Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

בבקשה עזרתכם ברכישת רכב חדש .

כרגע מתלבט בין סובארו xv מנוע 2.0 המשודרג ביותר ליונדאי טוסון (לא סגור על הדגם )

המחיר אותו דבר בשניהם .

אשמח לשמוע עצתכם בחווית נהיגה (בעיקר כביש בין עירוני ) , צריכת דלק , עלות טיפולים וחלפים

נוחות ופיצ'רים בתוך הרכב .

מדובר ברכב למשפחה עם שני ילדים( 2 ו 4 ) , עיקר הנסיעה מפתח תקוה לנתניה כל יום .

מה עדיף ?

תודה מראש .

פורסם

עד עכשיו לא ממש עשינו טיולי שטח , מאמין שאם נעשה זה בעיקר שבילי ישראל ולא יותר מזה .

עיקר השימוש הוא בדרכים.

פורסם

הסובארו רכב מצוין, אבל הטוסון הרבה יותר טוב ממנו, לטעמי.

הסובארו דלה מאוד בתא הנהג לעומת היונדאי, ולמרות שהתנהלות ונסיעתו של הסובארו טובה מאוד, היונדאי

עושה את העבודה יותר טוב, בשקט בנסיעה, עבודת מתלים מצוינת לטעמי (יותר טובה מהסובארו המצוין), זריזה יותר

מהסובארו, אמינה לא פחות ויותר מרווחת מהסובארו.

פורסם

מה עם הספורטאז'? גם יכול להיות אופציה טובה. מאוד מרווח למשפחה עם שני ילדים, האמינות גבוהה ועלויות התחזוקה יחסית נמוכות. יש גם גרסת דיזל, מה שאין לאחרים.

פורסם

תודה רבה ,

ראיתי היום את הטוסון ומעט התאכזבתי מהמראה הפנימי והישיבה אבל אני מניח שזה טעם אישי ,

תודה רבה לכולם .

פורסם
הסובארו רכב מצוין, אבל הטוסון הרבה יותר טוב ממנו, לטעמי.

הסובארו דלה מאוד בתא הנהג לעומת היונדאי, ולמרות שהתנהלות ונסיעתו של הסובארו טובה מאוד, היונדאי

עושה את העבודה יותר טוב, בשקט בנסיעה, עבודת מתלים מצוינת לטעמי (יותר טובה מהסובארו המצוין), זריזה יותר

מהסובארו, אמינה לא פחות ויותר מרווחת מהסובארו.

 

חולק עלייך כמעט בהכל.

היונדאי אולי נאה יותר ולא נראה כמו אימפרזה מוגבהת, והוא גם מרווח יותר בתא הנוסעים ובתא המטען, אבל ה-XV טוב ממנו כמעט בכל השאר.

תא הנוסעים של הסובארו איכותי ונעים יותר, הוא קצת פחות מוצלח בתחום הנדסת האנוש.

הסובארו נוח יותר באופן מורגש וגם שקט יותר. התנהגות הכביש עדיפה, הוא פחות רוכן ומעניק תחושה הרבה יותר אוחזת ויציבה.

מבחינת ביצועים, הם דיי קרובים אבל בנתוני יצרן הסובארו מאיץ בחצי שניה מהר יותר. תיבת ההילוכים הרציפה שלו נעימה יחסית ביום יום ואמורה לתרום לצריכת דלק חסכונית יותר.

לסובארו יש גם אחריות ארוכה יותר.

 

אם כבר אז במקום הטוסון הייתי בודק את הספורטאז' שמוצע במחירים זולים יותר והוא פחות או יותר אותו האוטו כך שהוא מעניק תמורה עדיפה למחיר.

פורסם
חולק עלייך כמעט בהכל.

היונדאי אולי נאה יותר ולא נראה כמו אימפרזה מוגבהת,.

 

חולק גם על זה : )

טעם וריח, ובכל זאת, לטעמי ה XV החדשה משמעותית יותר נאה, בייחוד מקרוב, ובייחוד בלבן

×
×
  • תוכן חדש...