Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים, 

הרכב כאמור הוא יונדאי i10 2012 אוטומט 1086 סמ"ק, אם דגם המנוע הוא קריטי אצרף בהמשך.
כאשר קניתי את הרכב היה רעש רצועה שהתגבר בהפעלת המזגן ובאופן כללי הרעש התגבר עם הזמן.
במוסך (לפני שנה) ביקשתי שיבדקו את זה - המוסכניק הוציא את הרצועה והראה לי שאף שהיא הייתה נראית חדשה, היא הייתה מחורצת וטען שכנראה ישבה הרבה זמן על המדף.
בעצתו שמתי רצועה חדשה, שהייתה באותה מידה של הקודמת 4PK775 של חברת GMB KOREA CORP.
בהתחלה הרעש באמת נעלם! אך כעבור חצי שנה הרעש חזר.

חיפשתי קצת באינטרנט ומצאתי את הפוסט הישן מהפורום שמצורף למטה בו כתוב כי מידת הרצועה הנכונה היא 4PK 780 

- האם החלפה למידה 780 תפתור את הנושא?
- יכול להיות שאחד הגלגלים שעליהם מסתובבת הרצועה תקול וגורם לבלאי?
- מדובר אולי רק במתיחה?

אודה מאד לעזרתכם, חג סוכות שמח!
 

 

WhatsApp Image 2020-10-04 at 18.39.28.jpeg

עריכה אחרונה על ידי CaRTeR

Porsche 911 Turbo

פורסם

יתכן והרצועה לא מתוחה כמו שצריך, רצועה חדשה לאחר זמן מה שוב מתרחבת ודורשת מתיחה(אם לא קיים מותחן אוטומטי).

בדוק את מצב הרצועה ומתח אותה בהתאם לצורך.

קיים כלי ייעודי למתיחת רצועות נדיר למצוא מישהו שבכלל משתמש בו או בכלל מכיר אותו במוסכים, מתיחה בעזרת הכלי מבטיחה שהרצועה תהיה מתוחה ע"פ הגדרת היצרן, למרות שניתן להסתדר בלעדיו אך אלו הן התוצאות כמו שאתה חווה.

פורסם

אם הוא החליף רצועה והרעש נעלם כנראה שזאת אל בעיה בפולי (בגלגלים עליהם הרצועה יושבת) אלא ברצועה. תבדוק אולי צריך מתיחה - יש טריק לבדוק . בעת שהרכב עובד תשפריץ מים על הרצועה אם הרעש שלה ניהיה חזק יותר כנראה שהיא לא מתוחה כמו שצריך. אם הוא נעלם תקנה רצועה מיוחדת לשקט.

פורסם
לפני כשעה, CaRTeR כתב:

תודה רבה לכולם, אבדוק ואעדכן.
נתנאל - מה זה רצועה מיוחדת לשקט? יש יצרן וסדרה ספציפית?

ראיתי פעם מישהו שהחליף את הרצועה שלו (שהייתה חדשה) לרצועה שהיה רשום עליה שהיא "שקטה במיוחד" והמראה שלה הפנימי (זה שמתחבר לגלגלים) היה נראה שונה מהרגיל . לא מכיר את החברה של הרצועה אבל תנסה לברר בחנויות חלפים.

פורסם
לפני 23 שעות, netanel1014 כתב:

ראיתי פעם מישהו שהחליף את הרצועה שלו (שהייתה חדשה) לרצועה שהיה רשום עליה שהיא "שקטה במיוחד" והמראה שלה הפנימי (זה שמתחבר לגלגלים) היה נראה שונה מהרגיל . לא מכיר את החברה של הרצועה אבל תנסה לברר בחנויות חלפים.

אין דבר כזה. סתם קישקוש או שלא הבנת את המישהו שראית.

הרצועה לא יכולה להיות שונה בצורה, אם היא מסוג pk אין תחליף ואם מסוג קוני גם אין תחליף. הרצועה צריכה להיות מותאמת למבנה גלגלות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 20 שעות, ba323f כתב:

אין דבר כזה. סתם קישקוש או שלא הבנת את המישהו שראית.

הרצועה לא יכולה להיות שונה בצורה, אם היא מסוג pk אין תחליף ואם מסוג קוני גם אין תחליף. הרצועה צריכה להיות מותאמת למבנה גלגלות.

בבקשה

 

×
×
  • תוכן חדש...