרכב על שמי, אין בעיה לענות.

אבל מה קורה אם נניח מישהו אחר נהג ברכב שלי (נניח והוא מכוסה) ועשה תאונה? למי יש "כתם ביטוחי", לי או לו או לשנינו?

וכנ"ל אם נניח אני נוהג ברכב אחר, של הארגון שלי נניח, ועושה תאונה? אני מבין שבעל הפוליסה מפעיל את הביטוח, אבל האם בחידוש הבא של הפוליסה האישית שלי אוכל לומר בעצם שאין לי תביעות?

 

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

אם נהג אחר נהג ברכב שלך והפוליסה הופעלה ה"כתם" הביטוחי הוא שלך.
הביטוח שלך הופעל ולכן אתה נפגע מזה.
הנהג שעשה את התאונה יפגע במידה וידרשו ממנו עבר ביטוחי כשיקנה רכב ויציין שהוא נהג ברכבך.
במקרה כזה שניכם תפגעו.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

תשמע, אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה. השאלה מה אתה יכול להוכיח.

כי בסופו של דבר שאתה עושה ביטוח הם מבקשים שתשלח להם את האישורי העדר תביעות.

 

ומה קורה אם יש לך 2 ביטוחים על שני רכבים ב-2 חברות ביטוח שונות? באחת עשית תאונה ואחת לא. 

אחת שולחת לך אישור העדר תביעות ובשנייה אין. מה עושים אז? 

 

 

פורסם

מה שאתה מציע זאת הונאת ביטוח וזאת עבירה פלילית.
אתה יודע שעשית תאונה אבל אתה מסתיר זאת.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk



פורסם

בואו נבהיר רגע - אני שואל כדי להבין איך עובד המנגנון של חברות הביטוח. לא כדי לתחמן ולא להסתיר ולא שום דבר כזה, מעולם לא דיווחתי לביטוח משהו שאינו נכון.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

כפי שהסברתי - אם נהג שרשאי לנהוג ברכבך עבר אירוע תאונתי ובגינו הפעלת את הפוליסה של רכבך "הכתם" נרשם על שמך כי הפעלת את הפוליסה שרשומה על שמך.
מתי אותו נהג גם יפגע? כאשר הוא יקנה רכב במהלך ה 3 שנים ממועד התאונה ויאמר שהוא נהג ברכב , לצורך המקרה הרכב שלך, ויציג את מצב התביעות שלך.
במקרה הזה גם הוא יפגע כי הוא נהג ברכב.
לסיכום- בכל אירוע שתפעיל את הפוליסה שעל שמך עקב אירוע תאונתי, גם אם נהגת וגם אם לא, העבר הביטוחי שלך יפגע.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...