Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
audiophy

רעש מנוע כשהמנוע קר מאזדה 3 2009

Recommended Posts

היי,

שאלה למבינים.

יש לי בשבוע האחרון רעש מוזר כמו של שפשוף קל כשהאוטו ממונע כל עוד המנוע קר. כשמנוע חם הרעש נעלם.

 

האוטו מטופל במוסכים מורשים לפי הספר. עשה עד כה 160,000 ק״מ בערך.

 

עשיתי בדיקה למדיד השמן אחרי נסיעה וראיתי שהמפלס נמוך (יש שמן עד לנקודה התחתונה במדיד), כלומר יש חוסר שמן.

 

עשיתי חיפוש ומצאתי את החלק הזה מתחת למיכל נוזל הקירור. זאת גומיה שיש לה קרע ואם נוגעים עם האצבע בקרע יש שם שמן.

 

מה זה החלק הזה? האם זה האקדח המעשן?

 

fa3a65b9155e277ed59e95f504e8f98c.plist

7da208b8809fd5388dfff7b3b6940d9f.plist

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החלק המוסמן זאת התושבת מנוע הימנית ואצלך היא פגומה.

בהחלט שיצא ממנה שמן. תושבת מנוע מקורית או איכותית מלאה בשמן ייחודי שתפקידו למלא "כרית" או יותר נכון חלל בתוך יציקת הגומי ולמעשה התושבת יותר גמישה ומבצעת את עבודתה לספוג ויברציות.

כאשר התושבת נקרעת השמן פורץ החוצה(אל דאגה אין קשר לשמן המנוע. מדובר כפי שציינתי כמות שמן מסויימת ממלאים בתושבת בזמן הייצור שלה)

תושבת חליפית מאיכות ירודה כולה יציקת גומי וללא שמן ואינה מבצעת את עבודתה כראוי ולכן אינה שוות ערך למקורית או חליפית איכותית.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה. אם זו רק תושבת או כרית, למה שיצא ממנה שמן? האם זהו שמן המנוע? ואיך השמן עובר שם בכלל?


Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, audiophy כתב:

תודה על התגובה. אם זו רק תושבת או כרית, למה שיצא ממנה שמן? האם זהו שמן המנוע? ואיך השמן עובר שם בכלל?


Sent from my iPhone using Tapatalk

בדיוק ערכתי את תגובתי ופספסת בדיוק מה ששאלת עכשיו קרא שוב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב תודה. אז הרעש וחוסר השמן במנוע לפי המדיד לא קשור לחלק הזה. הייתי בטוח שמשם דלף שמן המנוע החוצה. מעניין למה דווקא כשהמנוע חם אין יותר רעש


Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי לשמוע את הרעש יהיה בילתי אפשרי לאבחן מה אתה חווה ברכב.

אכן אין קשר בין מחסור שמן המנוע לבין ודליפת שמן מתושבת המנוע.

יתכן והרעש מגיע מהתושבת מנוע אתה שומע את הויברציות של המנוע וכאשר הגומי של התושבת מעט מתחמם זה מפסיק וזאת השערה הגיונית סבירה למצב של תושבת יבשה וקרועה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין. אבדוק.

שאלה לגבי מילוי שמן - אני יודע שמילאו לי שמן סינטטי מלא 5w30 של kixx. אם אקנה בתחנת דלק שמן מנוע סינטטי מלא עם אותה צמיגות אבל של מותג אחר ואמלא כמה שחסר - אפשרי? או שערבוב מותגים סבירים לא מומלץ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 דקות, audiophy כתב:

מעניין. אבדוק.

שאלה לגבי מילוי שמן - אני יודע שמילאו לי שמן סינטטי מלא 5w30 של kixx. אם אקנה בתחנת דלק שמן מנוע סינטטי מלא עם אותה צמיגות אבל של מותג אחר ואמלא כמה שחסר - אפשרי? או שערבוב מותגים סבירים לא מומלץ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

סינטטי מלא לא אומר כלום.

יצרן kixx גם לא אומר כלום.

אתה צריך לוודא קודם כל שבטיפולים ממלאים לך שמן שעונה לתקן שהיצרן קבע.

אין בעיה לערבב בין יצרנים שונים אבל חייב שיהיה מאותה צמיגות אותו התקן ואותו סוג(סינטטי/חצי סינטטי)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי הבנתי.

 

לגבי תקן רציתי לדעת - בספר רשום לי התקן או תקנים הבאים עבור שמן מנוע:

9776ce8af0aaca938e1466913a7c1f80.jpg

 

מהסתכלות בספר - האם לדעתך הדרישה היא לשמן שעומד בשני התקנים יחדיו?

או לשמן שעומד באחד התקנים? לא ברור

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגביי החוסר שמן תוודא שאין נזילות חיצוניות,

לגביי הרעש יכול להיות מהשסתומים, ולכן יכול להיות שצריך כיוון.

בכל מקרה עדיף שתלך לבדיקה במוסך כי יכול להיות שהרעש ואיבוד השמן מעידים על התפתחות של משהו במנוע.

עריכה אחרונה על ידי efistr70

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבו תבדוק את התושבת. אם אתה על הילוך D ועומד ברמזור האם הרכב רועד? האם יש רעשים כמו שמשאית עוברת ליידך? אם כן זאת התושבת.

כן אתה יכול לערבב שמן. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...