Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי , מועדים לשמחה. 
אודה לעזרתכם !
 
אני מסייע לקשיש בן 86 שנתקל בבעיה ברכב שלו - רכב מודל 2000, מרצדס ML320 . 
ידו אינה משגת להוציא עשרות ואלפי שקלים בתיקונים נוספים. 
הרכב משמש לניידות שלו באזור מגוריו המרוחק מהעיר . 
ועכשיו בזמן הקורונה - בכלל.
הבעיה ברכב - שלפעמים מניע ולפעמים לא . 
ותוך נסיעה קצרה - הרכב נכבה . באמצע הנסיעה. וזקוק לחילוץ. 
הוא פנה למוסך ולבעלי מקצוע שהמליצו על כל מיני פתרונות - 
פילטר דלק - החליף ותיקן.
מצבר - החליף.
חיישן של הקארטר - הוחלט ותקין.
טיפול 10000- עשה. 
בעל מקצוע אחר - אמר שזה אלטרנטור - נבדק . והכל תקין. 
משאבת דלק - אותרו בעלי מקצוע מומחים - אמרו שזה לא. 
 
מיטב המוסכניקים - ולאף אחד אין פיתרון .
 
 
האיש מבוגר , עייף מלהתרוצץ ולהוציא כספים שאין לו. 
אבל עדיין זקוק לרכב על מנת להתנייד . 
 
האם מישהו מכם נתקל בתופעה ו/או יודע או יכול להמליץ 
על הפתרון המדוייק ?
פורסם

תחושה שזה חיישן גלגל תנופה. מאוד מתאים לסימפטומים שתיארת ( שזה קורה רנדומלי ללא חוקיות מסוימת).

כמובן שצריך לעשות בדיקות לפי החלטה סופית ( כשאין קריאה של סבובי מנוע אין גם ניצוץ, פולס חשמל למזרקים ואספקת דלק).
הבעיה שזה קורה לסירוגין ומצריך לתפוס את הבעיה "על חם".

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
בעל המקצוע אומר שזה משאבת דלק . האם יתכן שלפעמים אפשר לעשות נסיעה רצופה של שעה וחצי בלי בעיה ופתאום הרכב נכבה , האם זה עדיין יכול להיות משאבת דלק ? בהתחלה הם אמרו חיישן קרטר , החליפו ועדיין יש את אותה בעיה . טענו כשהחיישן קרטר מתחמם הרכב נכבה. כאשר הרכב גם קר בתחילת היום , גם יש את אותה בעיה אז לא יכול להיות חיישן קרטר .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aa
×
×
  • תוכן חדש...