Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שהגיב לך הבין טוב מאוד - ניסית לקבל פיתרון מבלי שמישהו יאבחן את הבעיה וזה בלתי אפשרי. 

 

 

אם היית שואל "האם מישהו נתקל בבעית ראדר ברכבי יונדאי לפני שאני פונה למוסך?"  ולא מראש מחפש דרכים לא רלוונטיות לפתרון אז היית מקבל

תשובות אחרות.

 

  • אהבתי 2
פורסם

בסופו של דבר התשובה, בטח באביזרי בטיחות כאלה (עם סיבוכיות כזאת), היא מוסך. לא יעזור זה שLLH סיפר שאצלו הבעיה הייתה בצמה. כי:

א. גם צמה ברכב חדש מחליפים במוסך, בטח תחת אחריות, ובטח שנותן השירות במוסך לא יסתמך על ה"ידע" של פותח השירשור כי איזה מישהו בקארספורום אמר שאצלו החליפו צמה.

ב. זה שאצל LLH הבעיה ספציפית הייתה בצמה לא אומרת כלום ושום דבר לגבי הבעיה של פותח השירשור, לא ככה מאבחנים תקלה, בטח שלא תקלה בסדר גודל כזה.

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לא אמרתי אחרת.

וגם כתבתי: "לפני שאני פונה למוסך".

 

בתקלות כאלה ובכלל תמיד טוב שיהיה כיוון ראשוני או מישהו שכבר נתקל בה, ככה אפשר להגיע סוג של מוכן למוסך אם זה מבחינת זמן עבודה ועוד...וגם זה

רק כיוון כללי וכל מקרה לגופו.

 

דרך אגב, היום המון לקוחות באים מאוד מוכנים למוסך עד לפרטים הכי קטנים עוד לפני שהמוסך עצמו מכיר פתרון לתקלות, הודות לפייסבוק, פורומים, מועדוני רכב או סתם מכירים איזה חבר שעובד בצי רכב.

 

×
×
  • תוכן חדש...