Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, snoop90 כתב:

אני אסביר לך מה יעורר את הסויצ'.

1. תעבור על התקנות מספר פעמים.

2. תקבל מספר דוחות.

3. תסרב להזדהות.

4. תתנגד למעצר.

 

אם משהו לא ברור, אני אסביר שוב.

מה שכתבת - צודק לגמרי.

האדם שנעצר פרובוקטור ואלה שצילמו פשוט ביזיון שעשו צילום מגמתי ויצאה יפה המשטרה שהוציאה את סרטון המצלמה שבה ראו איך פנו לפרובוקטור מספר פעמים והוא בשלו.

 

פעלו יפה ועשו את העבודה להגן על הבריאות של כולנו ומגיע שאפו להם על הניסיון והחיכוך עם "אשפה" אנושית כפי שראינו.

 

  • אהבתי 1

קובי

:-)

פורסם
לפני 40 דקות, korola כתב:

וד שוודי שחי בסרט 

 

 

אני לא זוכר מחירים , אבל הפרארי עלתה כמה מאות אלפי דולרים, כולם בהלוואה 

שהוא קנה את הפרארי  הוא עשה סרטון על זה שפרארי לא מאבדת ערך, והוא צריך רק לשלם את הריבית.  

אבל עכשיו פתאום ירדו המפרסמים, ההכנסה שלו ירדה.

מעניין מה שווי הפרארי עכשיו.. 

מה שיפה הוא אופטימי , מבחינתו עוד מעט משחררים את הסגר, והכל יטוס בחזרה למה שהיה 

 

 

לא נשאר לו מה לעשות חוץ מאופטימיות שהמצב יחזור לשגרה בשנייה שהסגר ירד. 

פורסם

שוודי. מסביר הכל. בשוודיה בינתיים הסגר מינימלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, garicho כתב:

 

שירתתי בשח״מ במרחב ירושלים במשך 3 שנים. ראיתי די הרבה שוטרים עם נטיות סדיסטיות שהתגייסו למשטרה בין היתר כדי לפרוק את הזעם שלהם.

לא אכפת לי איך זה התפתח - רואים בוידאו החרדי 6 שוטרים מסביב שנותנים לו כאפות וברכיות סתם. נטו אלימות להוציא עצבים. עוד כמה שבועות כאלה והשטאזי יראו כמו חבורת צופים ליד משטרת ישראל...

 

אבל אתה אמרת שהפעולות האלה מסובבות לו את הסויץ׳. מה שאני ראיתי בסרטון זה כח מוגזם של שוטר עם נטיות סדיסטיות שמנסה לגרום לאקסטרה כאב לאזרח שלא קיבל את הסמכות הראשונית שלו.

 

ככה פועלת וצריכה לפעול משטרה חוצפן.

אני נתקל בהמון משטרה ויס"מ במהלך העבודה שלי ויכול להגיד שהם עושים הכל כדי לא להגיע למקומות האלה.

ברגע שמנסים לעשות פרובוקציות ולגרום לשוטר להגיב כדי לצלם אותו ולהגיד "השוטר נטפל אליי בלי סיבה" אני מצדיק כל תגובה של השוטרים

במיוחד בתקופה כזאת שמבקשים ומסבירים שיורידו את הלחץ מהשוטרים כי אנחנו צריכים אותם כרגע בשכונות הבעייתיות ואין מספיק שוטרים כדי להתחיל לרוץ אחרי אנשים בפארק ובים

אז כן מי שיבחן אותם יקבל בראש  כדי שאנשים ילמדו שבתקופה הזאת אין סבלנות וסובלנות לאנשים שמשעמם להם ומחפשים לייקים.

 

כשאני ראיתי שבוע שעבר ילד חרא קורא לשוטר נאצי ומשתעל עליו אני התפללתי שנראה סרטון של שוטר יס"מ שובר לו את הפרצוף. לא מעניין אם הילד בן 9 או בן 4, הוא לא יתנהג ככה לשוטר.

 

 

באחת המסיבות שעשיתי בשבועיים האחרונים כדי לשמח אנשים

הגיעו שוטרים וביקשו שנכבה את המוזיקה כי היו הרבה תלונות

השוטרת אפילו שאלה אותי אם יש לי דיסק ואמרה שהיא נהנתה מהמוזיקה

ואז פתאום הגיע מישהו הזוי (שאני באמת חושב שהוא לא 100%) והתחיל לצעוק על השוטר  לבקש הסברים ואמר לשוטר שהוא משקר ואין לו זכות לכבות את המוזיקה

השוטר הסביר לו שהיו כמה וכמה קריאות והוא לא יכול להתעלם כשזה מפריע להמון אנשים 

הוא המשיך לצעוק על השוטר ולדבר מסריח שאני בעצמי דחפתי לבניין אותו ואמרתי לו לשחרר אותנו ולתת לנו שקט והשוטר אמר לי לעזוב את זה

 

מספיק להיות יפי נפש ולחפש ללכת נגד החוק.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, ChemGuy85 כתב:

עזבו קורונה איך אני מרכיב אחד כזה?! 

 

 

 

 

תחיל מקטן  - ראה שירשורים ישנים שלי שלי פה

http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=61409

http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=63031&s=b57bc0b9c7dd44f63d32b892cbaea105

 

ותתקדם לאט לאט, צריך עזרה?  יש לי מלא בלזה , מנועים וכל מה שצריך 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

טרי מעכשיו: חולה קורונה מאומת, שיודע שהוא חולה, נתפס על אוטובוס שנסע לירושלים.

על האוטובוס היו 34 נוסעים. הם קיבלו הוראה להיכנס לבידוד.

והנהג קיבל קנס ע"ס 5,000 ש"ח.

החולה נעצר.

 

מקור

  • מבאס 1
פורסם
Just now, Legend כתב:

טרי מעכשיו: חולה קורונה מאומת, שיודע שהוא חולה, נתפס על אוטובוס שנסע לירושלים.

על האוטובוס היו 34 נוסעים. הם קיבלו הוראה להיכנס לבידוד.

והנהג קיבל קנס ע"ס 5,000 ש"ח.

החולה נעצר.

 

מקור

 

צריך לפתוח תיק פלילי לנהג הזה, הוא שותף לעבירה באותה מידה

ו 5000 שקל זה לא מספיק. לבנאדם כזה מגיע לעשות את החג במעצר עם אותו סמרטוט שהפר בידוד

כנראה 5000 זה מעט מדי. צריך לעלות ל 10000 כדי שאנשים ילמדו

  • אהבתי 1
פורסם

בשביל אחד כזה צריך איכון , אין ברירה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

 

צריך לפתוח תיק פלילי לנהג הזה, הוא שותף לעבירה באותה מידה

ו 5000 שקל זה לא מספיק. לבנאדם כזה מגיע לעשות את החג במעצר עם אותו סמרטוט שהפר בידוד

כנראה 5000 זה מעט מדי. צריך לעלות ל 10000 כדי שאנשים ילמדו

 

נוסע מבית"ר עילית. nuff said. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

נוסע מבית"ר עילית. nuff said. 

 

שימשיכו לפרסם בטלוויזיה איפה מתכוונים לעשות סגר בשבוע הבא

בדיוק כמו שמספרים איפה נפלו טילים ואיפה הולכים לתקוף בקרוב

לא לומדים כלום במדינה הזאת

 

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
פורסם (נערך)

איך הנהג צריך לדעת האם הנוסע חולה או לא? 

ומה אם שאר הנוסעים?  הם לא צריכים גם לקבל קנס על התקהלות? 

34 נוסעים באוטובוס אחד אני לא רואה פה 2 מטר? 

 

שיחקו אותה השוטרים, 170 אלף ש"ח של קנסות, באוטובוס אחד 

מי באמת מאמין שהתקבלה שיחה ובה מידע אודות חולה מאומת בנגיף? 

בעצם אולי כן התקבלה שיחה במשטרה, רק שבצד השני היו מהשב"כ והודיעו שטלפון של חולה קורונה מאומת נוסע על כביש1.  

 

 

 

מהמשטרה נמסר כי בשעות הצהריים התקבלה שיחה שבה התקבל מידע אודות חולה מאומת בנגיף הקורונה. בדיקה שערכה המשטרה העלתה כי אותו חולה נמצא ככל הנראה על אוטובוס ציבורי בבכביש מספר 1 לכיוון ירושלים. שוטרים שהיו ערוכים באזור ועסקו באכיפת ההנחיות, הצליחו לעצור את האוטובוס סמוך למחלף חמד כשעליו 34 נוסעים - מספר נוסעים גבוה ממה שמתירות הנחיות משרד הבריאות - וכן איתרו ביניהם את החולה בנגיף.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
Just now, korola כתב:

איך הנהג צריך לדעת האם הנוסע חולה או לא? 

ומה אם שאר הנוסעים?  הם לא צריכים גם לקבל קנס על התקהלות? 

34 נוסעים באוטובוס אחד אני לא רואה פה 2 מטר? 

 

שיחקו אותה השוטרים, 170 אלף ש"ח של קנסות, באוטובוס אחד 

 

הנהג צריך להגביל את כמות הנוסעים באוטובוס

הוא לא הגביל

אולי כי לא ברא שלו לספור אנשים, אולי כי בא לו בסיבוב הבא לנסוע ריק

הוא  צריך לקבל קנס הרבה יותר משמעותי כדי שילמד לאכוף הנחיות

 

 

×
×
  • תוכן חדש...