Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כמה תקלות חשמל קטנות ומעצבנות ב205, שדורשות טיפול מיקצועי.

אני מחפש חשמלאי רכב שיהיה:

א. מקצוען.

ב. הוגן במחירים.

ג. בעל ידע טוב במערכת החשמל של הפיג'ו 205.

ד. באזור המרכז.

 

מישהו מכיר חיה כזאת? עד כה הניסיון שלי עם חשמלאים היה רע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יש חשמלאי רכב העונה ל 3 מתוך ארבעת הקריטריונים שהצבת והוא מקצוען, מכיר היטב את מערכות

מכוניות פז'ו ובאזור המרכז. שמו דני ילאה והוא עובד ב "מוסך מ.פ. מלכה",

מורשה פז'ו, שברח' היצירה 29 א.ת רכטמן רחובות, טל' 08-9461556.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

תודה רבה רפי.

 

מדבריך אני מבין שמחיריו יקרים, וגם המיקום לא מבריק מבחינתי (רחובות קצת רחוק בשבילי).

אבל אם אין המלצה אחרת.. נעשה את מה שצריך :splat:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מצטרף להמלצות על דני בחום.

 

באילו בעיות חשמל מדובר ? הצתה ? מחשב וכו ? או סתם מגע רופף של תאורה ? בשביל דברים קטנים לא צריך תמיד להפעיל תותחים כבדים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בעיות קטנות יחסית (או לפחות אני מקווה).

 

א. השפריצר הקדמי לא עובד - ככל הנראה לא מגיע פיקוד למשאבה.

ב. האיוורור הפנימי זורק אוויר גם כשהוא סגור. כנראה זליגה של מתח לתוך המאוורר.

ג. האורות ערפל נדלקים רק כשמדליקים את האורות הגבוהים (טוב, זאת לא ממש בעיה..).

ד. צריך להדליק את האורות ידנית ולכבות אותם ידנית. שמעתי שיש רכיב שמדליק את האורות אוטומטית שלוש שניות לאתר ההתנעה, ואני רוצה כזה (וגם זאת לא ממש בעיה..).

 

כדאי להפעיל תותחים כבדים?

 

חשבתי להכנס לחשמלאי אקראי ליד הבית, אבל היה לי ניסיון רע עם כמה מהם והאיביזה. אחד מהם סילק אותי מהר ("אני לא מתעסק עם רכבים כאלו.. זה אתה פותח משהו אחד, ופתאום צצות מלא בעיות") והשני רק גמר לי את המצבר ובסוף הציע איזה אילתור של חאפרים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

רפי, רז?!

איפה נעלמתם לי באמצע, ואני עם חצי תאוותי בידי :silly:

 

רז - אם אני לא טועה, המלצת לי בזמנו על חשמלאי באזור הרצליה. ההמלצה עדיין תקפה, או שאני מפנטז על חשמלאי טוב וקרוב?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

עדכון קטן -

 

נסעתי הבוקר למוסך מ.פ מלכה ברחובות.

דני לא היה, אבל חשמלאי אחר במחלקת החשמל טיפל ברכב.

התוצאות:

השפריצר הקדמי תוקן - הקונקטור שמעביר את המתח אל המשאבה היה דפוק, כנראה שהקורוזיה אכלה אותו.

ב. האיוורור הפנימי - ויתרתי זמנית על הרעיון. המסקנה של החשמלאי היתה שמדובר בפאנל שמאחורי הכפתורים (נגד מהירויות?), ושהחלפתו תעלה משהו כמו 600 ש"ח, וגם אז, עדיין תיהיה זריקה של אוויר לתוך הרכב במהירות 0, אם כי פחות.

ג. תוקן. עכשיו, כשאני לוחץ על כפתור אורות הערפל הם נדלקים ללא קשר למצב האור הגבוה, ונכבים כשאני סוגר את הסוויץ'.

ד. גם על הרעיון הזה ויתרתי, ואין לי מושג אפילו למה.

 

מה שכן, בדרך חזרה היה לי חם והחלטתי להכנס למזגניסט אקראי ולמלא גז למזגן. בדק, ראה שחסר גז ושיש נזילה קטנה מאזור המדחס ומאזור תא הנוסעים, הציא שנמלא גז ונראה כמה זמן זה מחזיק והוסיף גז למערכת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...