Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האם הנורה חזרה אחרי כיבוי והדלקה?

 

סיכוי גבוה שמדובר ביוניט אור בלם, חיישן שתפקידו לבדוק אם דוושת הבלם נלחצת כדי להדליק את תאורת הבלימה (ועוד דברים). החיישן הזה מת יחסית הרבה ברכבי יונדאי מהשנתונים האלה.

תניעי את הרכב, תבדקי אם הנורה עדיין דולקת רצוף. אם כן תבדקנ האם בלחיצה על דוושת הבלם נדלקת תאורת הבלימה מאחורה.

תיקון עולה כמה מאות שקלים בעיקר על עבודה, החלק עצמו זול יחסית.

עריכה אחרונה על ידי Shay_u
פורסם
לפני 16 דקות, Shay_u כתב:

האם הנורה חזרה אחרי כיבוי והדלקה?

 

סיכוי גבוה שמדובר ביוניט אור בלם, חיישן שתפקידו לבדוק אם דוושת הבלם נלחצת כדי להדליק את תאורת הבלימה (ועוד דברים). החיישן הזה מת יחסית הרבה ברכבי יונדאי מהשנתונים האלה.

תניעי את הרכב, תבדקי אם הנורה עדיין דולקת רצוף. אם כן תבדקנ האם בלחיצה על דוושת הבלם נדלקת תאורת הבלימה מאחורה.

תיקון עולה כמה מאות שקלים בעיקר על עבודה, החלק עצמו זול יחסית.

אני אבדוק. אם לא דולקת יותר אין מה לדאוג? 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Shay_u כתב:

האם הנורה חזרה אחרי כיבוי והדלקה?

 

סיכוי גבוה שמדובר ביוניט אור בלם, חיישן שתפקידו לבדוק אם דוושת הבלם נלחצת כדי להדליק את תאורת הבלימה (ועוד דברים). החיישן הזה מת יחסית הרבה ברכבי יונדאי מהשנתונים האלה.

תניעי את הרכב, תבדקי אם הנורה עדיין דולקת רצוף. אם כן תבדקנ האם בלחיצה על דוושת הבלם נדלקת תאורת הבלימה מאחורה.

תיקון עולה כמה מאות שקלים בעיקר על עבודה, החלק עצמו זול יחסית.

במורשה יונדאי החלק כולל עבודה עלה לי 170 שח -כמובן אם יתברר שהתקלה היא מתג אור בלם.

אם התקלה לא משם,יש לפרק חיישנים של הגלגלים ,לנקות מאבק ולבדוק שוב-גם לא יקר.

אם עדיין לא עזר-לחבר סורק ולחפש איזה חיישן לא תקין.

כל זה מניסיון עם i30 צורה ישנה 2009 אצלי  בתקופה של כמעט 6.5 שנים,המתג הוחלף פעמיים,פעם אחת נוקו כל 4 החיישנים ופעם אחת הוחלף חיישן גלגל שמאלי אחורי לאחר מפירוק לאחר שהסורק הצביע על תקלה בו.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

הייתי מציע קודם להתרכז בעניין מתג (יוניט) אור בלם מכיוון שזו התקלה הכי נפוצה (קרתה גם לי ב i20 2010).

אם אחרי ההחלפה זה ממשיך בהחלט צריך לחקור לכיוון שאר החיישנים שקשורים ל ESP.

 

לגבי השאלה שלך מאיה - אם הנורה כבתה, אפשר להמשיך בחייך אבל צפי לכך שבקרוב זה יחזור.

אצלי התקלה הייתה קורית אחת לכמה הנעות, והייתי פותר אותה ע"י כיבוי הרכב לחלוטין (הוצאת מפתח מהסוויץ׳) והנעה מחדש. סחבתי ככה חצי שנה כי בגדול ידעתי מה הבעיה ולא רציתי להכניס את הרכב במיוחד למוסך על שטות כזו שגם ככה יכולתי לפתור בהנעה  מחדש. סחבתי את זה עד הטיפול התקופתי.

יש לרכיב הזה פונקציה בטיחותית (תאורת בלימה) לכן אם זה התקלה קבועה / חוזרת לעתים קרובות מדי, הייתי ממליץ להיכנס ולטפל.

אני לא בטוח אם אני צודק ב100% אבל לדעתי גם ESP מבוטל כשהרכיב הזה תקול וזו כבר השפעה רצינית יותר על הבטיחות.

התיקון זריז וזול, מאד מאד פשוט מבחינה טכנית.

עריכה אחרונה על ידי Shay_u
×
×
  • תוכן חדש...