Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ראיינו את הקרדיולוג שנדבק כשחזר מכנס באנגליה. מאומת מספר 3 בזן האפריקאי.

מעניין שהדביק את הקולגה שלו כשנסעו יחד לכנס רפואי בקיסריה אבל אישתו לא נדבקה. גם לא ילדיו .  לא תמיד בני משפחה נדבקים. אין חוקיות.  הוא עוד עשה שני ניתוחים כירורגיים בבוקר אחר לפני שאובחן. גם שם לא נצפו הדבקות. 

הוא, אישתו והרופא השני : כולם חוסנו בשלוש מנות. 

אני לא חושב שמישהו מאמין שהחיסון מונע הדבקה (אולי ממש בצמוד לחיסון  כל עוד יש ערכי קייל ממש גבוהים.. אבל אחרי כמה שבועות זה דועך. כך היה גם בדלתא). 

המספרים ימשיכו לעלות יפה . צריך לזכור שערכות הבדיקה המתאימות הגיעו לנתב"ג רק לפני כמה ימים. טרם קבלתן נכנסו אלפי ישראלים דרך השער עם בדיקה "נקייה". 

 . 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

@save עד הדלתא (כולל) היה ברור לגמרי שהחיסונים מצמצמים מאד (אין מניעה מוחלטת) הדבקות.

 

עם האומיקרון מצטייר שההגנה מפני הדבקה פחתה מאד, אבל בינתיים מדובר באנקדוטות, כי מסת המאובחנים עדיין קטנה מאד ועדיין לא הצטבר מספיק מידע אפידמיולוגי. כפי שכתבתי כאן לפני מספר ימים - יקח עוד חודש - חודשיים עד שנבין מה בדיוק מתרחש, הן מבחינת הדבקות והן מבחינת חומרת המחלה וסיבוכה עם זן זה. עד שנדע זאת יהיה צורך בהקפדה על אמצעים  כמו מסיכות והרבה בדיקות. Better safe than sorry.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 שעות, יבגניפ כתב:

שלא יפול עליי שוב פינדר

רק בגלל שכתבת את זה... 😉

 

בדיוק נתקלתי בסקירה של מאמר על יעילות של מסיכות.

ובדיוק בשבילך הם בחנו מה קורה אם מקפידים יותר או מקפידים פחות על עטייה נכונה, ועל ההבדלים בין סוגי מסיכות.

ובדקו את כל השילובים של אנשים.

ויצא שגם בשילוב הכי פחות מוצלח, שני אנשים "רק" עם מסיכה כירורגית, עדיין ההגנה מהדבקה משמעותית טובה יותר מבלי מסיכות בכלל.

image.thumb.png.c6972be0223abd3e891a5af493b5a2c9.png

 

 

  • אהבתי 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעתיים, פינדר כתב:

רק בגלל שכתבת את זה... 😉

 

אני מציין שוב שאני לא מציע ולא הצעתי לאף אחד בחיים לא לשים מסכה. 

אני פשוט פחות מתחבר לשיח הזה של ״ישראלים שלא עושים מספיק כדי להתמודד עם הקורונה״. למרות שלפעמים זה באמת נכון, אני לא חושב שזה נכון באופן גורף. 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

תחזרו לתחילת השרשור לנבואות האפוקליפסה שרצו פה

סתם בניתי בונקר וציידתי אותו בגללכם, בסוף קיבלנו שפעת.

פורסם

אנחנו אגרנו נייר טואלט, אבל היה מי שאגר ואגיו.

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תגידו, תותחי ואגיו, קראתי לאחרונה שהצבע של כל מדינה נקבע פעם בשבועיים באיזו ועדה, ותופס החל מכמה ימים אחרי.

מישהו יודע אם זה נכון? יש מידע מדויק על זה?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 21 שעות, korola כתב:

כי בכל זאת גם הביולוגיה מוגבלת ויש גבול מספר המוטציות האפשריות 

כמה מוטציות אפשריות יש??

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

לגבי הטענות על דיכאונות והתאבדויות עקב ריחוק חברתי, מסתבר שב2020 דווקא היו פחות התאבדויות.

image.thumb.png.482eaf7008e511cef926bdea3106d8cd.png

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 1 דקה, פינדר כתב:

לגבי הטענות על דיכאונות והתאבדויות עקב ריחוק חברתי, מסתבר שב2020 דווקא היו פחות התאבדויות.

 

התאבדויות לא קורות ישר על הדקה שיש טראומה כלשהיא, לוקח זמן שזה מתפתח ומגיע לכדי פעולה אצל בעלי הנטייה. 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

כן, היה סגר, ואי אפשר היה להגיע לגשר כדי לקפוץ ממנה.

וגם לא לכולם יש גראז׳ שאפשר להסתגר בו עם רכב מונע.

 

או שאולי כל מיני אנשים דיכאוניים ומופנמים דווקא ראו את הסגרים כברכה

 

 

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני רוצה להאמין שיתחילו לדאוג לנושא התאבדויות וגם לנושא הבדידות כבר עכשיו. אם כי במהלך הסגרים עשו מספר סבבים של קריאה לציבור - לפעול וליצור קשר עם השכנים המבוגרים וכדומה בשביל למנוע בדידות שכנראה שיפר את המצב ומנע כמה אובדנים נוראיים

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...