Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מצאתי באיביי שלוש מערכות מולטימדיה לסוזוקי באלנו מפירוק, ממוכר ישראלי (המאגר).

כמה שאלות:

1. האם יש הבדל בין השלוש? (1, 2, 3) (מפורקת מרכב חדש יותר, עדיפה?..)

2. האם הן שוות משהו? מתכוונת להשתמש בעיקר עבור וויז וapple carplay. זה נראה אטרקטיבי בגלל המחיר שנמוך משמעותית ממחיר מערכת חדשה.

3. האם לעובדה שמדובר בפירוק מרכבים שעברו תאונות יש משמעות לתקינות המערכות?

תודה רבה מראש!

מצרפת תמונה של המערכות - לא ברור לי אם בפינה השמאלית העליונה זה מק"ט אולי

s-l1600 (4).jpg

s-l1600 (3).jpg

s-l1600 (2).jpg

עריכה אחרונה על ידי katkat
פורסם (נערך)

שלום

 

לא ממליץ לרכוש מסך מקורי של סזוקי לפי הדרישות שלך

 

יש מערכות שהן אנדרואיד  כלומר יש בהם וויז יוטיוב בלוטוס חנות PLAY להורדת אפלקציות 

 

ויש מערכות שהם MP5 (אוקס יואסבי בלוטוס) +CARPLAY בעיקר של מותגים כמו פיונר,קנווד,JVC ועוד

 

יש צורך גם בפנאל(מסגרת)

 

הכל שאלה של תקציב כמה את מוכנה להשקיע 

 

מסך אנדרואיד יעלה 800~2000 (בארץ/אליאקספרפס) עם מסגרת והתקנה

 

ולעומת מסך CARPLAY איכותי שיעלה 2000+

(לדוגמהpioneerAVH z5250BT )

עריכה אחרונה על ידי DRcarLEd
  • רעיון טוב! 1

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

×
×
  • תוכן חדש...