Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכשיר OBD II מומלץ למכוניות צרפתיות? פיג'ו 407 במקרה שלי. ראיתי שהמליצו המון על הBLUEDRIVER BLUETOOTH אך מסתבר אחרי שחקרתי שהוא לא מותאם או לפחות לא מספק מידע נחוץ מספיק למכוניות צרפתיות.

 

אני מחפש מכשיר שיתן לי את מירב המידע, ושיהיה BLUETOOTH שמתחבר עם הסמארטפון בבקשה. 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לך 2 כיוונים:

1. לקנות אחד פשוט מבוסס ELM327 - יש המון סינים זולים.

2. לקנות אחד יותר אמין - כמו Kiwi3:

https://www.plxdevices.com/Kiwi-3-OBD-Car-to-Smartphone-Connection-p/897346002832.htm

 

ממליץ בחום על הKiwi3.

הוא עובד עם כל האפליקציות הגדולות בשוק ויש לו מהירות דגימה גבוהה מאוד.

יש לי כזה שמשמש אותי גם לOBD2 גנרי , גם לאפליקציות יעודיות לפורד/מאזדה (Forscan שמכיר את כל הPIDים הפרטיים של המיאטה טורבו שלי) וגם לימי מסלול (harrys laptimer).

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, Liviur כתב:

יש לך 2 כיוונים:

1. לקנות אחד פשוט מבוסס ELM327 - יש המון סינים זולים.

2. לקנות אחד יותר אמין - כמו Kiwi3:

https://www.plxdevices.com/Kiwi-3-OBD-Car-to-Smartphone-Connection-p/897346002832.htm

 

ממליץ בחום על הKiwi3.

הוא עובד עם כל האפליקציות הגדולות בשוק ויש לו מהירות דגימה גבוהה מאוד.

יש לי כזה שמשמש אותי גם לOBD2 גנרי , גם לאפליקציות יעודיות לפורד/מאזדה (Forscan שמכיר את כל הPIDים הפרטיים של המיאטה טורבו שלי) וגם לימי מסלול (harrys laptimer).

 

הKIWI הזה נראה טוב ואני באמת מחפש משהו איכותי, השאלה היא האם הוא קורא טוב צרפתיות שלא כמו הBLUEDRIVER ? (שנחשב הכי טוב על פי דעת רבים). 

עריכה אחרונה על ידי DesertFox
פורסם

הבעיה בבלודרייבר זה שהוא נעול לאפליקציה שלו שכתובה לשוק האמריקאי (ולכן ״אין תמיכה״ טובה בצרפתיות - כי אין את הPIDs המורחבים ליצרנים שלא מוכרים בארה״ב (או אפילו לכאלו - לפעמים התמיכה היא רק לדגמים אמריקאים).

לKIWI אין את הבעיה הזו כי הוא תומכך בהמון אפליקציות צד שלישי כמו torque לאנדרואיד או obd fusion לiOS ולבהמון אפליקציות שהם ליצרנים ספציפים.

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 2 דקות, Liviur כתב:

הבעיה בבלודרייבר זה שהוא נעול לאפליקציה שלו שכתובה לשוק האמריקאי (ולכן ״אין תמיכה״ טובה בצרפתיות - כי אין את הPIDs המורחבים ליצרנים שלא מוכרים בארה״ב (או אפילו לכאלו - לפעמים התמיכה היא רק לדגמים אמריקאים).

לKIWI אין את הבעיה הזו כי הוא תומכך בהמון אפליקציות צד שלישי כמו torque לאנדרואיד או obd fusion לiOS ולבהמון אפליקציות שהם ליצרנים ספציפים.

 

 

אוקי. עדיף את גרסא 3 או 4? או שלא ממש משנה. אני תמיד בעד לקנות את הכי חדש.. השאלה אם זה שווה את ההבדל במחיר. 

פורסם

אני קניתי את ה3 אחרי שה4 יצא.

תקרא על ההבדלים ביניהם באתר שלהם.

ה4 נותן אקסטרה פיצ׳רים שאני לא משתמש בהם אז וויתרתי.

מבחינת ביצועים הם זהים. אבל צריך לשים את ה4 בSmartphone mode כדי לקרא ממנו.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

עזוב מכשיר OBD, לפיז'ו הכי מומלץ לקנות את החיקוי הסיני של מתאם אבחון מקורי שמתחבר למחשב נייד. 

 

המכשיר הזה נותן כמעט את כל מה שנותן מחשב אבחון מקורי.

 

חפש ברשת Lexia/PP 2000. 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

זה חיקוי סיני של כלי אבחון המקורי, משהו מאוד נפוץ שיש להרבה בעלי פיז'ו. עולה כ 200 ש"ח ב Ebay/Aliexpress. 

 

מדובר בקופסא עם כבל, צד אחד של הכבל מתחבר לשקע OBD, צד שני למחשב נייד דרך USB. מגיע עם תוכנה פרוצה שצריך להתקין על המחשב, להתקין את זה עדיף על Win 7 32BIT או אפילו XP.

 

מגיע עם וידאו שמפרט את כל שלבי ההתקנה.

 

נותן את רוב היכולות של מחשב אבחון המקורי. 

 

היה לי כזה גירסה ישניה, כל פעם אני חושב לזמין אחד אחר אבל לא התארגנתי. 

 

סרטון שמראה במה מדובר.

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

ל-407 אכן תספיק הגרסה הנפוצה 7.83.

לבעלי רכבים חדשים יותר (3008 דור שני, לדוגמא) זה לא יכול לתת מענה וצריך גרסה מתקדמת יותר

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

זה חיקוי סיני של כלי אבחון המקורי, משהו מאוד נפוץ שיש להרבה בעלי פיז'ו. עולה כ 200 ש"ח ב Ebay/Aliexpress. 

 

מדובר בקופסא עם כבל, צד אחד של הכבל מתחבר לשקע OBD, צד שני למחשב נייד דרך USB. מגיע עם תוכנה פרוצה שצריך להתקין על המחשב, להתקין את זה עדיף על Win 7 32BIT או אפילו XP.

 

מגיע עם וידאו שמפרט את כל שלבי ההתקנה.

 

נותן את רוב היכולות של מחשב אבחון המקורי. 

 

היה לי כזה גירסה ישניה, כל פעם אני חושב לזמין אחד אחר אבל לא התארגנתי. 

 

סרטון שמראה במה מדובר.

 

 

 

 

 

 

עם כל הכבוד, נראה לי משהו דיי מעפן ואני מחפש משהו יותר מודרני עם חיבור בלוטות' כמו שאחד הראשונים הציע פה Kiwi. 

פורסם

המעפן הזה נותן יכולות ששום דבר אחר לא ייתן ברכב הזה, הוא הכי קרוב לרמת סורק יצרן. 

 

זה שהממשקים נראים ענתיקות, נכון. אבל זו תוכנת דיאגנוסטיה, לא משחק מחשב. 

 

מתאמים כמו Kiwi הם אחלה אבל הם לא יאפשרו לקרוא תקלות גיר, תקלות כריות אוויר, תקלות ABS, לא יאפשרו לשנות הגדרות, לא יאפשרו תכנות, לא יאפשרו להפעיל מכלולים לבדיקה, לא יאפשרו המון פונקציות שיש ב"מעפן". 

 

 

יאפשרו רק לקרוא תקלות מנוע, לקרוא נתונים של חיישני מנוע, לאפס תקלות מנוע ותקלות שקשורות לזיהום אוויר ואולי עוד כמה מערכות וזהו. 

 

 

אם אתה רוצה כזה, תקנה מתאם ELM 327, רק אל תבחר את הכחול הקטן מפלסטיק שקוף, הם ממש גרועים. ותתקין תוכנת Torque Pro בנייד. 

 

זה עובד עם Bluetooth במכשירי אנדרואיד ונותן לך יכולת סריקה בסיסית של חלק מהתקלות במחיר 5$.

אפליקציה יותר רצינית דומה ל Forscan שעובדת עם פיז'ו אני לא מכיר. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

 

 

פורסם

נקודה חשובה: אתה מחפש מכשיר שמתחבר עם בלוטות׳ אבל קח בחשבון שרוב (כל מה שאני מכיר אהל אולי פספסתי כמה אז אני לא יוצא בהצהרה גורפת שכל המכשירים) לא מתחברים עם בלוטות׳ לios אלא רק לאנדרואיד. מי שיש לו אייפון נאלץ להתחבר על wifii, הבעיה היא שברגע שאתה מתחבר עלwifii אתה למעשה מתנתק מהאינטרנט. אז שים לב שאם יש לך אייפון אולי שווה לך להשקיע בשעון obd ולא בחיבור לטלפון.

 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, DesertFox כתב:

עם כל הכבוד, נראה לי משהו דיי מעפן ואני מחפש משהו יותר מודרני עם חיבור בלוטות' כמו שאחד הראשונים הציע פה Kiwi. 

אל תזלזל בזה - זה הכלי דיאגנוסטיקה הרשמי של פיזו ובזמנו עלה לדעתי עשרות אלפי שקלים.

בגירסאות הרשמיות הוא נותן הכל כולל למפות מחדש את המחשב.

that said לדעתי זה רחוק ממה שאתה צריך.

לפני 3 שעות, Buki כתב:

מתאמים כמו Kiwi הם אחלה אבל הם לא יאפשרו לקרוא תקלות גיר, תקלות כריות אוויר, תקלות ABS, לא יאפשרו לשנות הגדרות, לא יאפשרו תכנות, לא יאפשרו להפעיל מכלולים לבדיקה, לא יאפשרו המון פונקציות שיש ב"מעפן". 

זה כבר לא מדויק לעומת זאת - אם תסתכל בסקשן של היצרנים לדוגמא בOBD Fusion לדוגמא - אתה יכול לקרא (ולכתוב) המון דברים עם הדונגלים האלו.

האם הייתי עושה את זה בכתיבה על דונגל אלחוטי? לא. אבל הבחור לא פותח עסק דיאגנוסטיקה.

זה נכון שזה לדוגמא לא ברמה של forscan מבינת עומק - אבל זה בהחלט נגיד 80 אחוז שם.

למשתמש קצה - אלא אם יש צרכים מאוד מסוימים זה מעל ומעבר.

לפני 14 דקות, Roycohen1979 כתב:

נקודה חשובה: אתה מחפש מכשיר שמתחבר עם בלוטות׳ אבל קח בחשבון שרוב (כל מה שאני מכיר אהל אולי פספסתי כמה אז אני לא יוצא בהצהרה גורפת שכל המכשירים) לא מתחברים עם בלוטות׳ לios אלא רק לאנדרואיד. מי שיש לו אייפון נאלץ להתחבר על wifii, הבעיה היא שברגע שאתה מתחבר עלwifii אתה למעשה מתנתק מהאינטרנט. אז שים לב שאם יש לך אייפון אולי שווה לך להשקיע בשעון obd ולא בחיבור לטלפון.

הkiwi משדר הכל בקצב מהיר על BTLE.

אני לא סתם ממליץ עליו.

כמו כן - זו מגבלה שהיתה קיימת בעיקר לפני כמה שנים / בדונגלים זולים וכבר לא ממש נכונה להרבה מאוד דונגלים - פשוט הרוב היותר זולים מאבדים מהירות דגימה.

בסקשן של harrys laptimer לדוגמא לios הוא סוקר כמה אופציות לכאלו - https://www.gps-laptimer.de/compatibility/ios ומסביר לגבי כל דגם יתרונות , חסרונות ואיך הוא מתחבר.

(ואני יודע בוודאות שזה המצב כי אני משתמש בו במסלול ומשתמש בwifi כדי לתפעל את הgopro)

 

שעוני OBD כמכוונים לרכב אגב מאוד מוגבלים במכוניות ישנות יותר. זה קצת מורכב. והם קוראים רק pidים דיפולטיבים ברוב המקרים.

שלא לדבר על סריקת תקלות או דברים מתקדמים יותר.

עריכה אחרונה על ידי Liviur

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...