Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קצת לא ברורה סיומת הפוסט שלך. וכמובן שלכל אחד סולם עדיפויות משלו, זה שלי לא חייב להיות שלך ולהיפך. ונכון שפעם מזגן היה ענין של מותרות לעשירים, אבל כשאני מנסה להסביר את זה לזאטוט מזיע, מתנשף וסובל מחום במושב האחורי, הוא משום מה מתעקש לא להבין. ועיקר שכחתי, מברוק על הרכישה, נראה אוטו נחמד לאללה וגם היה מועיל אם היית מוסיף התרשמות מנסיעת המבחן והאם בחנת גם אלטרנטיבות מאותה חנות כמו ה אקטיב X או משהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם (נערך)

חבל באמת על העדר פתחי מיזוג, לא מבין יצרן רכב שבמודע חוסך כמה גרושים תוך וודאות שיפסיד לא מעט לקוחות, שיפסלו את הרכב על הסף.

 

מצטרף לשאלה לגבי בחינת חלופות, מדוע לא לקחת את האקטיב טורר? הרכב מיועד למשפחה לא?

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

כן רק שחוסר בפתחי איוורור מאחור זו עדיין תופעה נפוצה יחסית ולא רק בעממיות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

יכול להעיד מנסיעת המבחן: בדקתי את עצמת המיזוג מאחור (ישבתי בחלק מהנסיעה שם ואשתי נהגה), המיזוג ברכב הזה מספק גם את היושבים מאחור

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 שעות, רועי5 כתב:

עצוב, אבל האוטו הזה הפסיק לענין מהרגע בו למדתי שאין בו פתחי מיזוג מאחור, לטעמי מעט יותר רלבנטי מאשר קילס, צבע, ועוד כהנה וכהנה . עונש אכזרי מדי עבור זאטוטים, ילדים או נכדים, שצריכים לעבור אפיה לפני הפשרה בחודשי הקיץ האכזרי שמחכה לנו כל שנה.

 

זה, ושהמולטימדיה לא מזהה אנשי קשר בעברית. תמיד צריך להיות מחובר עם כבל.

עדיין לטעמי הרכב מאוד מעניין.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

זה דווקא פחות קריטי לדעתי - אם אתה לא מחובר עם כבל משמע אתה משתמש במסך של הנייד לניווט, כלומר הוא פעיל ובשדה הראיה שלך, וממילא השיחה תופיע לך במסך של הנייד, אז מה זה חשוב שלא יופיע במסך מולטימדיה?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

כל אחד והצרכים שלו. 

אני מתנייד הרבה בעיר ולא נזקק למערכת ניווט רוב הזמן. 

מאוד נוח לי להיכנס לרכב בלי לחבר כבלים.

אצלי לדוגמה הוויז מובנה כך שגם אם יש שיחה נכנסת, אחרי שעניתי בלחיצה אני יכול לעבור למסך הניווט ולהמשיך בשיחה. 

עריכה אחרונה על ידי Ozb

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם
לפני 9 שעות, רועי5 כתב:

קצת לא ברורה סיומת הפוסט שלך. וכמובן שלכל אחד סולם עדיפויות משלו, זה שלי לא חייב להיות שלך ולהיפך. ונכון שפעם מזגן היה ענין של מותרות לעשירים, אבל כשאני מנסה להסביר את זה לזאטוט מזיע, מתנשף וסובל מחום במושב האחורי, הוא משום מה מתעקש לא להבין. ועיקר שכחתי, מברוק על הרכישה, נראה אוטו נחמד לאללה וגם היה מועיל אם היית מוסיף התרשמות מנסיעת המבחן והאם בחנת גם אלטרנטיבות מאותה חנות כמו ה אקטיב X או משהו אחר.

 

לפני 8 שעות, green כתב:

חבל באמת על העדר פתחי מיזוג, לא מבין יצרן רכב שבמודע חוסך כמה גרושים תוך וודאות שיפסיד לא מעט לקוחות, שיפסלו את הרכב על הסף.

 

מצטרף לשאלה לגבי בחינת חלופות, מדוע לא לקחת את האקטיב טורר? הרכב מיועד למשפחה לא?

 

 

 

 

 

 

בחנתי, הסטיישן, ממש לא, לא מתחבר בשום מצב,

הx נפלה בגלל כמה סיבות שציינתי בדף 4, כאן: (ואפילו אני מוסיף עוד סעיף, ומסביר טיפה)

  

בתאריך 16.6.2020 בשעה 22:53, wildlands2019 כתב:

אני שללתי את הactive x בגלל כמה סיבות.

1. הגימור הפנימי, בX יש כסאות מהודרים עם תפרים אדומים, קרבון, הגה עור קטום, גג שחור, יכול להיות שזה סתם התלהבות 😆 אך משום מה הכסא בST הרגיש לי נוח יותר.

2. ב x אין שליטה על תיבת ההילוכים, בst יש, אצלי זה נורא חשוב בירידות של חיפה או בכלל.

3. אני לא יורד לשטח אפילו לא שבילים, אז מעדיף דינמיות על פני פנאי בכאילו, שאני אפילו לא הולך להנות ממנו בכלל.

4. הst נראת הרבה יותר טוב לטעמי.

5. בst יש Full led,ב X והטורר רק לאור חניה, הפנס הרגיל הלוגין רגיל גם מאחורה.

6. בנוסף לכל זה להוסיף כ2000, לא נראה לי.

 

 

הפוקוס היתה סבבה, בגדול אהבתי.

1. מנוע חזק ונעים, וגיר מאוד חלק ואפילו די שקוף

2. נוחות, הרכב טיפה נוקשה על שברים קטנים, אך זה קיים כמעט כמו כל אירופאית, אך כאשר הכביש משובש ויש פסי האטה, הנוחות מפתיעה לטובה, ויש כיוון גב תחתון ממש נוח במושב שזה מעולה.

3. שלל מערכות בטיחות נוחות ולא מעיקות.

4. שלדה ודיוק הגה, פשוט כיף!

5. המולטימדיה לא רעה בכלל, וביום ברורה להפליא, ומערכת סאונד מכובדת ועוצמתית.

6. הרכב ממש שקט בנסיעה.

7. הכסא עם טווח כיוון מכובד, לכל הכיוונים.

8. הנדסת אנוש , כפתורים די ברורים, לפחות לי, ותפעול המולטימדיה /מזגן/וכו.. אינטואיטיב  ונוח.

9. הרכב מבפנים מרגיש איכותי ויפה, אך עדיין לא ברמה של הפיג'ו 3008 או המאזדה 3 של אחים שלי, כך שלא לצפות להכי טוב בשוק, אך איכותי יפה ונעים במפני עצמו.

 

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, wildlands2019 כתב:

הגימור הפנימי, בX יש כסאות מהודרים עם תפרים אדומים, קרבון, הגה עור קטום, גג שחור,

 

זה הגימור לאקטיב x? מה לא אהבת בו?

 

ומה השוני בגימור ב- st line?

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, Tibbyle כתב:

@wildlands2019

הצלחת לחבר Android Auto?

זה בכלל עובד בארץ?

 

כן, אך זה זה תומך רק מאנדרויד 10 ומעלה, אצלי בשיאומי Mi9 זה עובד.

 

לפני 1 דקה, green כתב:

 

זה הגימור לאקטיב x? מה לא אהבת בו?

 

ומה השוני בגימור ב- st line?

 

הגימור שכתבתי זה לST,

לך בעצמך ותבדוק בסוכנות, אני העדפתי את הST בהרבה, הX לא רעה בפני עצמה, אך התוספות בST משפרות את ההרגשה פי כמה.

פורסם

שריינתי לעצמי את האקטיב-X (צבע לבן קראמי, שאם איני טועה בחו"ל נקרא metropolis white), עדיין צריך לעשות נסיעת מבחן. ה-ST Line נראת צעירה ודינאמית יותר (כפי שאני אוהב האמת - מעדיף רכב נמוך מאשר ג'יפ-סטייל), אבל הרכב גם לא גבוה משמעותית כפי שחשבתי וגם חוסך לי את הבדיקה הפיזית כל פעם שאני יוצא לפיקניק או לאיזה חניון חול בים.

 

אגב, כשהייתי באולם התצוגה - ל-ST Line היו יותר צבעים (וכמות רכבים גדולה יותר) שזמינים במלאי ממה שתואר פה בשרשור, כאשר אכן צבע הלבן קראמי יגיע מעט מאוחר יותר (עד חודש המתנה), אם כי לדעתי גם ככה הוא לא מתאים ל-ST Line.

  • מעניין 1
פורסם

האקטיב ימכר ונמכר הרבה יותר (בכל זאת יש לו ארומה של גי'פון והדבר אהוב על המון קונים. אבל לא לשכוח שסיכוי רב יותר שיימכר גם לליסינג). אני מציע לך לעשות מבחן על שניהם" אקטיב וST תראה שחווית הנהיגה טובה יותר בST ומאידך המרווח גחון לא משמעותי. אני הלכתי על הST, אקבל בעוד כשבוע. 

×
×
  • תוכן חדש...