Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בתאריך 16.6.2023 בשעה 19:48, FiS כתב:

לא, 
תשתמש בקופון JUNE6OTT ואז המחיר יהיה $53.58 כ-190 ש"ח.
https://s.click.aliexpress.com/e/_Dk6MyuV

תודה רבה

אם לא עובד לי המצת שהרכב מכובה

אני מבין שאני צריך עוד כבל למצב חניה,

א. האם הבנתי נכון? א"כ האם תוכל לשלוח לי קישור טוב וזול?

ב. האם יש ענין להשקיע לקנות עם GPS? [בקישור ששלחת זה לא זמין]

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי VC41718
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 12 שעות, FiS כתב:

לדעתי GPS מיותר, מספק מיקום ומהירות בקטע הנסיעה.

מנסיוני הצנוע, מעבר למיקום, זה פתח להפללה עצמית, במיוחד אם המהירות מוטמעת בסרטון.

זה נחמד לראות את מסלול הנסיעה על מפה ומקל למצוא סירטונים על פי המיקום לא יותר מזה.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 19 שעות, FiS כתב:

א.צריך קיט חנייה שמתחבר לקופסת הפיוזים ברכב

https://s.click.aliexpress.com/e/_DDy0uoN

יש סרטוני הדרכה טובים ביוטיוב להתקנה

 

ב. לדעתי GPS מיותר, מספק מיקום ומהירות בקטע הנסיעה.

תודה רבה

א. יש לך קופון לכבל הזה?

ב. קישור לכרטיס זכרון מומלץ למצלמה הזה, וגם מה מומלץ 64 או 128 

שוב תודה רבה

פורסם
לפני 13 שעות, VC41718 כתב:

תודה רבה

א. יש לך קופון לכבל הזה?

ב. קישור לכרטיס זכרון מומלץ למצלמה הזה, וגם מה מומלץ 64 או 128 

שוב תודה רבה

א. אין קופון כי הסכום נמוך

ב. 64GB יספיקו לדעתי
https://s.click.aliexpress.com/e/_DdmJALL

 

 

לפני 36 דקות, VC41718 כתב:

בוקר טוב

DDPAI Z40 האם במצלמה זו החיבור נמצא במצת,

או שיש דרך לחבר אותו מאחורה חיבור קבוע,

 

כן, מחברים אותה לשקע המצת. יש אפשרות גם לחבר רק את ה-USB לשקע USB פנוי אצלך במידה ויש.

בשביל חיבור קבוע ונסתר יש את הקיט חנייה מלמעלה.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 5 שעות, FiS כתב:

א. אין קופון כי הסכום נמוך

ב. 64GB יספיקו לדעתי
https://s.click.aliexpress.com/e/_DdmJALL

 

 

כן, מחברים אותה לשקע המצת. יש אפשרות גם לחבר רק את ה-USB לשקע USB פנוי אצלך במידה ויש.

בשביל חיבור קבוע ונסתר יש את הקיט חנייה מלמעלה.

64 כמה ימים בערך זה מספיק?

ב. אם אני שם את הקיט חנייה אז אני לא צריך את החיבור למצת?

פורסם

יספיק לשעות בודדות, לא ימים. אין לי נתון מדויק עבור ה-Z40 אבל במצלמה עם מפרט טכני כמעט זהה כרטיס של 64GB יספיק לבערך 4 וחצי שעות לכל זווית צילום.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 4 שעות, VC41718 כתב:

64 כמה ימים בערך זה מספיק?

ב. אם אני שם את הקיט חנייה אז אני לא צריך את החיבור למצת?

 

Storage בימנו זה אחד הדברים הזולים שיש.

 

תקנה את הכי גדול שיש ומתאים למצלמה, זה גרושים וזה שווה.

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 5 שעות, FiS כתב:

יספיק לשעות בודדות, לא ימים. אין לי נתון מדויק עבור ה-Z40 אבל במצלמה עם מפרט טכני כמעט זהה כרטיס של 64GB יספיק לבערך 4 וחצי שעות לכל זווית צילום.

תודה,

ומה קורה אחרי 4 שעות 

לאן זה יורד לאיזה קובץ? 

חייב חיבור להתחבר לאפליקציה כל הזמן, [סליחה על הבורות]

פורסם

הצילום במצלמות דרך מתבצע במה שנקרא Loop recording, ז"א שצילומים הישנים והלא רלוונטים נמחקים ובמקומם נשמרים קבצי צילום חדשים. זה קורה כל הזמן באופן אוטומטי כך שלא נגמר המקום. יש אפשרות לקבוע את משך הצילום של כל קטע 1/3/5 דק' (לא זוכר בדיוק כמה בZ40)

כאשר המצלמה מרגישה תזוזה חריגה כלשהי בזמן חנייה או בנסיעה (תאונה\רכב משפשף בחנייה) היא שומרת את הצילום הספציפי בתקייה נפרדת ומנעת ממנו מלהימחק.

את קבצי הצילום אפשר לראות באפליקציה או ע"י חיבור המצלמה למחשב, לא חייב להתחבר לאפליקציה כל הזמן אלא רק כשרוצים לצפות.

 

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אה אוקי עכשיו הבנתי 

כאלו שמה שחשוב זה נשמר בצד

תודה על ההסבר המדויק!

 

ב. אגב מה דעתך המלומדת לא כדאי להשקיע עוד 30 שח לקנות 128 או שמדי הרבה זה גם לא טוב 

פורסם
לפני 42 דקות, FiS כתב:

הצילום במצלמות דרך מתבצע במה שנקרא Loop recording, ז"א שצילומים הישנים והלא רלוונטים נמחקים ובמקומם נשמרים קבצי צילום חדשים. זה קורה כל הזמן באופן אוטומטי כך שלא נגמר המקום. יש אפשרות לקבוע את משך הצילום של כל קטע 1/3/5 דק' (לא זוכר בדיוק כמה בZ40)

כאשר המצלמה מרגישה תזוזה חריגה כלשהי בזמן חנייה או בנסיעה (תאונה\רכב משפשף בחנייה) היא שומרת את הצילום הספציפי בתקייה נפרדת ומנעת ממנו מלהימחק.

את קבצי הצילום אפשר לראות באפליקציה או ע"י חיבור המצלמה למחשב, לא חייב להתחבר לאפליקציה כל הזמן אלא רק כשרוצים לצפות.

 

 

אה אוקי עכשיו הבנתי 

כאלו שמה שחשוב זה נשמר בצד

תודה על ההסבר המדויק!

 

ב. אגב מה דעתך המלומדת לא כדאי להשקיע עוד 30 שח לקנות 128 או שמדי הרבה זה גם לא טוב 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...