Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, שי כתב:

לדעתי הקרמי הזה מזכיר קצת מונית גרמנית ויהיה בעייתי לתיקון:

image.thumb.png.99c7186dd320400edd197dc876115d50.png

 

אתה יכול לשחק בקונפיגורטורים באתרים של פורד בחו"ל (למשל: https://www.ford.de/fahrzeuge/ford-focus/ausstattungsvarianten/st-line) ולראות את הצבעים. אם כבר מבין השלושה דווקא הלבן הקפוא נראה בוהק מהלבן המקובל כך שאם תשכיל לשמור עליו כך הוא נותן קונטרסט יפה לחלקים הכהים (גריל, חישוקים).

באופן אישי הייתי ממתין לכחול או הולך על אחד הכהים- כחול כרום, כחול פנתר או אפור מגנטי.

 

הקרמי באמת לא נראה משהו עליה.

 

אפור אין, גם נגמר והוא כהה מדי, הבעיה שאני לא רוצה כהה בגלל החום.

 

אך הצבע הכחול כרום הזה באמת נראה לא רע, אולי אשריין אותו.

 

YOGEV - אני הייתי הולך על הלבן אם הגג היה בצבע שונה או אפילו חלון פנורמי, אך אני שונה גג לבן.

 

עריכה:

תודה רבה לכל מי שנותן דעה זה עוזר מאוד.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
פורסם

גם אני מחובבי הלבן, הקרמי נראה נחמד.

חייב להגיד שלאחרונה אני מתחיל לחבב גם את הגוונים הכסופים, לפני שנה רכשתי רכב חדש וממש התלבטתי אבל בסוף בחרתי בלבן רגיל.

פורסם

למרות שאני לא אוהב צבעים כהים כולל כחול

הצבע הזה באמת הולם את הרכב.

 

אני אגב לא הייתי מוותר על צבע שאני אוהב. ביד שנייה אני מחכה לפעמים חודשים עד שאני

מוצא צבע לבן/שנהב. לכן אין סיבה לוותר במעמד קניית רכב חדש על צבע. 

 

 

פורסם

wildlands, אני שותף לדעה שלך שצבעים בהירים פחות מתאימים לרכב הזה.

 

הצבע הכחול ששריינת מצד שני הולם את הרכב מאוד.

 

רכב זו הוצאה גדולה, ויהיה טוב אם תהיה שלם איתה במאת האחוזים, ובין היתר גם צבע משחק תפקיד, לכן גם אני הייתי מחכה ובלבד שיגיע הצבע שאני רוצה.

פורסם (נערך)

הלבן הקרמי נראה כמו רובה לאריחים, לכן לא הייתי דואג להתאמות צבע במקרה שתצטרך, טאצ אפ קטן של רובה ואתה מסודר, מקסימום תוסיף או תחסיר מים.

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
  • מצחיק 2
פורסם

הכחול של רכב ההדגמה. ושייקח כמה זמן שייקח. צבע פשוט יפהפה תחת כל תאורה. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

הכחול שבחרת נראה מעולה לטעמי, לא חושב שההבדל בין צבע כהה לבהיר משפיע משמעותית בקיץ שלנו.

 

ה-ST אכן נראית טוב בכחול מרוץ, ראיתי אחת אצל דלק מוטורס אבל לי אישית היה מעט מפריע כי הצבע הזה מזוהה מדי עם מכוניות הראלי של סובארו. יחד עם זאת היסטורית נראה שפורד קדמו לסובארו בשימוש בצבע הזה, לאו דווקא בראלי

1996 Ford Escort RS Cosworth Lux - Silverstone Auctions

 

בכל מקרה כל הכבוד על האומץ להמר על הפוקוס, לא יצא לי לנהוג בה עדיין אבל נשמעת כמו בחירה מעולה, מקווה שתוכיח את עצמה כלכלית לאורך זמן.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

תודה רבה לכולם,

 

האמת מה שעודד אותי עוד יותר זה שהייתי כבר 3 פעמים בסוכנות וראיתי כל פעם שאנשים די מתעניינים ברכב,

מה שהכי חשוב לי זה שאהנה מהרכב, ושלא יעשה בעיות, התדמית פחות חשובה לי, אולי אפילו תשתפר עם הזמן כי באמת יש כאן רכב מעניין מאוד במחיר מנצח.

ומה שהפחיד אותי הכי הרבה, היה הנוחות, לא מדובר ברכב נוח כמו הפיג'ו, אך לא רחוק בהרבה, ומספיק נוח מלא מעט רכבים שהיו לי, ואם אשווה אותה ל3 שהיתה לי, אז לי לפחות, היא חד משמעית יותר נוחה, במפתיע על פסי האטה הרכב עובר חלק ובצורה די רכב, הנוקשות מורגשת בפגעים קטנים בעיקר בנסיעה עירונית, אך גם לא משהו בלתי נסבל.

פורסם

תתחדש. גם אנחנו הזמנו  בצבע אפור מגנטי. 

נסענו גם על אקטיב וגם על הST. לנו היה יותר נוח בST. למרות שהוא רכב יותר כויל קשוח

פורסם

בחיים לא הייתי מתפשר על צבע שאני רוצה ברכב חדש.

יד 2 כן. חדש לא!

הייתי ללא היסוס מזמין את הצבע שאני רוצה ואם צריך לחכות 3 חודשים הייתי ממתין.

קח בחשבון שהם תוקעים את ה-3 חודשים כי הם סבורים שתקח משהו אחר שיש להם במלאי ונוח להם למכור אותו יותר

אל תתפשר!

×
×
  • תוכן חדש...