Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שבדקתי אם הברוטו 11000 עם הרכב ובלי הרכב - העלות נטו 700 ש"ח (בהנחה של שווי שימוש 2210 ש"ח שווה לשווי שימוש של הגירסה הבסיסית של i20)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה צודק צריך להבין כמה מתוך השכר הוא החזרי נסיעות שהוא לא יקבל אם יבחר ברכב.

 

אם פות"ש מעוניין לנסות לחשב לבד כאן יש מחשבון שכר

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חברים

 

העצה שלי ולא בגלל שהיא שלי היא הנכונה ביותר

 

לשבת עם חשב השכר ולעשות סימולציות כפי שכתבתי בהודעה הקודמת שלי.

 

השאר זה ניחושים מגובים בסימולציות שאינן בהכרח משקפות את מה שהמעסיק בדעה כי סוכם עם העובד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אף אחד לא מתיימר לדייק פה עד רמת השקל אבל נתנו סדר גודל.

 

משהו באיזור 1000 ש"ח עלות בנטו פלוס מינוס כמה מאות שקלים. זה מספיק כדי לקבל מושג. זה לא יהיה 500 ש"ח ולא יהיה 1500.

 

אם רוצים לדעת יותר בדיוק, אז כמובן אצל חשב החברה.

 

 

פורסם

אינך יודע כמה פעמים העובד מבין דבר אחד בהצעה של המעביד והמעביד מתכוון למשהו אחר.

 

עושה סימולציה עם חשב השכר ומקבל אותה מודפסת אז אין לא הבנתי כן הבנתי מה סוכם משני הצדדים ,אתה גם רואה על מה תקבל הפרשות סוציאליות ועל מה לא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אין על זה מחלוקת.

 

אבל כל מהות הפורום היא לתת הערכה כלשהי מניסיון או מידיעה, שתהיה קרובה למציאות.

 

 

אחרת כשואלים כמה עולה טיפול אפשר לענות - לך למוסך תקבל הצעה מדוייקת, כששואלים כמה עולה רכב X - לך לטרייד אין קבל הצעה מדוייקת וכו' ולסגור את הפורום...

 

 

פורסם

ממש לא

 

אבל כאמור בוא ניקח דוגמה של 11 ברוטו כולל נסיעות והנסיעות הם 3000 ש"ח ואם תיקח רכב הנסיעות עפות מהתלוש.

 

כיוון שמדובר בחוזה העסקה לתקופה ארוכה אני לא הייתי זורק נתונים סתם כך באוויר. ולכן המלצתי לא הייתה לקחת סימולטור שכר ולדמיין מה הרכב השכר שלו.

 

וגם לא סוגר את הפורום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
חברים

 

העצה שלי ולא בגלל שהיא שלי היא הנכונה ביותר

 

לשבת עם חשב השכר ולעשות סימולציות כפי שכתבתי בהודעה הקודמת שלי.

 

השאר זה ניחושים מגובים בסימולציות שאינן בהכרח משקפות את מה שהמעסיק בדעה כי סוכם עם העובד

ישה, אני לא חושב שיש כאן מישהו שחולק עליך.

 

אבל, עלו כאן הרבה תהיות שפות"ש יוכל לתרגם לשאלות לאותו חשב שכר.

 

ומעבר לכך, כיוון שחוזה עבודה הוא הרבה יותר מאשר חוזה שכר רצוי מאד שפות"ש ישב עם מישהו מטעמו שמבין גם בשאר התנאים ויקבל החלטות על בסיס כל התנאים. בודאי אם מדובר בביתו השני לשנים ארוכות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תקרה שהמעסיק מחוייב לשלם ליום, זה לא אומר שהוא לא יכול לעשות רכיב גדול יותר של נסיעות במשכורת.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

זהו שמעסיק לא יעשה את זה כי הוא מסתכן בתביעה.

 

נסיעות הן לא רכיב שמופרשים עליו סוציאליות והעובד יכול לתבוע בטענה שהסכום נועד להימנע מתשלום סוציאליות (מניסיון שעלה לי לא מעט למרות ששילמתי עלות נסיעות אמיתית בתח"ץ לעובד שהגיע ברכב פרטי מאחד המושבים באיזור).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אין על זה מחלוקת.

 

אבל כל מהות הפורום היא לתת הערכה כלשהי מניסיון או מידיעה, שתהיה קרובה למציאות.

 

 

אחרת כשואלים כמה עולה טיפול אפשר לענות - לך למוסך תקבל הצעה מדוייקת, כששואלים כמה עולה רכב X - לך לטרייד אין קבל הצעה מדוייקת וכו' ולסגור את הפורום...

 

לדעתי ייתכן מצב הגיוני בהחלט שבו פות"ש אפילו לא ידע על אופציית הסימולציה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
זהו שמעסיק לא יעשה את זה כי הוא מסתכן בתביעה.

?

נסיעות או החזרי נסיעות או הוצאות רכב?

השם לא משנה.

אפשר שההחזר יהיה גם בגובה משכורת חציונית.

משכנתא זה קל

פורסם

לא מדוייק. זה כמו שעות נוספות גלובאליות שאם הפערבין המשולם לביצוע בפועל אף בית דין לעבודה לא יקבל את זה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...