Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 16.6.2020 בשעה 13:49, wildlands2019 כתב:

אחרי נסיעת המבחן על הפוקוס ST-Line הזמנתי את הרכב, אך עדיין לא סגור על צבע.

הכי יפה זה כחול מרוץ, אך אין במלאי וגם בהמלאי הבא עוד 3 חודשים,

מה הייתם בוחרים? אני מעדיף צבע בהיר וזה מה שקיים כרגע בגדול.

יד אדום ושחור, שלא בכיוון בכלל.

נשאר.

1. לבן קפוא.

2. לבן קרמי מטאלי.

3. כסף מטאלי.

 

מה הייתי בוחרים ולמה? אולי עצה כאן תעזור לי לבחור.

 

אני בודק את הקטלוגים, ישנם אנשי מקצוע שיודעים איזה צבע מתאים יותר לרכב 

פורסם

אני יודע שהג'נט הגדול מגיע עם ה st line x, ולא הרגילה, ובינתיים קראתי מבחן על הstline x שטענו שהנוחות נפגעת מג'נט ה18 וזה נוקשה מדי.

לפני 28 דקות, michael12345 כתב:

 

אני בודק את הקטלוגים, ישנם אנשי מקצוע שיודעים איזה צבע מתאים יותר לרכב 

לא הצלחתי להבין את הכוונה שלך כאן, יכול להסביר בבקשה?

פורסם

כן, גם אני התלבטתי קשות בבחירת הצבע ועוד חשבתי שאני המשוגע היחידי בסביבה.

גם לטעמי, היא הכי יפה בכחול מירוצים ,אבל אפקט הוואו פחות מתאים לי,

לכן הוזמנה st line מגנטי, שהוחלפה בכחול כרום שכמעט והוחלפה בלבן קפוא (תהליך

של כמעט שבועיים של שיגוע עצמי ואיש המכירות) .

אז כפי שכבר הבנתם ,השבוע אקבל את הפוקוס בכחול כרום.

לגבי הג'נטים בגודל 18 של ה-st line x, הם אינם זמינים בארץ ואין לי מושג מהיכן בועז קורפל

שאב את המידע הזה .

פורסם

תתחדש,

מסכים איתך לחלוטין שנושא הצבע דורש הרבה מאוד מחשבה מחקר וההחלטה קשה, גם אני הזמנתי כחול כרום,

אם לא קשה אשמח שתעלה תמונות, בינתיים לא הצלחתי למצוא ברשת אחת כחול כרום עם פנסי הFULL LED, אלא הרגילים, שהיתה יפה מאוד בעיני, ובטח עם פנסי הלד תהיה עוד יותר מיוחדת.

פורסם

תבחרו את הצבע שאתם אוהבים, רק הערה למי שלא בקיא בצבעים. צבעים כהים במיוחד כחול/אדום וכד' 

רגישים מאוד לשמש בארץ, ונראים רע לאחר כמה שנים, במיוחד רכבים ללא טיפול נאות.

 

זה משהו שצריך בחשבון, כי רכב עם דהייה/קילופי לכה  הערך שלו יהיה נמוך, גם אם טופל כל חייו במוסך מורשה. 

 

יש היום הרבה פתרונות למנוע את זה.

 

  • אהבתי 1
פורסם

בצבעים האלה יש ויש, הכחול כרום הוא לא כזה כהה, הוא די נטראלי כזה, ראיתי קוגה עם הצבע הזה,

אך כאן יש גם תכלת או כחול כהה, למשל בפוקוס יש 4 סוגים של כחול , ש3 מהם בארץ

כחול בלייזר (אין במלאי בארץ)

כחול עשיר (מאוד כהה, שואף לשחור)

כחול מירוץ

וכחול כרום

 

אני מבין מה אתה אומר, אך זה קורה גם לצבעים בהירים, אולי לוקח יותר זמן אך זה קורה בסוף, היתה לי בעבר הרחוק מאזדה לאנטיס כסופה מהדגמים הראשונים שנת 1999 שהיתה עומדת הרבה בשמש והיד הראשונה היתה ליסינג, אצלי אם אני לא טועה סביב שנת 2006 הצבע הכסוף התחיל לדהות ולהתקלף.

 

הפלוס אצלי שהחניה בבית מקורה חלקית.

פורסם
תבחרו את הצבע שאתם אוהבים, רק הערה למי שלא בקיא בצבעים. צבעים כהים במיוחד כחול/אדום וכד' 

רגישים מאוד לשמש בארץ, ונראים רע לאחר כמה שנים, במיוחד רכבים ללא טיפול נאות.

 

זה משהו שצריך בחשבון, כי רכב עם דהייה/קילופי לכה  הערך שלו יהיה נמוך, גם אם טופל כל חייו במוסך מורשה. 

 

יש היום הרבה פתרונות למנוע את זה.

 

מסכים לחלוטין.

 

מאוד ממליץ על נאנו אצל מישהו טוב ולחדש כשצריך. אני מאוד מקפיד אצלי ולמרות הצבע הבעייתי משהו הרכב נראה מעולה לאחר שלוש שנים (עומד בשמש יום יום).

פורסם

תודה, והתחדשות שמחה גם לך.

אכן, צבעים כהים בעיתיים משהו, לכן כבר החלטתי לבצע ציפוי לרכב וכנראה גם

ppf לפגושים.

לכשאקבל אשמח להעלות תמונות.

×
×
  • תוכן חדש...