Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם הרמקולים שלי "עשו את שלהם"?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 שעות, HybridBoy כתב:

 

האמת שהם בין המתמודדים, יש אפשרות להשכיב את הרמקולים? יש לי בעית מקום בגלל סט אפ של שני מסכים.

כרגע לא ראיתי יותר מדי אופציות חוץ מההרמן והZ625/3 של לוג'יטק.

אפשר, למרות שמבחינת סאונד זה לא מומלץ. 

אם אתה באזור מודיעין אתה מוזמן לקחת את שלי ולנסות אצלך. לא משתמש בהם ביום יום

פורסם

 

תודה רבה על ההצעה :) אבל אני לא מהאיזור.

אולי צריך לעשות סידור מחדש לשולחן, נראה כבר.

 

אני חושב שאחכה קצת לכל המבצעים של סוף שנה, אולי יהיה משהו.

למרות שבדרך כלל אני לא רואה הנחות על רמקולים כאלו.

They are trying to ban me...

פורסם

ניסיתי, הגברתי עד הסוף ואז החזרתי למינימום.

 

אני פשוט אקנה חדשים וזהו, הגיע הזמן להשתדרג אני מניח.

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)

אם כבר SoundSticks אז עדיף את ה-SoundSticks Wireless, ההפרש הכספי לא גבוה ויש להם גם אפשרות להשמיע מ-BT שזה לפעמים שימושי.

זה ויש להם מנורת LED כחולה בסאב וופר, מלבד שני ההבדלים האלו הם זהים לחלוטין ל-SoundSticks III

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 6 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אם כבר SoundSticks אז עדיף את ה-SoundSticks Wireless, ההפרש הכספי לא גבוה ויש להם גם אפשרות להשמיע מ-BT שזה לפעמים שימושי.

זה ויש להם מנורת LED כחולה בסאב וופר, מלבד שני ההבדלים האלו הם זהים לחלוטין ל-SoundSticks III

 

BT זה נחמד, אבל לא מוכן לשלם על זה כי כנראה בחיים לא אשתמש.

ראיתי שיצא הSoundSticks 4, נראה מה יהיה המחיר.

They are trying to ban me...

פורסם

זה גם מה שאני חשבתי, ואז החלפתי טלוויזיה וגיליתי שיותר נוח לי פתאום שהסאונד יעבור ב-BT במקום בחיבור 3.5מ"מ הסטנדרטי כי על ה-BT יש לי שליטה בווליום מהשלט של הטלוויזיה ועל היציאת Headphones לא.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...