Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

יש לי סיטרואן סי 5 ויש לי בעיה שכאשר אני עומד במקום המזגן לא מקרר, לאחר חיפושים באינטרנט הבנתי שאם הוונטה לא מסתובבת מספיק מהר אז היא לא מצליחה לקרר את האוויר.

ואני יודע בוודאות שכשאני מדליק את המדחס הוונטה מסתובבת ממש לאט כי כאשר האוטו היה בsafe node כשנורת מנוע נדלקה בעבר אז הוונטה הסתובבה ממש מהר

השאלה היא איך אפשר לגרום לוונטה להסתובב הכי מהר כל הזמן כאשר המדחס עובד

אולי לנתק חוט? לגשר? אולי תקלה ?

כל דרך תתקבל בברכה

דרך אגב הייתי במוסך ששם אמרו שלא חסר גז בכלל ובמהלך נסיעה בכביש מהיר המזגן מקרר מעולה

 

תודנ רבה

פורסם

כנראה שמהירות שנייה, המהירה, של המאורר אינה פועלת וזה עלול להיות מכל מיני סיבות

חשמליות שונות.

גש למקצוען שמכיר את מכוניות סיטרואן.

דרך אגב, איזו שנת ייצור המכונית?

בברכה  -  רפי לין

פורסם

אם זה מודל 2005 ואילך אין שם מהירות שניה. זה ממוחשב. המחשב מחליט באיזה מהירות המאוורר מסתובב.

בעיה ידועה ברכבים האלה.

הפחמים של המאוורר נגמרו.

כדי לאמת את התקלה, תיקח מברג ארוך ודרך החריצים של הגריל תיתן מכה במרכז המאוורר.

אם הוא מתחיל להסתובב מהר יותר זה סימן שהפחמים של המאוורר נגמרו.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, asix כתב:

אם זה מודל 2005 ואילך אין שם מהירות שניה. זה ממוחשב. המחשב מחליט באיזה מהירות המאוורר מסתובב.

בעיה ידועה ברכבים האלה.

הפחמים של המאוורר נגמרו.

כדי לאמת את התקלה, תיקח מברג ארוך ודרך החריצים של הגריל תיתן מכה במרכז המאוורר.

אם הוא מתחיל להסתובב מהר יותר זה סימן שהפחמים של המאוורר נגמרו.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

שחכתי לציין שזה 2012 מנוע 1600 טורבו

כשהרכב היה בsafe mode  שנורת צ'ק אנג'ין דולקת זה גורם למאוורר להסתובב כל הזמן ואז הוא מסתובב ממש ממש מהר כך שהמאוורר תקין בוודאות

אבל שמדליקים מזגן הוא מסתובב ממש לאט

אין דרך אולי "לשקר" את המחשב ולגרום למאוורר להסתובב תמיד בשיא המהירות?

פורסם
לפני 22 שעות, רפי לין כתב:

הפתגם אומר: "לשקר אין רגליים".

מהיכן אתה בארץ?.

בברכה  -  רפי לין

חולון למה?

הבנתי שככה זה באוטו הזה ולכן בפיגו 508 עשו 2 לחצנים אחד ac שמדליק את המדחס והוונטה כמו אצלי ועוד כפתור ac max שגורם לוונטה להסתובב בשיא המהירות ואז המזגן ממש טוב

השאלה איך ואם בכלל אני יכול לעשות את זה גם אצלי ? (הc5 וה508 אותה גברת בשינוי אדרת)

  • ספונסר פורום
פורסם

המאוורר מפוקד מחשב, ואם היה צורך המחשב היה מפעיל אותו מהר.

לדעתי המזגן מקרר טוב כי סיבובי המנוע גבוהים בנסיעה לעומת בעמידה, תנסה להחזיק 3000 סל"ד ובדוק אם מקרר.

בכל מקרה אתה מוזמן אלינו לבדיקה ללא תשלום.

אורן

פורסם
לפני 7 שעות, אורן שרותי רכב כתב:

המאוורר מפוקד מחשב, ואם היה צורך המחשב היה מפעיל אותו מהר.

לדעתי המזגן מקרר טוב כי סיבובי המנוע גבוהים בנסיעה לעומת בעמידה, תנסה להחזיק 3000 סל"ד ובדוק אם מקרר.

בכל מקרה אתה מוזמן אלינו לבדיקה ללא תשלום.

אורן

אם אני מחזיק 3 אלף סלד בעמידה המזגן מקרר זה פשוט ככה? איך אפשר לפתור או לשפר את זה? בעמידה המזגן כמעט ולא מקרר בכלל

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...