מצאתי באיביי שלוש מערכות מולטימדיה לסוזוקי באלנו מפירוק, ממוכר ישראלי (המאגר).
כמה שאלות:
1. האם יש הבדל בין השלוש? (1, 2, 3) (מפורקת מרכב חדש יותר, עדיפה?..)
2. האם הן שוות משהו? מתכוונת להשתמש בעיקר עבור וויז וapple carplay. זה נראה אטרקטיבי בגלל המחיר שנמוך משמעותית ממחיר מערכת חדשה.
3. האם לעובדה שמדובר בפירוק מרכבים שעברו תאונות יש משמעות לתקינות המערכות?
תודה רבה מראש!
מצרפת תמונה של המערכות - לא ברור לי אם בפינה השמאלית העליונה זה מק"ט אולי