Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעגל תנועה שטוח (עם מעבר באמצע)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מכיר שום תכנון ל-BRT או רק"ל בכביש הזה.

ההשערה  של בוקי ("אחרי שבנו, גילו שמוביל של משהו מאוד רחב וגבוה לא יכל לעבור מתחת לגשר מבחינת גובה. וזה הפתרון שנמצא") נשמעת כסבירה ביותר.

אני צריך לשאול את בועז מ"שבתשתיות" מה דעתו בנושא.

 

חזיר דיזל

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע אבל זה ניחוש בלבד.

מסלול במרכז זה לא מסלול לרכבים גדולים כי לא משתלב יפה עם כביש הקיים.

מה שכן שדה ראיה מעולה מעבר לכיכר כי נניח משהוא חוצה את הכביש מעבר לכיכר ורכב שיוצא מסיבוב נעצר ביציאה ונותן לו לעבור .הנהג שניכנס לסיבוב או שכבר בסיבוב מזהה את המצב כי שדה ראיה מעולה ואז מוכן לעצירה.

ניכנסו לי פעם ברכב בגלל שהייתי ביציאה מסיבוב של כיכר בגלל מתן זכות קדימה להולך רגל.

אני בטוח כיכר כזה יותר בטיחותי מאשר גבוה ומסתיר את המצב מעבר לכיכר.

פורסם (נערך)

אפשר לראות באורתופוטו המצ"ב כיצד המעבר ממשיך יפה את הגיאומטריה של הכביש הקיים.

נכון שעכשיו יש שדה ראיה מעולה וזה יותר בטיחותי - זה עדיין לא מסביר את ההנמכה כולל אבני השפה וכולל ה"משולשים" בכניסות למעגל.


 

מחלף בית רבן.jpg

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

איפה זה?

פה כבר רואים בבירור שנשינוי נעשה אחרי שהכיכר נבנתה. 

ייתכן וההסבר הראשון שלי נכון?

 

 

פורסם

לא מכיר את המעגל הספציפי, אבל כן מכיר את התכנון של ההרחבה של קריית אתא ששם ששם קווי רק"ל יעברו במרכז מעגלי התנועה. סיבות נוספות יכולות להיות מובילי רק"מ באיזורים הקרובים לבסיסי חירום\אחזקה.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תגובה לשתי ההודעות שמעל:

 

אין ולא צפויים שם קווי רק"ל, מוביל רק"מ יסע בכביש מהיר מתחת לגשר אלא אם כן יש לו גובה חריג ואז השאלה איך עובר מתחת לגשרים האחרים. הרי לא סביר שגשר שנבנה באזור השנים 2013-2014 לא עומד בתקן ארצי לגובה המחלפים. 

 

 

וזה לא סידור זמני לתקופת העבודות, זה קיים כבר מספר שנים וכל העבודות במקום הסתיימו מזמן. 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 22 שעות, קורן בן אשר כתב:

אפשר לראות באורתופוטו המצ"ב כיצד המעבר ממשיך יפה את הגיאומטריה של הכביש הקיים.

נכון שעכשיו יש שדה ראיה מעולה וזה יותר בטיחותי - זה עדיין לא מסביר את ההנמכה כולל אבני השפה וכולל ה"משולשים" בכניסות למעגל.


 

מחלף בית רבן.jpg

 

מי שנסע בכביש הזה, אני אתן לו עוד פרט טריוויה, אני כבר יודע את התשובה.

למה באיזור של המחלף, האי תנועה רחב יותר? ובשאר הכביש הוא צר יותר?

 

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפני הרבה שנים למדתי הנדסת תנועה. נדמה לי שהסיבה היא כמו שהוזכר כאן משום הגבלת גובה מתחת לגשר.

ייתכן שבהמשך הכביש יש מתקן הדורש לעיתים הובלה של מטען חורג בגובהו ולא השתלם או לא התאפשר להגביה יותר את הגשר

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אבדוק בהזדמנות מה גובה הגשר בצומת אשדוד ובצומת כנות הסמוכים, האם גבוה יותר מבבית רבן.

 

 

פורסם

במעבר החקלאי הזה הגובה 7 מטר. מחלפים אחרים שרלוונטיים ל"תעלומה" לא מופעים עדיין בצילומים של גוגל. 

 

2222.jpg.07118e43b4a96b6f273ebd7c52a759fc.jpg

 

 

פורסם

אף אחד לא ענה לשאלה שלי, אז אתן רמז נוסף.

העקרון אחרי האי תנועה הרחב יושם בארץ לראשונה על כביש 6.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...