Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 47 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

מצטער אבל זה לא איך שוירוס עובד.

וירוסים (והקורונה ביניהם) אוהבים מאוד התקהלויות, צעקות, צפיפות, קרבה ברמה של מגע. כל מה שיש בהפגנות (וגם בחתונות).

 

אז כמובן שאם המפגינים לא הולכים להיבדק אז הם לכאורה "לא נדבקו", אבל בינתיים שתי דמויות מפתח לפחות בהפגנות (מפקד התחנה באיזור) וח"כ אילן גילאון נדבקו.

 

אני ממש מקווה שאתה לא חושב שאיכשהו תפילה המונית בחוץ (שנותנת את אותם פרמטרים של התקהלות, צעקות, צפיפות וקרבה) כן גורמת להדבקה והפגנות לא. כי זלא"ד. אתה הרבה יותר לוגי מזה.

 

 

מעבר לזה יש את הנושא שכל אחד יכול להפגין על כל נושא, וכל תפילה המונית תקבל את הכותרת הפגנה (כבר קרה), והסעות בניגוד לסגר קרו כי שמו בקדמת האוטובוס שזה הסעה להפגנה.

 

וירוסים מתפשטים איפה שהם יכולים להתפשט, כל העניין הוא הערוצים שתיתן להם. סתם לדוגמה, בהפגנה וגם בתפילה באיזור פתוח הסיכון נמוך יחסית. אחת הסיבות העיקריות לכך היא שלמרות שיש צעקות והרבה תנועה, המרחק בין האנשים עדיין די גדול, ואותן צעקות מתרחשות לעורף של מי שעומד מלפניך, לא אל הפנים שלו.

באופן כללי בנוגע לצעקות, יש פחות ממה שנהוג לחשוב. אתה רואה כמובן בחדשות אנשים צועקים- כי הם בקו הקדמי, כי הם מול המצלמה. 2-3 שורות מאחורה בתוך התווך עצמו, אנשים כבר צועקים הרבה פחות. זה אחד ההבדלים אגב שגורמים שהפגנה תהיה אפילו פחות בעייתית מתפילה באוויר הפתוח.

האם עדיין יש נדבקים בהפגנות? כמובן, האם מדובר ב "חממות קורונה" כמו שראש הממשלה אהב לתייג אותן? חד וחלק לא, אין נתון אחד שתומך, כל הנתונים מצביעים הפוך. אם תרצה סימולציית זרימה של אירוסולים בהפגנה והמחשה למה למעשה לא מדובר בתרחיש עד כדי כך מסוכן, גם לזה אני יכול לדאוג.

בוא לא ניכנס לקונספירציות של "לא הלכו להידבק", פוקדי ההפגנות הרבה, הרבה יותר אחראיים ממה שנראה לך. בתקשורת גם לא טרחו להראות את ריקוד "ידיים לצדדים" שנועד לשמור מרחק ומופיע בכל הפגנה לפחות פעמיים בשעה כדי לוודא שלא נצמדים יותר מדי.

 

בשלב זה אני כבר בעד הגבלת ההפגנות מהסיבה היחידה שזה הפתח לכל מפר תקנות לתרץ, והפתח של כל דביל להגיד "אבל למה לי אסור שלהם מותר".

מדינת ישראל לא התשיתה מדיניות של אכיפה קשה על מה שמסכן אלא אכיפה על מה שנראה רע (למעט מגזרים וקבוצות פרימיום כמו חרדים כאמור, סלבז, חתונות של שוטרים וכו' וכו') אז כרגע לא נותר אלא לתקוע את ההגבלות על כולם.

 

לפני 35 דקות, SlowRide כתב:

אם ההפגנות גרמו לחרדים לפעול נגד ההנחיות ולהתקהל בבתי כנסת כדי לעשות דווקא לשלטון, אז יש להן קשר לעליית התחלואה. העניין הוא שיש הרבה יותר מתפללים שהתקהלו בניגוד להנחיות מאשר מפגינים, אז ברור שאצלם נראה הרבה יותר חולים.

 

ההפגנות לא גרמו לחרדים כלום. החרדים עשו מה שבשמוליק הקדוש שלהם since day one, והמשיכו לעשות בדיוק אותו דבר. חודשים לפני שבכלל התחילו ההפגנות. ההפגנות הן רק תירוץ נוסף לשק חסר התחתית. קודם הם אהבו להתלבש על "אבל מה עם חופי הים", למרות שבחוף הסיכוי להידבק הוכח כזעום ביותר.

העניין הוא לא מספר המתפללים, אלא העובדה שהם ממשיכים להתקהל בקומות סגורים. זה לא רק שרואים אצלם הרבה יותר חולים, זה שהנתון החשוב, הדבקה מנורמלת לגודל קבוצה, נמצא בשמים אצלם ביחס לכל קבוצת אוכלוסיה אחרת (גם ביחס למפגינים!)

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 15 דקות, ניקו פ. כתב:

1. מי אמר ליכוד?

נו אז אתה יודע בדיוק למה הגבתי לגבי הליכוד. גם בנושא הליכוד אפשר להיכנס לזה יותר עמוק, אבל זה לא המקום, ואלה האמונות האישיות שלי בלבד.

 

2. קבוצה של חברה שבאו בדעה של "בוא נתפקד למפלגה החזקה כדי לשנות מבפנים", אפילו עם אידיאולוגיה לא כזאת הזויה (כאילו, זה לא תומכי המשותפת שהחליטו לשנות את הליכוד... פחות ניגודיות). ניסו ניסו וזהו.

 

3. לא שופט אותך אישית, גם לא אף אחד. אם אתה מאמין שאתה מצליח/תצליח לשנות - תפדל. עקרונית אתה גם צודק ב 10000%, מעשית - לדעתי - זה חסר תועלת.

לי אין ממש לאן להתפקד, בלי קשר לזה שעכשיו אני בחול, בעיקר כי אני לא יודע עד כמה הקבוצה שאני לכאורה משתייך אליה, מיוצגת או בכלל אמורה להיות מיוצגת בכנסת. ליתר דיוק אני יודע, היא די לא מיוצגת. אבל זאת נטו בעיה שלי, של תחושת השייכות שלי למדינת/ארץ ישראל, וכו'.

 

4. שוב, הבאתי אותם בתור דוגמא לכישלון כזה, לא כדי לצחוק עליהם "חה חה חה נכשלתם".

 

[עד כן הגלישה לפוליטיקה, זה ממש לא בסדר, אבל בסדר נו. סלח לי אבי כי חטאתי]

 

 

לפני 20 דקות, ניקו פ. כתב:

מה אתה שינית לאחרונה שהוא לא הסיסמה לפורנהאב?

קודם כול, אין לי חשבון בפורנהאב. 

שנית, וזאת הנקודה החשובה, אם היה לי חשבון, אני חושב שהייתי משתמש בסיסמא גנרית, כי אין שום סיבה לפרוץ לחשבון כזה, ואין כול כך מה לראות בו, מה חאקרים יראו? היסטוריית סרטונים? נו ו... אין סיבה להגן על זה.

 

לפני 22 דקות, ניקו פ. כתב:

בגלל שאנחנו חברים, אמסור לך באהבה: не пизди

😘.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, David32 כתב:
לפני 27 דקות, ניקו פ. כתב:

בגלל שאנחנו חברים, אמסור לך באהבה: не пизди

😘.

רק אצל רוסים 😃

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, David32 כתב:

נו אז אתה יודע בדיוק למה הגבתי לגבי הליכוד. גם בנושא הליכוד אפשר להיכנס לזה יותר עמוק, אבל זה לא המקום, ואלה האמונות האישיות שלי בלבד.

 

2. קבוצה של חברה שבאו בדעה של "בוא נתפקד למפלגה החזקה כדי לשנות מבפנים", אפילו עם אידיאולוגיה לא כזאת הזויה (כאילו, זה לא תומכי המשותפת שהחליטו לשנות את הליכוד... פחות ניגודיות). ניסו ניסו וזהו.

נו וזה מה שאני אומר. הם לא הצליחו, אבל אם הם היו יותר היו מצליחים. תחשוב שיש הרבה חבר'ה אמצע-ימין שיכולים להזדהות עם מה שהליכוד אמור להיות, אבל בכלל לא יודעים שיש את האפשרות להתפקד. יש המון אנשים כאלו. יש גם המון כמוך שסתם ותרנים מסיבותיהם שלהם. זה בדיוק מה שכתבתי. אם אני ואתה ועוד היו מתפקדים היה ניתן לשנות משהו. היינו יכולים לראות יותר שרן השכל ופחות מיקי זוהר. אבל זה שמישהו אחד לא הצליח, לא אמור להביא אותי לתגובה של "טוב הוא ניסה ולא הלך אז ויתרתי". למזלנו יש היום עוד אנשים בעולם לא מוותרים ולכן העולם ממשיך להשתפר, טכנולוגיה, רפואה, מדע. הכל מתקדם בזכות האנשים שמנסים לשנות לטובה. לשבת ולהגיד שאחרים יעשו, זה משהו שאני פחות מתחבר אליו בהקשר הפוליטי. ולכן, שוב, אני חוזר לאמירה הראשונית שלי: אם עוד אנשים היו רוצים ומעיזים להשפיע, אולי משהו היה נראה פה אחרת.

3. לא שופט אותך אישית, גם לא אף אחד. אם אתה מאמין שאתה מצליח/תצליח לשנות - תפדל. עקרונית אתה גם צודק ב 10000%, מעשית - לדעתי - זה חסר תועלת.

לי אין ממש לאן להתפקד, בלי קשר לזה שעכשיו אני בחול, בעיקר כי אני לא יודע עד כמה הקבוצה שאני לכאורה משתייך אליה, מיוצגת או בכלל אמורה להיות מיוצגת בכנסת. ליתר דיוק אני יודע, היא די לא מיוצגת. אבל זאת נטו בעיה שלי, של תחושת השייכות שלי למדינת/ארץ ישראל, וכו'.

אתה לא האישיו. הגישה הותרנית, זה מה שמתסכל.

4. שוב, הבאתי אותם בתור דוגמא לכישלון כזה, לא כדי לצחוק עליהם "חה חה חה נכשלתם".

 

[עד כן הגלישה לפוליטיקה, זה ממש לא בסדר, אבל בסדר נו. סלח לי אבי כי חטאתי]

 

 

קודם כול, אין לי חשבון בפורנהאב. יש לך את הפייסבוק שלי, זה מספיק חומר למחשבה 3>

שנית, וזאת הנקודה החשובה, אם היה לי חשבון, אני חושב שהייתי משתמש בסיסמא גנרית, כי אין שום סיבה לפרוץ לחשבון כזה, ואין כול כך מה לראות בו, מה חאקרים יראו? היסטוריית סרטונים? נו ו... אין סיבה להגן על זה.

 

😘.

 

 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לרגע חשבתי שהגעתי בטעות לשרשור הפוליטי... אבל לא משנה. מה דעתכם על זה? שוב אנטישמיות? או שהמציאות באמת עולה על כל דמיון?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

וואי זה היה כזה ברור מאחד הראיונות שהיו עם חברה מאיזו ישיבה ב"כאן" לדעתי.

בישיבות יש מגבלות, במלוניות אין - אפשר לחיות בשקט

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 15 דקות, pooh-bear כתב:

לרגע חשבתי שהגעתי בטעות לשרשור הפוליטי... אבל לא משנה. מה דעתכם על זה? שוב אנטישמיות? או שהמציאות באמת עולה על כל דמיון?

 

סלח לי שמיום ליום אני נהיה קצת יותר "אנטישמי".

ולא, אני לא לוקח את טמרא כתורה מסיני, בודק מה המקורות שהם מצטטים.

פורסם
לפני 51 דקות, Pika007 כתב:

וירוסים מתפשטים איפה שהם יכולים להתפשט, כל העניין הוא הערוצים שתיתן להם. סתם לדוגמה, בהפגנה וגם בתפילה באיזור פתוח הסיכון נמוך יחסית. אחת הסיבות העיקריות לכך היא שלמרות שיש צעקות והרבה תנועה, המרחק בין האנשים עדיין די גדול, ואותן צעקות מתרחשות לעורף של מי שעומד מלפניך, לא אל הפנים שלו.

 

אנחנו מדברים על אותן הפגנות? הם לא צועקים לכיוון אחד (אחד לעורף של השני), הם גם מתעמתים עם שוטרים, כתבים וכו', וכשהם מתעמתים איתם הם עושים זאת פנים מול פנים.

זה לא שכולם מסתכלים לבמה (הלא קיימת)

וכבר הוכח שגם אם הבעיה קיימת במידה מעט פחותה בשטח פתוח, היא עדיין קיימת (לכן ההגבלה על התקהלות של 20 איש בחוץ, לכן לא איפשרו תפילות המוניות או חתונות המוניות בגני אירועים וכו').

 

לפני 57 דקות, Pika007 כתב:

באופן כללי בנוגע לצעקות, יש פחות ממה שנהוג לחשוב. אתה רואה כמובן בחדשות אנשים צועקים- כי הם בקו הקדמי, כי הם מול המצלמה. 2-3 שורות מאחורה בתוך התווך עצמו, אנשים כבר צועקים הרבה פחות. זה אחד ההבדלים אגב שגורמים שהפגנה תהיה אפילו פחות בעייתית מתפילה באוויר הפתוח.

 

ובתפילה בד"כ יש לך רק שליח ציבור אחד שצועק ומתפלל, לעומת כמה עשרות בקו הראשון בהפגנה. הייתי אומר שהטענה הזו הלכה לפח.

 

לפני 57 דקות, Pika007 כתב:

האם עדיין יש נדבקים בהפגנות? כמובן, האם מדובר ב "חממות קורונה" כמו שראש הממשלה אהב לתייג אותן? חד וחלק לא, אין נתון אחד שתומך, כל הנתונים מצביעים הפוך. אם תרצה סימולציית זרימה של אירוסולים בהפגנה והמחשה למה למעשה לא מדובר בתרחיש עד כדי כך מסוכן, גם לזה אני יכול לדאוג.

 

מעניין לי את הישבן מה ביבי אומר, בעיניי הבעיה העיקרית היא שזה מאפשר לבצע כל פעילות שרוצים בחוץ תחת אצטלה של הפגנה, ובמצב כזה סגר הוא לא סגר ובואו נבחר באופן מודע שאנחנו הולכים לחסינות עדר ונשחרר הכל, יקרסו בתי החולים מתי שיקרסו, ימות מי שימות וזהו.

אם לא רוצים את הכיוון הזה אין שום אלטרנטיבה פרט להגבלה של הפגנות בדיוק כמו כל פעילות אחרת בחוץ, אחרת אתה מייצר את האצטלה בשביל כל מי שלא מתאים לו סגר.

 

לפני כשעה, Pika007 כתב:

בוא לא ניכנס לקונספירציות של "לא הלכו להידבק", פוקדי ההפגנות הרבה, הרבה יותר אחראיים ממה שנראה לך. בתקשורת גם לא טרחו להראות את ריקוד "ידיים לצדדים" שנועד לשמור מרחק ומופיע בכל הפגנה לפחות פעמיים בשעה כדי לוודא שלא נצמדים יותר מדי.

 

איך המשפט הזה, מסתדר עם זה:

לפני כשעה, Pika007 כתב:

האם עדיין יש נדבקים בהפגנות? כמובן

 

ועם העובדה שלא היו בדיווחים אף פעם ההפגנות במקומות שבהם היו חולי קורונה? בסופר השכונתי שלי דיווחו על חולה לפחות 4 פעמים.

 

לפני כשעה, Pika007 כתב:

בשלב זה אני כבר בעד הגבלת ההפגנות מהסיבה היחידה שזה הפתח לכל מפר תקנות לתרץ, והפתח של כל דביל להגיד "אבל למה לי אסור שלהם מותר".

 

כמוני כמוך, לא אכפת לי שיהיו הפגנות (בלי חסימת כבישים וכו') על כל נושא שבעולם. וכאמור זו בעיניי הבעיה העיקרית.

ואתה מכיר אותי יותר מדי זמן מכדי לחשוב שהסיבה שאני בעד הגבלת ההפגנות (כמו גם תפילות המוניות וחתונות המוניות והופעות רוק [ששם באמת כולם פונים לכיוון הבמה] וכו') זה בגלל מה שביבי אמר או לא אמר.

 

לפני כשעה, Pika007 כתב:

מדינת ישראל לא התשיתה מדיניות של אכיפה קשה על מה שמסכן אלא אכיפה על מה שנראה רע (למעט מגזרים וקבוצות פרימיום כמו חרדים כאמור, סלבז, חתונות של שוטרים וכו' וכו') אז כרגע לא נותר אלא לתקוע את ההגבלות על כולם.

 

אני איתך

 

לפני 51 דקות, pooh-bear כתב:

לרגע חשבתי שהגעתי בטעות לשרשור הפוליטי... אבל לא משנה. מה דעתכם על זה? שוב אנטישמיות? או שהמציאות באמת עולה על כל דמיון?

 

את הכסף סופרים במדרגות אתה יודע.

אם נניח בעוד שנה יגלו שהידבקות בקורונה מקצרת בממוצע את החיים שלך בשנתיים?

בוחרים להידבק? לשבת במלוניות סגורות הרחק משאר הציבור? תפאדל, הם בוחרים להיות שפני ניסוי אחלה, זו בעיה שלהם, כל עוד הם סגורים הרחק משאר הציבור (וזה כמובן קורה כי ההידבקות היא אמצעי בדרך למטרה - שהיא להיות במלונית).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

את הכסף סופרים במדרגות אתה יודע.

אם נניח בעוד שנה יגלו שהידבקות בקורונה מקצרת בממוצע את החיים שלך בשנתיים?

בוחרים להידבק? לשבת במלוניות סגורות הרחק משאר הציבור? תפאדל, הם בוחרים להיות שפני ניסוי אחלה, זו בעיה שלהם, כל עוד הם סגורים הרחק משאר הציבור (וזה כמובן קורה כי ההידבקות היא אמצעי בדרך למטרה - שהיא להיות במלונית).

הלוואי ויכולתי להתייחס לזה ככה.

 

בראיה שלי, אם זה נכון (בכל זאת, טמקא, חייבים איזה קילו מלח בצד) זו ציניות כמעט בלתי נתפסת וחוצפה שקשה לתאר.

 

מצד אחד, אנשים שלא יוצאים מהבית, מערכת חינוך מושבתת, גרעון וחוב מזנקים, כמעט מיליון מובטלים / בחל"ת, עצמאים שרואים את העסק שלהם קורס בלי שום סיבה טובה, מערכת בריאות על סף קריסה (כולל רופאים ואחיות שעובדים כמו מטורפים ומסכנים את החיים שלהם),

 

ומהצד השני, אנשים שנדבקים בכוונה כי בא להם שבועיים "נופש" על חשבון הציבור. ולא כאלו שבדיוק חזרו מחודשיים קו בעומק לבנון כן?

 

אני בכוונה ממש מנסה לא להתלהם, אבל זה באמת באמת לוקח את הציניות והטפיליות למקומות לא סבירים. אלו אנשים שלא אכפת להם בשום צורה בכלל מאף אחד אחר חוץ מעצמם. לא שהם לא רואים אף אחד ממטר, הם לא רואים אף אחד מננו-מטר.

 

וזה ממש כואב לי להגיד, אבל oryo צדק. אם זה באמת המצב, פשוט אין מה לחפש פה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 4 דקות, pooh-bear כתב:

הלוואי ויכולתי להתייחס לזה ככה.

 

בראיה שלי, אם זה נכון (בכל זאת, טמקא, חייבים איזה קילו מלח בצד) זו ציניות כמעט בלתי נתפסת וחוצפה שקשה לתאר.

 

מצד אחד, אנשים שלא יוצאים מהבית, מערכת חינוך מושבתת, גרעון וחוב מזנקים, כמעט מיליון מובטלים / בחל"ת, עצמאים שרואים את העסק שלהם קורס בלי שום סיבה טובה, מערכת בריאות על סף קריסה (כולל רופאים ואחיות שעובדים כמו מטורפים ומסכנים את החיים שלהם),

 

ומהצד השני, אנשים שנדבקים בכוונה כי בא להם שבועיים "נופש" על חשבון הציבור. ולא כאלו שבדיוק חזרו מחודשיים קו בעומק לבנון כן?

 

אני בכוונה ממש מנסה לא להתלהם, אבל זה באמת באמת לוקח את הציניות והטפיליות למקומות לא סבירים. אלו אנשים שלא אכפת להם בשום צורה בכלל מאף אחד אחר חוץ מעצמם. לא שהם לא רואים אף אחד ממטר, הם לא רואים אף אחד מננו-מטר.

 

וזה ממש כואב לי להגיד, אבל oryo צדק. אם זה באמת המצב, פשוט אין מה לחפש פה.

גם מעצמם לא אכפת להם,

יש רב שאומר להם מה הם צריכים לעשות וזה מה שהם עושים.

אפס הפעלת מוח,אפס חשיבה,אפס דעה אישית וכל זה כשהם יודעים שיש מי שיתפוס אותם אם הם יפלו ויציל להם את הטוסיק החסידי שלהם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, pooh-bear כתב:

הלוואי ויכולתי להתייחס לזה ככה.

 

בראיה שלי, אם זה נכון (בכל זאת, טמקא, חייבים איזה קילו מלח בצד) זו ציניות כמעט בלתי נתפסת וחוצפה שקשה לתאר.

 

מצד אחד, אנשים שלא יוצאים מהבית, מערכת חינוך מושבתת, גרעון וחוב מזנקים, כמעט מיליון מובטלים / בחל"ת, עצמאים שרואים את העסק שלהם קורס בלי שום סיבה טובה, מערכת בריאות על סף קריסה (כולל רופאים ואחיות שעובדים כמו מטורפים ומסכנים את החיים שלהם),

 

ומהצד השני, אנשים שנדבקים בכוונה כי בא להם שבועיים "נופש" על חשבון הציבור. ולא כאלו שבדיוק חזרו מחודשיים קו בעומק לבנון כן?

 

אני בכוונה ממש מנסה לא להתלהם, אבל זה באמת באמת לוקח את הציניות והטפיליות למקומות לא סבירים. אלו אנשים שלא אכפת להם בשום צורה בכלל מאף אחד אחר חוץ מעצמם. לא שהם לא רואים אף אחד ממטר, הם לא רואים אף אחד מננו-מטר.

 

הכל נכון, אבל תחשוב רגע על משהו אחר, איך לומדים וירוס? בד"כ בדיעבד מחקירה של אנשים שנדבקו.

הם בוחרים להידבק? אפשר ללמוד מזה על הוירוס, אפשר לבדוק טיפולים ולנסות תרופות נסיוניות? אפשר לבחון בעתיד חסינות לטווח ארוך? אפשר לבדוק השפעות לטווח ארוך?

בתקופה שבה עמדנו על 200 חולים חדשים ליום דיברו שאם יהיה חיסון ילכו לבדוק אותו בהודו כי צריך מקום שבו המגיפה מתפרצת, פה יש לך שפני נסיונות שמתנדבים להידבק בוירוס מטעם עצמם.

 

נגיד אפילו יותר מזה, בין האופציה שהם יידבקו ויישבו שבועיים במלונית קורונה מפוקחת שהם לא יכולים להסתובב בארץ, ובין האופציה שהם יידבקו ויסתובבו בבני ברק, רמת גן, פתח תקווה, בית שמש, ירושלים וכו' (ואפילו אי אפשר לאכן אותם בגלל הטלפון הכשר!).

וכל יום אתה שומע על כמה וכמה כאלה שהם חולים מאומתים שיוצאים להסתובב בחוץ. אז אני מעדיף את האופציה הראשונה, לטווח הארוך זה יעלה לנו בהרבה פחות חולים ונדבקים.

 

אם מסתכלים כמובן מזווית ראייה של נראות ואופטיקה, כלומר איך זה נראה, אז זה נראה במקום להשתין מהמקפצה, הייתי אומר שזה לחרבן מעמדת המציל. אבל זה לא אומר שאין לזה יתרונות מבחינתנו

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הכל נכון, אבל תחשוב רגע על משהו אחר, איך לומדים וירוס? בד"כ בדיעבד מחקירה של אנשים שנדבקו.

הם בוחרים להידבק? אפשר ללמוד מזה על הוירוס, אפשר לבדוק טיפולים ולנסות תרופות נסיוניות? אפשר לבחון בעתיד חסינות לטווח ארוך? אפשר לבדוק השפעות לטווח ארוך?

בתקופה שבה עמדנו על 200 חולים חדשים ליום דיברו שאם יהיה חיסון ילכו לבדוק אותו בהודו כי צריך מקום שבו המגיפה מתפרצת, פה יש לך שפני נסיונות שמתנדבים להידבק בוירוס מטעם עצמם.

לא. אף אחד לא ביקש מהם להידבק, אף אחד לא הכין תשתיות בהתאם. ככה לא עושים שום ניסוי.

 

לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

נגיד אפילו יותר מזה, בין האופציה שהם יידבקו ויישבו שבועיים במלונית קורונה מפוקחת שהם לא יכולים להסתובב בארץ, ובין האופציה שהם יידבקו ויסתובבו בבני ברק, רמת גן, פתח תקווה, בית שמש, ירושלים וכו' (ואפילו אי אפשר לאכן אותם בגלל הטלפון הכשר!).

וכל יום אתה שומע על כמה וכמה כאלה שהם חולים מאומתים שיוצאים להסתובב בחוץ. אז אני מעדיף את האופציה הראשונה, לטווח הארוך זה יעלה לנו בהרבה פחות חולים ונדבקים.

נגיד שאני מחליט או לשדוד אותך או להרוג אותך, עכשיו תבחר.

 

אנחנו צריכים לצאת מהמנטליות הזו של "זה מה יש, הם ידפקו אותנו ככה או ככה". אם זה מה יש והם מחליטים לצאת ל"נופש" במצב הנוכחי עם כל ההשלכות, אז באמת יש פה אפס מוחלט של סולידריות. אבל ממש. אולי לך לא אכפת, אבל אני חושב שזה עשוי לגרום ללא מעט אנשים לחשוב על מה יש להם לחפש כאן.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 3 דקות, pooh-bear כתב:

לא. אף אחד לא ביקש מהם להידבק, אף אחד לא הכין תשתיות בהתאם. ככה לא עושים שום ניסוי.

 

ברור שאף אחד לא ביקש מהם להידבק, זה לא אתי, אבל מהרגע שכבר הם החליטו להידבק, לא בחרת לשתול עץ לימונים, לא קטפת את הלימונים, אבל הם שם, תעשה לימונדה

אגב מהסיבה שזה לא אתי להדביק בכוונה אנשים אף ניסוי בוירוסים שפוגעים בבני אדם הוא לא "סטרילי", עובדים עם מה שיש. החוקר הקוריאני קיבל תשובות מ-16% רק, הוא עובד עם מה שיש.

 

לפני 15 דקות, pooh-bear כתב:

נגיד שאני מחליט או לשדוד אותך או להרוג אותך, עכשיו תבחר.

 

אנחנו צריכים לצאת מהמנטליות הזו של "זה מה יש, הם ידפקו אותנו ככה או ככה". אם זה מה יש והם מחליטים לצאת ל"נופש" במצב הנוכחי עם כל ההשלכות, אז באמת יש פה אפס מוחלט של סולידריות. אבל ממש. אולי לך לא אכפת, אבל אני חושב שזה עשוי לגרום ללא מעט אנשים לחשוב על מה יש להם לחפש כאן.

 

זה בכלל לא הקטע הזה, הרי מי שרוצה להידבק לא תוכל למנוע ממנו להידבק נכון?

עכשיו השאלה (ובלי קשר לחרדי או לא) אם עדיף לי בתור אזרח שנזהר שאותו נדבק יהיה סגור במלונית או יהיה בבית שלו בפיקוח עצמי? ברור שעדיף לי שיהיה סגור.

 

בעניין הסולידריות אמרתי את דעתי, לחרבן מסוכת המציל, אני חושב שזה מספיק ברור, אני פשוט חושב שמההחלטה הזו שלהם אפשר לעשות לימונדה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

השאלה כמה אנשים רוצים לחיות בפרדס לימונים משגשג, בטח אם יש להם את האפשרות לעבור למטע ליצ'י / פסיפלורה / תפוחים / ענבים ממול.

 

יש בסוף גבול לכמה לימונדה אתה רוצה לשתות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...