Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה היא מה באמת הוא רוצה להשיג מהמכשיר, האם רוצה תוספות ללוח שעונים בנסיעה ומידע נוסף כמו טמפרטורת שמן ויניקה ולחצי דלק וכדומה (ראיתי מישהו שהרכיב בשביל השעון גדישה אבל ב407 זה לא רלוונטי) או במטרה לאתר תקלות ולפענח דיאגנוסטיקה, לשלוף תרשימי ביצועים ודברים כאלו.

לא תמיד צריך מכשיר משוכלל.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שעונים קוראי obd עולים יותר ממתאם לפלאפון ולרוב הקצב דגימה שלהם לא להיט ולכן אנשים מעדיפים לחווט שאעונים מכאנים או אלקטרונים לחיישנים.

אני מכיר וחקרתי כאלו כאופציות לרכב שלי.

יש סיבה למה הם לא פופולאריים...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אדע בקרוב, יש לי שעון obd בדרך לארץ, ומחר אני מחליף את המולטימדיה למכשיר עם אנדרואיד ומתכוון להתקין בו אפליקציות טורק ולחבר אותם למכשיר הOBD בעזרת בלוטות', אעשה השוואה בינם ונראה מי יעבוד יותר טוב. 

מעניין אותי לדעת גם אם בזמן שהאפליקציה תעבוד על המסך הרדיו ימשיך לנגן.

פורסם
לפני 3 שעות, dani666 כתב:

ואפליקציה מומלצת (וספציפית !) לרכבי PSA היא FAP -

https://www.amazon.com/FAP-Citroen-Peugeot-ELM327-OBD2/dp/B01LJUI2TA

 

 

מיועדת בעיקר למנועי דיזל.

 

 

 

לפני 2 שעות, Liviur כתב:

זה כבר לא מדויק לעומת זאת - אם תסתכל בסקשן של היצרנים לדוגמא בOBD Fusion לדוגמא - אתה יכול לקרא (ולכתוב) המון דברים עם הדונגלים האלו.

האם הייתי עושה את זה בכתיבה על דונגל אלחוטי? לא. אבל הבחור לא פותח עסק דיאגנוסטיקה

 

לדוגמא איזה אפליקצה מאפשרת בפיז'ו לקבוע כמה פעמים יהבהבו האיתותים בלחיצה רגעית על הידית? 3 או 5 פעמים או בכלל לא? איזה אפליקצה מאפשרת להפעיל DRL ברכב שמגיע מהיצרן ללא DRL? איזה אפליקציה מאפשרת איפוס מונה שמן גיר? 

 

אלו דברים שבעל הרכב דווקא כן ירצה לעשות ולא מדובר בדיאגנטסטיקה. 

 

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, Buki כתב:

זה חיקוי סיני של כלי אבחון המקורי, משהו מאוד נפוץ שיש להרבה בעלי פיז'ו. עולה כ 200 ש"ח ב Ebay/Aliexpress. 

 

מדובר בקופסא עם כבל, צד אחד של הכבל מתחבר לשקע OBD, צד שני למחשב נייד דרך USB. מגיע עם תוכנה פרוצה שצריך להתקין על המחשב, להתקין את זה עדיף על Win 7 32BIT או אפילו XP.

 

מגיע עם וידאו שמפרט את כל שלבי ההתקנה.

 

נותן את רוב היכולות של מחשב אבחון המקורי. 

 

היה לי כזה גירסה ישניה, כל פעם אני חושב לזמין אחד אחר אבל לא התארגנתי. 

 

סרטון שמראה במה מדובר.

 

 

 

 

 

 

תגיד בוקי זה יתאים ל 208 gti? יאפשר משחק בקונפיגורציה? צריך pp2000 נכון?

פורסם
לפני 15 דקות, miatanc כתב:

זה יתאים ל 208 gti?

 

תסתכל בתשובה הזו.

לפני 10 שעות, מלטבשי כתב:

ל-407 אכן תספיק הגרסה הנפוצה 7.83.

לבעלי רכבים חדשים יותר (3008 דור שני, לדוגמא) זה לא יכול לתת מענה וצריך גרסה מתקדמת יותר

 

208 זה רכב יחסית חדש, אין לי מושג אם הגרסה הנ"ל עובדת עם 208. 

 

 

פורסם

כמעט בוודאות שלא. PP2000 ( שמיועדת רק לפיג'ו) זו תוכנה לרכבים ישנים יחסית.

התוכנה שהחליפה אותה (ואת הלקסיה שמיועדת רק לסיטרואן) נקראת DIAGBOX. 

 

התוכנה שייכת לכל מגוון PSA והרכבים שנתמכים הם כמובן אלו שיצאו עד ליציאת הגרסה המותקנת. 

 

לצורך העניין - זה תלוי מאוד מתי ה-208 שלך עלתה לכביש. אני מכיר את העניין שבחלק ממנועי 1.2 של PSA יש בעיה לאפס נורת תקלה ללא מחשב דיאגנוסטיקה עדכני (כי עניין האיפוס הוא נמצא בתפריטים שלא קיימים ב-7.83).

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

שלום, 

האם רכיב ה ELM327  יספיק לי כדי לאפס נורה, ויתן לי מדדים בסיסיים ל 206 שלי? 

ברשותי מכשיר IOS ואנדרואיד.

תודה 

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
לפני 7 שעות, Buki כתב:

לדוגמא איזה אפליקצה מאפשרת בפיז'ו לקבוע כמה פעמים יהבהבו האיתותים בלחיצה רגעית על הידית? 3 או 5 פעמים או בכלל לא? איזה אפליקצה מאפשרת להפעיל DRL ברכב שמגיע מהיצרן ללא DRL? איזה אפליקציה מאפשרת איפוס מונה שמן גיר? 

 

אלו דברים שבעל הרכב דווקא כן ירצה לעשות ולא מדובר בדיאגנטסטיקה. 

זה פונקציה של האפליקציה , לא של הקונקטור.

(לכן עם הkiwi אני יכול לעשות את מה שציינת עם forscan)

לפני 32 דקות, darkmanxxx כתב:

שלום, 

האם רכיב ה ELM327  יספיק לי כדי לאפס נורה, ויתן לי מדדים בסיסיים ל 206 שלי? 

ברשותי מכשיר IOS ואנדרואיד.

תודה 

בעיקרון כן.

אבל תראה את הלינק ששמתי

הקונקטורים הזולים מבוססי elm דיי מעפנים

ממליץ לקנות את החד מהמומלצים ברשימה שם

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 40 דקות, Liviur כתב:

זה פונקציה של האפליקציה , לא של הקונקטור.

(לכן עם הkiwi אני יכול לעשות את מה שציינת עם forscan)

 

 

נכון! אבל מדברים פה על פיז'ו, אני לא מכיר אפליקציה שיודעת לעשות את זה בפיז'ו דרך המתאמים הנ"ל. 

 

לחלק מהמכוניות אחרות אכן יש. 

 

 

פורסם (נערך)
בתאריך 11.7.2020 בשעה 04:19, Buki כתב:

המעפן הזה נותן יכולות ששום דבר אחר לא ייתן ברכב הזה, הוא הכי קרוב לרמת סורק יצרן. 

 

זה שהממשקים נראים ענתיקות, נכון. אבל זו תוכנת דיאגנוסטיה, לא משחק מחשב. 

 

מתאמים כמו Kiwi הם אחלה אבל הם לא יאפשרו לקרוא תקלות גיר, תקלות כריות אוויר, תקלות ABS, לא יאפשרו לשנות הגדרות, לא יאפשרו תכנות, לא יאפשרו להפעיל מכלולים לבדיקה, לא יאפשרו המון פונקציות שיש ב"מעפן". 

 

 

יאפשרו רק לקרוא תקלות מנוע, לקרוא נתונים של חיישני מנוע, לאפס תקלות מנוע ותקלות שקשורות לזיהום אוויר ואולי עוד כמה מערכות וזהו. 

 

 

אם אתה רוצה כזה, תקנה מתאם ELM 327, רק אל תבחר את הכחול הקטן מפלסטיק שקוף, הם ממש גרועים. ותתקין תוכנת Torque Pro בנייד. 

 

זה עובד עם Bluetooth במכשירי אנדרואיד ונותן לך יכולת סריקה בסיסית של חלק מהתקלות במחיר 5$.

אפליקציה יותר רצינית דומה ל Forscan שעובדת עם פיז'ו אני לא מכיר. 

 

הבנתי אותך. אפשר בקשה לינק אמין לרכישה של דבר כזה באיביי? (של הרציני), או לפחות מה אני צריך לחפש באיביי בשביל למצוא דבר שכזה. 

 

והאם זה יעבוד עם WINDOWS 10 . תודה. 

עריכה אחרונה על ידי DesertFox
פורסם

צריך להתקין מכונה וירטאלית עם Win 7 32bit, זה לא עובד במערכות 64bit. 

 

לגבי לינק לקניה, אולי מישהו שקנה לאחרונה יכול לתת. 

 

 

פורסם

לא ממש..

אם אתה יודע שמירב הסיכויים שתקנה רכב של PSA, או שבסביבה שלך יש הרבה רכבים כאלה - וזה ממש לא עניין יקר, שווה לרכוש.

 

אגב, לשיטתך, לא היו מוכרים הרבה מהמתאמים האלה. בפועל, הם נמכרים באלפים.

  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...